نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

ایجاد بهترین استراتژی دیجیتال ساینیج برای سال جدید

تاریخ انتشار: 2019/12/03

دیجیتال ساینیج

پایان سال زمان تأمل و تقدیر و فرصتی برای تصمیم گیری برای آینده است. از نظر استراتژی دیجیتال ساینیج ، اکنون زمان مناسبی است که (که شامل برخی تجربیات موفق و برخی از موارد نه چندان موفق است) به تلاش های یکسال گذشته خود نگاهی بیندازید و سال آینده را برنامه ریزی کنید تا بتوانید رابطه خود را با مخاطبان حفظ کرده و بهبود ببخشید.

بررسی عملکرد سیستم دیجیتال ساینیج

شما می خواهید که از همان ابتدای کار با ایده ها و رویکردهای جدید درست شروع کنید. این حرکتی است که به شما کمک می کند سال بعد حتی موفق تر از سال قبل نیز باشید. بنابراین اکنون زمان مناسب برای نگاه به گذشته، سپس نگاه به جلو و آماده کردن استراتژی دیجیتال ساینیج می باشد.

بررسی دستاورد ها

اول از همه، شما باید تعیین کنید که چه چیزی موفقیت را تعریف می کند. اینکه چه پیام هایی در یک سال گذشته موفقیت آمیز بوده است، بستگی به تعریف شما از موفقیت دارد.

  • آیا مشارکت بیشتری را در برنامه ها و رویدادهایی که توسط دیجیتال ساینیج شما تبلیغ شده اند دیدید؟
  • آیا مردم تماس های شما را برای اقدام دنبال می کردند؟
  • آیا در طول سال یک دوره زمانی وجود داشته که علاقه و اشتیاق بیشتری نسبت به سایر اوقات سال مشاهده کرده اید؟
  • به نظر شما چرا این اتفاق افتاد؟

برخی از داده ها را با هم جمع کرده و سپس تیم خود را برای بحث و گفتگو در مورد آنچه به دست آورده اید و آنچه می خواستید به دست آورید اما نتوانسته اید، جمع کنید. یک سال زمان طولانی است، بنابراین احتمالاً در این مسیر درس هایی آموخته شده است که می تواند در برنامه سال آینده هم ادغام شود. به هر روشی که اطلاعات ROI را جمع کرده اید نگاه کنید و ببینید چه چیزی باید تغییر یابد.

 

عنصر کلیدی دیجیتال ساینیج

انجام نظر سنجی

شما همیشه باید در حال بهبود آنچه که انجام می دهید و جمع آوری بازخورد و داده ها و سپس تنظیم دقیق سیستم باشید. اگر مدتی است که نظرسنجی انجام نداده اید، شاید الان زمان مناسبی برای این کار باشد. همچنین باید به دنبال یافتن راه هایی برای ساده سازی آنچه ارائه می دهید باشید- شاید هم اکنون زمان آن رسیده است که به کارمندان خود اجازه دهید روی پیام های هدفمندتری متمرکز شوند.

بروز رسانی نرم افزار و سخت افزار ها

بدون شک نرم افزاری که از آن استفاده می کنید حداقل در طول سال چند بروزرسانی دارد و ممکن است برخی از ویژگی های جدید وجود داشته باشد که می تواند کار تیم شما را کمی ساده تر کند. فروشنده شما حتی ممکن است کالای جدیدی را در دسترس داشته باشد و تغییر به آن فقط ممکن است برای تزریق مقداری انرژی تازه به استراتژی ارتباطات شما باشد.
ممکن است زمان تعویض برخی از صفحه نمایش یا سایر سخت افزارها باشد. حداقل، اطمینان حاصل کنید که همه چیز جدیدترین درایورها و نسخه های سیستم عامل به روز شده است. و درمورد مکان های جدید برای دیجیتال ساینیج فکر کنید- گسترش به ساختمان ها یا طبقات بیشتر، یا شاید فقط حرکت صفحه ها به مناطق دیگر که رفت و آمد بیشتر است. شاید اکنون زمان آن رسیده است که به فکر ساختن یک دیوار ویدئویی شگفت انگیز در لابی خود باشید؟

دیجیتال ساینیج پدز

بروز رسانی دانش و  مهارت های نیروی انسانی

همچنین ممکن است زمان تغییر و به روزرسانی آموزش شما باشد – گاهی اوقات مردم فراموش می کنند که آموزش مداوم را در دسترس دارند و از آن استفاده نمی کنند. نگاهی به آنچه فروشنده شما ارائه می دهد داشته باشید و قبل از انقضا ساعت های آموزش استفاده کنید. بسیار آسان است که تا پایان سال عادت های روزمره ای ایجاد کنید. دریابید که چه چیزی ممکن است و چه مواردی می تواند ساده سازی یا بهبود یابد. همچنین می توانید از منابع یادگیری دیجیتال ساینیج رایگان مانند بلاگ ها و پادکست ها برای پیشرفت به مهارت های ارتباطی و طراحی خود استفاده کنید.

برنامه ریزی و هدف گذاری در ساینیج برای سال جدید

در سال آینده جهت رسیدن به استراتژی دیجیتال ساینیج خود با چند کمپین همراه باشید، با اهداف قابل اندازه گیری که می تواند داده های خوبی را در مورد اثربخشی ارتباطات به شما ارائه دهد. و مطمئناً می خواهید ظاهر خود را کمی تغییر دهید – طراحی مجدد طرح بندی، پیدا کردن تصاویر و فیلم های جدید با کیفیت بالا، معرفی منابع جدید داده و غیره.

 

موفقیت دیجیتال ساینیج

افزایش ارتباطات با مخاطبان دیجیتال ساین ایج

از آنجا که هدف تعامل است، هر وقت ممکن باشد موارد را در سال بعد گیمیفای(gamify ) کنید. سعی کنید مخاطبان خود را به طور مداوم در تعامل با سازمان خود قرار دهید، با توجه به آنچه در دیجیتال ساینیج مشاهده می کنید. تعامل بیش از پیش اهمیت پیدا می کند، بنابراین در صورتی که برخی از صفحه های لمسی را ندارید، آن ها را تهیه کنید و یا اینکه عمق اطلاعات ارائه شده را افزایش دهید.

الهام بگیرید

از آنجا که سازمان های بیشتری در هر بخش در حال پذیرش دیجیتال ساینیج هستند، چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید به آن ها نگاه کنید. ببینید سایر مکان ها با دیجیتال ساینیج خود چه کاری انجام می دهند – از آن ها برای الهام استفاده کنید. اگر واقعاً می خواهید موارد جدید را ببینید، در نظر داشته باشید که یک نماینده را به یکی از کنفرانس های دیجیتال ساینیج که هر ساله رخ می دهد، ارسال کنید.

نتیجه گیری

 لازم نیست که تا پایان سال صبر کنید تا همه این کارها انجام شود. یک دوره ارزیابی مشابه در اواسط سال برنامه ریزی کنید و بر اساس آنچه مشاهده و کشف می کنید تنظیماتی انجام دهید. سپس، به طور کلی به سال نگاه کنید و ببینید که چگونه می توانید حتی کارهای بیشتری انجام دهید.
هیچ ابزار ارتباطی قدرتمندتر از دیجیتال ساینیج وجود ندارد. شما باید از تمام ویژگی ها و قابلیت هایی که سیستم تان در اختیار شما می گذارد استفاده کنید. موفقیت های گذشته خود را جشن بگیرید، و آن ها را در هر کجا که می توانید تکرار کنید. از اشتباهات بیاموزید و راه هایی برای بهبود آن ها در آینده پیدا کنید. فناوری همیشه در حال تغییر است، و مخاطبان شما (و انتظارات آن ها) نیز در حال تغییر خواهند بود، بنابراین استراتژی دیجیتال ساینیج شما نیز باید درحال تغییر باشد.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 7 =