نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نحوه تعویض لامپ ویدئو پروژکتور

تاریخ انتشار: 2018/10/14

تعویض لامپ دیتا پروژکتور

قبل از توضیح در خصوص نحوه تعویض لامپ ویدئو پروژکتور قابل تذکر است که این کار نباید توسط کاربر عادی انجام شود بلکه باید توسط افراد متخصص و شرکت هایی که در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ویدئو پروژکتور فعالیت می کنند انجام پذیرد تا در آینده متحمل هزینه های کمتری شود.

نحوه تعویض لامپ ویدئو پروژکتور

همانطور که در فیلم مشاهده می کنید یک نمونه دیتا پروژکتور داریم که نیاز به تعویض لامپ دارد. در ویدئو پروژکتور های هیتاچی  قسمت لامپ بر روی دستگاه قرار دارد این نکته را هم متذکر شویم که در پروژکتور ها با برند های متفاوت جای لامپ و نحوه باز کردن آن متفاوت می باشد.
همانطور که در فیلم مشاهده می کنید درب محلی که لامپ قرار دارد را باز کرده، پس از باز کردن درب لامپ را مشاهده می کنید که معمولا دارای چند پیچ است که نحوه باز کردن آن ها مشخص شده است.

نکات مهمی که در تعویض لامپ ویدئو پروژکتور باید مورد توجه قرار گیرد:

نباید لامپ دستگاهی که به برق است و یا داغ است و خنک کننده آن در حال کار کردن است تعویض شود.

همانطور که ملاحظه می کنید لامپ دیتا ظاهر سالم و تمیزی دارد اما این دلیل بر این نمی شود که نیاز به تعویض ندارد و این امری است که باید توسط یک فرد متخصص تشخیص داده شود که لامپ نیاز به تعویض دارد یا خیر.
پس از تعویض لامپ همانطور که در فیلم مشاهده می کنید لامپ را در جایش قرار داده و به همان نحوی که باز شده می بندیم.
نکته مهمی که مجدد متذکر می شویم این است  که این کار نباید توسط کاربر عادی صورت هم به دلیل جلوگیری از خراب های احتمالی و هم اینکه لامپ حاوی جیوه است که خطرناک می باشد.

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق با بیش از 24 سال سابقه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش آمادگی خود را برای ارائه خدمات در خصوص تعمیر ویدئو پروژکتور اعلام می دارد.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =