تازه ها

جلسه معرفی سیستم های هوشمند سازی برای اساتید مجتمع های آموزشی برگزار شد

جلسه آشنایی با کاربرد محتوای درسی و چگونگی تدریس با استفاده از سیستم هوشمندسازی در تاریخ 18/8/92 در شرکت مهندسی‌نوآوران تحقیق برگزار شد.
این جلسه که با حضور 4 نفر از اساتید یکی از مجتمع های آموزشی پیشرو در هوشمند سازی برگزار شد، از ساعت 11 صبح آغاز و در ساعت 12:30 به پایان رسید.
حاضرین این جلسه در سری جلسات قبلی هوشمند سازی مدارس که توسط شرکت مهندسی نواوران تحقیق برگزار شده بود، شرکت داشتند و طی آن با تکنولوژی های هوشمند سازی و روش کار با بردهای هوشمند آشنا شدند.
در این جلسه جناب آقای بهشتی، مهندس فروش و مسئول هوشمندسازی، درباره استفاده از امکانات جانبی برد هوشمند، نحوه کاربرد نرم افزارها، روش استفاده از فایل های تصویری در امر آموزش، کاربرد نرم افزارهای آموزشی موجود در بازار و نحوه انتخاب نرم افزار مناسب صحبت نمودند.
در ادامه نحوه استفاده از نرم افزارهای تدریس دروس ریاضی، فیزیک و … بصورت عملی نمایش داده شد و بسیار مورد توجه اساتید شرکت کننده قرار گرفت.
از دیگر مباحث این جلسه آموزشی می توان به نمایش فایل های انیمیشن درس فیزیک و آزمایشگاه، تدریس مرحله به مرحله مباحث، روش رسم نمودارها و چگونگی تعامل دانش آموزان در امر آموزش اشاره کرد.
در این جلسه اساتید مقطع دبیرستان و سرکار خانم فاضلی پور مدیر مقطع دبیرستان این مجتمع نیز شرکت داشتند که با حضور در تمامی جلسات هوشمندسازی برگزار شده معلمان را در آشنایی با تکنولوژی های نوین همراهی می کردند.
کیفیت امکانات برد هوشمند و تکنولوژی های هوشمندسازی بسیار موردتوجه حاضرین قرارگرفت. شرکت کنندگان عقیده داشتند امکانات تصویری و قابلیت لمسی تجربه جدید و دلپذیری از امر آموزش برای معلم و شاگرد ایجاد می کند و سبب جذابیت و یادگیری بهتر می شود.
سری جلسات آموزش هوشمندسازی شرکت نوآوران ادامه دارد و علاقمندان می توانند برای ثبت نام از ایمیل info@noavaran-eng.com و تلفن 42981-021 تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 13 =