نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

چطور دیجیتال ساینیج می‌تواند تجربه مشتریان بانک را بهبود بخشد؟

تاریخ انتشار: 2019/08/24

دیجیتال ساینیج

 دیجیتال ساینیج تنها برای ایجاد تجربیات شگفت انگیز طراحی نشده بلکه می‌تواند به بالا بردن سطح اعتماد بین مشتری و بانک کمک کند.

بهبود تجربیات مشتریان با دیجیتال ساینیج

  • بالا بردن سطح اعتماد و ارتقاء تعامل

همه می خواهند بدانند افرادی که به آن ها اعتماد کرده‌اند و پولشان را دست آن ها داده اند؛ با سرمایه آن ها چه می کنند. توضیح مختصری در مورد کارمندان بانک روی صفحه نمایش دیجیتال ساینج مانند خلاصه ای از رزومه و گواهینامه های آن ها، می تواند تاثیر قابل توجهی روی اطمینان مشتریان به آن ها داشته با شند. به این ترتیب مشتریان اطمینان می یابند که این افراد قابل اعتماد هستند. نمایش دستاوردهای سازمان نیز همراه با جوایز یا تقدیرنامه هایی که دریافت کرده روی صفحه نمایش نقش موثری در برجسته کردن نقاط عطف در ذهن مشتری خواهد داشت.

مطالعات نشان می دهد که در برخی از شعبات شلوغ بانک که مراجعین باید مدت زیادی در صف بمانند، سیستم دیجیتال ساینیج با نشان دادن جایگاه افراد در صف و مدت زمانی که باید تا رسیدن نوبتشان صبرکنند، در راحت تر گذراندن مدت زمان انتظار در صف تاثیر بسزایی دارد. همچنین در طول مدتی که مراجعین در صف انتظار هستند، به پیام هایی که روی دیجیتال ساینیج نمایش داده می شود؛ بیشتر دقت می کنند و هرآنچه را که به آن ها نشان دهید؛ در ذهنشان می ماند.

دیجیتال ساینیج تعاملی می تواند برای میز اطلاعات یا نگهبان در لابی مفید باشد. مراجعه کنندگان می توانند هر آنچه را که نیاز دارند در صفحات نمایش بیابند و این ترتیب دیگر نیازی نیست کارکنان وقت خود را صرف ارائه اطلاعات خاص یا خدمات شخصی به مشتری کنند. دیجیتال ساینیج به مراجعین کمک می کند تا از تجربه و تخصص شما بهترین بهره را ببرند.

  • توانمندسازی روابط موجود

 مراجعین معمولا به چیزهای اعتماد می کنند که اطلاعات کافی در مورد آن دارند. تصور کنید می خواهید یکی از خدماتی که بانک ارائه می دهد را برای مشتریان معرفی کنید، با چند نکته تاثیر گذار روی صفحه نمایش می توانید به دیده شدن این اطلاعات کمک کنید و سپس راهی برای برقراری ارتباط با وب سایت که اطلاعات بیشتری در این خصوص ارائه می‌دهد؛ برقرار شود. حتی می توانید قفسه ای از بروشور ها را  دقیقا کنار صفحه نمایش دیجیتال ساینیج قرار دهید.

دیجیتال ساینیج پدز

بومی سازی نیز می تواند نقش بسیار مهمی در ایجاد ارتباط داشته باشد. مراجعین دوست دارند که به افرادی شبیه خودشان اعتماد کنند. یکی از روش هایی که می توانید به آن فکر کنید گرفتن اطلاعاتی در مورد مشتریان است تا بدانید چه کسانی هستند. به عنوان مثال اگر بیشتر مشتریان شما دارای فرهنگ یا زبان فارسی باشند؛ چرا اکثر  پیام های شما به زبان فارسی نباشد؟ زمانی که از تصاویر برای رساندن پیغام خود استفاده می کنید می توانید چند چهره شرقی را داخل آن نمایش دهید. با روش های تعاملی حتی می توانید به مراجعین این توانایی را بدهید که با فشار دادن دکمه های روی صفحه نمایش، تمام پیام ها را به زبان مورد نظر خود ببیند.

 همچنین می توانید نظرات مثبت مشتریان و رضایتمندی آن ها را نمایش دهید. مانند صاحبان مشاغلی که با سرمایه‌گذاری شما به سود رسیده‌اند؛ افرادی که توانسته اند با کمک شما خانه بخرند و غیره. زمانی که از آن ها بخواهید به شما کمک کنند معمولا تمایل دارند که در چنین نظرسنجی های شرکت کنند و تصور کنید که چقدر می تواند برای افراد دیگر جالب باشد که وارد شعبه شما شوند و ببینند دوست یا فامیلشان رضایت خود را در مورد بانک شما روی صفحه نمایش بیان می کند.

 مراجعین دوست دارند که احساس کنند با جامعه در ارتباط هستند. بنابراین باید پروژه های محلی که در آن سرمایه گذاری کرده اید یا روش های دیگری که به این زمینه مربوط می‌شود را به آن ها نشان دهید. به عنوان مثال کمک به موسسات خیریه و کارآفرینانی که تازه شروع به کسب درامد کردند می ‌توانند چند نمونه مناسب باشد.

 روش هایی که از طریق آن می توانید تجربه مشتری را بهبود بخشید و حس اعتماد را در او ایجاد کنید با صفحه نمایش دیجیتال ساینیج بسیار گسترده است. همان طور که   Ernst &Youngگفته اند: “فقط اعتماد کردن: بدون آن شما نیز مانند تمام بانک‌های دیگر هستید.” مشتریان به بانکی مراجعه می کنند که در جامعه شناخته شده باشد و معمولاً به بانکی اعتماد می‌کنند که به آن ها و به جهانی که در آن زندگی می کند؛ اهمیت بدهد و در کار خود تخصص داشته باشد. آن ها برای سرمایه گذاری پول خود به چنین بانکی اعتماد می کنند.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هشت =