تازه ها

جلسه آشنایی با سیستم های ویدئو کنفرانس برای مدیران مراکز صنایع غذایی و دارویی بزرگ برگزار شد

ویدئو کنفرانس

در روز چهارشنبه 20 شهریور ماه 1392جلسه توجیهی سیستم های ویدئو کنفرانس برای مدیران مراکز صنایع غذایی و دارویی تهران برگزار گردید. در این جلسه نمایندگان و مدیرانی از شرکت های داروسازی حکیم، خوارزمی و صنایع غذایی مانا شرکت کرده بودند و آقای مهندس فرشید قلمبرکارشناس سیستم های ویدئو کنفرانس های لایف سایز شرکت مهندس نوآوران تحقیق ، به ارایه مطلب پرداختند.
هدف از برگزاری این جلسه توجیهی، آشنا سازی هرچه بیشتر شرکت کنندگان با تکنولوژی ویدئو کنفرانس، کم کردن هزینه های ناشی از برقراری جلسات بین کارخانه و دفتر مرکزی، ارتباطات هر چه موثرتر با شرکاء تجاری بین المللی و همچنین کاهش خطرات ناشی از مسافرت های جاده ای برای کارشناسان و مدیران، سریع بودن ارتباطات و یکی دیگر از کاربرد سیستم ویدئو کفرانس جهت مصاحبه های استخدامی بدون حضور نیروی متخصص در دفتر مرکزی اعلام شد.
آقای مهندس قلمبر یکی از نیاز های رایج و شایع شرکت های تولید و پخش را بکارگیری صحیح وقت و منابع اعلام داشت . در ادامه به این نکته اشاره نمودند که ویدئو کنفرانس با صرفه جویی در وقت ، منابع و سرمایه به شما این امکان را می دهد که بحث و گفت و گو راجع به مطالب ضروری و تصمیم گیری های فوری فعالیت های خویش را کارامد تر و با کیفیت تر از قبل به انجام برسانید.
ایشان یکی دیگر از کاربردهای ویدئو کنفرانس را در امر آموزش پرسنل اعلام کردند، فرصت های یادگیری را می توان بهینه شده در زمانی که آنها در حال جریان هستند ضبط و با زدن یک کلیک در اختیار کارشناسان و پرسنل قرار داد. یکی از راه حل های ویدئو کنفرانس فراهم کردن بهترین فرصت یادگیری به طور یکسان و همزمان برای همکاران است.
باتوجه به رضایت شرکت کنندگان و درخواست برای جلسات آینده، شرکت نوآوران آمادگی خود را برای برگزاری دوره های آینده اعلام کرده است و دوره های آشنایی با کاربردهای ویدئو کنفرانس ادامه دارد. علاقمندان می توانند با پیگیری اخبار سایت و تماس باواحد ویدئو کنفرانس اینشرکت (تلفن 42981 داخلی 924) در دوره های آینده ثبت نام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =