نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

تفاوت ویدئو وال نسل جدید و قدیم

تاریخ انتشار: 2022/11/01

ویدئو وال نسل جدید

زمانی بود که شما ویدئو وال را فقط در مراکز خاصی می‌دیدید مثل سالن‌های پخش بازی، بانک‌ها و … اما امروزه ویدئو وال‌ها را در تمام سطح شهر می‌بینید. دلیل این موضوع چیست؟ چه چیزی تغییر کرده که استفاده از ویدئو وال اینقدر زیاد شده است ؟
ویدئو وال نسل جدید بسیار مقرون به صرفه‌تر شده‌اند ، همچنین رابط کاربری، نصب و نگهداری آن‌ها بسیار آسان‌تر شده است. این یک خبر خوب برای کسب و کارهایی است که دوست دارند برای مشاغل خود تبلیغات موثر و جذابی داشته باشند تا بتوانند موثر‌تر با مخاطب خود ارتباط بگیرند. در ادامه عواملی که تقاضا برای ویدئو وال را در نسل‌های جدید تغییر داده اند مرور می‌کنیم.

برتری‌های ویدئو وال نسل جدید

  • مقرون به صرفه تر

همیشه کسب و کارهایی وجود داشته‌اند که دوست داشتند از یک ویدئو وال بزرگ و زیبا برای نمایش پیام‌ها و تبلیغات به مشتریان استفاده کنند، اما به دلیل مشکلاتی که در نسل‌های قدیمی ویدئو وال وجود داشتند از جمله هزینه بالا و دشواری نصب و راه اندازی، کسب و کار ها معمولا سراغ انتخاب‌های راحت‌تری مثل ویدئو پروژکتور یا استفاده از استند‌های ثابت خسته کننده می‌رفتند. اما در نسل جدید ویدئو وال سازندگان راه حل‌هایی رو برای این مشکلات ارائه کردند، از جمله باریک کردن حاشیه ویدئو وال و حذف بزل از تصاویر ویدئو وال که این امر باعث کاهش قیمت ویدئو وال و همچنین استفاده راحت‌تر نسبت به نسل قدیمی ویدئو وال شده است. این امر سبب محبوبیت بالای ویدئو وال نسل جدید در بین مشتریان شده است.

  • عملکردی‌تر

نازک شدن حاشیه ویدئو وال و حذف بزل از آن‌ها یک تغییر بسیار موثر بوده است. زیرا  ویدئو وال های جدید با حاشیه نازک عمق را کاهش می‌دهند، بنابراین در مقایسه با ویدئو وال‌های قدیمی فضای کمتری را اشغال می‌کنند و عملا نیاز به فضای اضافی ندارند. علاوه بر این شایان ذکر است که نسل جدید ویدئو وال‌ها نیاز به خنک کننده ندارند.

  • سرویس دهی آسان‌تر

هر چه نصب و تعمیر آسان‌تر باشد، زمان و انرژی کمتری برای نگهداری نیاز دارد، به این معنی که هزینه‌های خدمات و مالکیت کمتر است. پنل‌های نازک‌تر این امر را تسهیل کرده‌اند.

ویدئو وال های نسل قبلی از صفحات یا مکعب‌های ضخیم و سنگین ساخته می‌شدند. تصور اینکه چقدر برای یک تیم خدمات سخت است که یک پنل آسیب دیده را جدا کرده، آن را تعمیر کرده و آن را جایگزین کند، دشوار نیست. اکنون برداشتن این پنل‌ها آسان‌تر است، نه فقط به این دلیل که سبک‌تر هستند، بلکه به این دلیل که اکثر سازندگان راه‌حل‌هایی با دسترسی آسان برای کج کردن یا برداشتن سریع پنل‌ها برای تعمیر ایجاد کرده‌اند.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بزل چیست؟ بزل قاب اطراف نمایشگر‌های ویدئو‌وال می‌باشد. در تصویر زیر بزل را به فلش قرمز برای شما مشخص کرده‌ایم.

ویدئو وال

وجود این مرزها (بزل‌ها ) در تصویر برای برخی از کاربران تجربه ناخوشایندی را به همراه داشت که این مشکل در ویدئو وال‌های نسل جدید برطرف شده و ویدئو وال‌های بدون بزل وارد بازار شده اند (Bezel Less) که به شما لذت تماشای تصویر یکپارچه و بدون مرز را می‌دهد. در تصویر زیر یک ویدئو وال بدون بزل را مشاهده می کنید.

ویدئو وال برای سالن کنفرانس

از دیگر برتری‌های ویدئو وال نسل جدید عمر 2 برابری آن‌ها نسبت به نسل‌های قدیمی‌تر خود است. این ویدئو وال‌های نسل جدید می‌توانند 7 روز هفته به صورت 24 ساعت روشن باشند و دچار افت کیفیت تصویر نشوند که از بزرگترین ویژگی‌های آن‌ها می‌باشد. همچنین قابلیت تنظیم رنگ و نور متناسب با فضا شما را دارد. نسل جدید ویدئو وال قابلیت پشتیبانی از ورودی های مختلف HDMI,DVI,CVBS را دارند و نیازی به نیروی متخصص ندارند.

خرید ویدئو وال

اگر تصمیم به خرید ویدئو وال‌های نسل جدید دارید با ما تماس بگیرید:

شماره تلفن: 02142981

شماره واتس اپ: 09103334800

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

2 thoughts on “تفاوت ویدئو وال نسل جدید و قدیم

  1. سعید برجی گفت:

    ویدئو والی که برای فضای باز مورد استفاده قرار میگیره باید چه ویژگی داشته باشه؟

    1. نوآوران تحقیق گفت:

      با سلام،
      ویدئو وال های مخصوص فضای باز رو با اسم ویدئو وال اوتدور هم میشناسن. البته یکی دیگه از راهکارهای مورد استفاده در فضای باز، تلویزیون شهری است که در این خصوص میتونید مقاله خرید تلویزیون شهری را مطالعه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =