تازه ها

جلسه توجیهی دیجیتال ساینیج برای مدیران آی.تی بانک‌های خصوصی برگزار شد

سیستم دیجیتال ساینیج (Signage) در اکثر سازمان‌ها و شرکت‌ها نقش مهمی در امر اطلاع رسانی ایفا میکند. این سیستم قابلیت پخش انواع فرمت‌های تصویری، صوتی، ویدئویی، متن متحرک و کانال‌های دیجیتالی را دارد. امروزه در همه بانک ها نمونه این سیستم نصب شده است. این سیستم نقش اطلاع‌رسانی و ارائه آگاهی و در موارد زیادی قابل استفاده است.
شرکت مهندسی نوآوران تحقیق ارائه دهنده سیستم دیجیتال سانیج در ایران هم برای معرفی هرچه بیشتر این سیستم اقدام به برگزاری جلسات توجیهی برای مدیران و مسوولان شرکت و سازمانهای علاقمند نموده است و جلسه نخست آن در تاریخ 23 مرداد 92 با شرکت مدیران امنیت و IT بانک‌های خصوصی از جمله بانک سامان، بانک حکمت ایرانیان و بانک اقتصاد نوین برگزار گردید.
آقای مهندس نیما فریور مدیر فروش ساینیج شرکت مهندسی نوآوران تحقیق که ارایه ‌دهنده مطالب در این جلسه بود، در رابطه با جلسه برگزار شده، گفت: «6 نفر از مدیران امنیت و IT بانک‌های خصوصی سامان، حکمت ایرانیان و اقتصاد نوین در این جلسه حضور داشتند که طی آن در مورد مشخصات اولیه سانیج سنتی، دلایل معرفی ساینج دیجتالی، ویژگی‌ها و کاربردهای آن در صنعت بانکداری صحبت شد. سانیج همان سیستمی است که محتوای صوتی و تصویری را به وسیله نمایشگرها نمایش می‌دهد و آنرا به صورت متمرکز مدیریت می کند.»
نکته جالب دیجیتال ساینیج این است که می‌شود از آن به عنوان یک ابزار درآمدزایی استفاده کرد، فریور در مورد این کارایی چنین توضیح داد: «جالب‌ترین مطلب در مورد دیجیتال ساینج این است که می‌شود از آن به عنوان یک ابزار درآمدزایی استفاده کرد. چرا که به وسیله نمایشگرهای LCD و LED امکان انجام تبلیغات وجود دارد. البته منظور فقط تبلیغات نیست بلکه فرآیند جلب توجه بیشتر مشتریان و ارتباط برقرار کردن با آنها به صورت متعددتری انجام می‌شود چرا که به واسطه این سیستم مشتریان تجربیات بیشتری کسب می‌کنند و در کل تعامل خوبی برقرار می‌شود. این دیدگاه نیز موردتوجه شرکت کنندگان قرارگرفت»
در این جلسه سوالات شرکت کنندگان نیزمطرح شد. مهندس فریور در پاسخ به سوال «نوبت‌دهی در بانک‌ها چه فرقی با سیستم‌های دیجیتالی ساینج دارد» گفت «سیستم‌های قدیمی محدودیت‌های خاصی دارند اما در سیستم‌های دیجیتالی و جدید هیچ محدودیتی برای اضافه کردن برنامه هایی مثل نوبت دهی وجود ندارد. می‌شود آن‌ها را کاملا تنظیم کرد و برنامه های جدید به محیط ساینیج اضافه کرد.»
نیما فریور در پایان جلسه درمورد رضایت حاضران گفت: « حاضران جلسه از کیفیت برگزاری آن راضی بودند و درخواست ادامه این دوره ها را داشتند. ازاینرو دوره های دیگری برای بانک‌های خصوصی و بیمارستان‌ها برگزار خواهد شد تا کاربران با کاربردهای دیجیتال ساینیج بیشتر آشنا شوند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سیزده =