نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

با راهکارهای ویدئو کنفرانس آشنا شوید

تاریخ انتشار: 2018/11/06

ویدئو کنفرانس

برای کسب و کار شما دو راه حل ویدئو کنفرانس اصلی وجود دارد:

  • ویدئو کنفرانس نقطه به نقطه
  • ویدئو کنفرانس چند نقطه ای

نقطه به نقطه  (point to point): ارتباط بین 2 محل بصورت مستقیم است.

چند نقطه (multipoint) : این امکان را می دهد که بیش از دو مکان در ارتباطات ویدئو کنفرانس حضور داشته باشند.

ویدئو کنفرانس

هر دو این راه حل ها را میتوان در محیط هایی مانند اتاق جلسات، کامپیوترهای رو میزی، خانگی و یا هرگونه دستگاه همراهی مانند موبایل، تبلت (زمانیکه در جاده ها هستید) استفاده نمائید.
زمانیکه شما از کامپیوترهای خانگی یا دستگاه های تلفن همراه استفاده میکنید، اغلب ممکن است از طریق انتشار تصاویر به یک ویدئو کنفرانس متصل شوید. انتشار تصاویر ویدئوکنفرانس راهکاری است برای جایگزینی نرم افزار های ویدئوکنفرانس به جای راه حل های سخت افزاری.
باید دقت داشت که خدمات رایگان و راهکارهای ویدیو کنفرانس در کلاس کسب و کار یکسان نیست. خدمات رایگان در این حوزه علاوه بر ارائه ویدئو کنفرانس با کیفیت بسیار پائین ممکن است به شما اجازه ضبط و یا انتشار تصاویر ویدئو کنفرانس در حال انجام را ندهد.
اضافه و یا حذف یک تماس گرچه غیر ممکن نیست اما اینگونه خدمات رایگان کار بسیاردشواری است و حتی در برخی از خدمات در کلاس کسب و کار در صورت عدم وجود استانداردهای خاص میتواند مشکلاتی را بوجود آورد. ساخت سیستم های مبنی بر استانداردها در میان سازندگان این تجهیزات رواج دارد و بنابراین امکان ویدئو کنفرانس با افراد دیگر را خواهید داشت، حتی اگر طرف مقابل از همان نوع سیستم استفاده نکند.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + نوزده =