تازه ها

جیتکس با نوآوران

نمایشگاه جیتکس

نمایشگاه جیتکس از بزرگترین نمایشگاههای سالانه خاورمیانه است که در انتهای مهر ماه امسال سی و سومین دوره این گردهمائی جهانی با 3900 شرکت از 144 کشور برگزار گردید.
شرکت هایی مانند مایکروسافت، اوراکل، سیسکو، سپ، آوایا ، سامسونگ، ال جی، نوکیا هیتاچی ، بلک بری ،ایسر ، توشیبا ، اچ پی ، لنوو و .. در نمایشگاه امسال شرکت کرده بودند و به دنبال فروش جدیدترین محصولات خود در رقابت با یکدیگر بودند.
به گزارش ICTPRESS ، نمایشگاه جیتکس 2013 ، در موضوعات و بخش های متنوعی شامل : شبکه و امنیت ، شرکت های کوچک و متوسط، سخت افزار، ارتباطات و مخابرات ، دولت الکترونیک ، کسب و کار دیجیتالی ، موبایل و ارتباطات سیار، اپلیکیشن و محتوا ، تجارت الکترونیک و نرم افزار ، فناوری رایانش ابری ، راهکارهای اقتصادی و کارآفرینی، فناوری بی سیم و بسیاری موارد مرتبط با این موضوعات برگزار شد و برخی موضوعات به عنوان نخستین بار ارائه و بسیاری محصولات جدید توسط کمپانی های مطرح و مشهور جهان رونمایی گردیدند.همه ساله از اقصی نقاط جهان خبرنگاران و متخصصان برای بازدید از نمایشگاه به شهر توریستی دوبی سفر می کنند و در 5 روز ضمن بازدید از بخش های مختلف این نمایشگاه که در مرکز تجارت جهانی شهر دوبی واقع در خیابان معروف به نیویورک برگزار می شود ، همچنین در نشست های خبری و کنفرانس ها و کارگاه های تخصصی و علمی جیتکس شرکت می کنند.
دولت امارات نیز که بهترین محفل را برای جذب گردشگران فراهم می آورد و طی یک هفته رونق اقتصادی خوبی برای این کشور رقم می خورد.
دولت امارات یکی از پیشروترین دولت ها در ایجاد و بهره برداری از دولت و تجارت الکترونیک است و دوبی به عنوان یکی از بهترین نمونه های شهر های الکترونیک در جهان و در سطح خاورمیانه شناخته شده است.
ظاهرا دولت امارات بر اساس برنامه ریزی های انجام شده با برگزاری سی و سومین نمایشگاه جیتکس به استقبال دولت همراه خواهد رفت چرا که این دولت سال گذشته از راه اندازی دولت همراه طی دو سال کار مقدماتی در این کشور خبر داده بود.
شرکت معظم هیتاچی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات آموزشی در دنیاست که شرکت مهندسی نوآوران بعنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس ازفروش این محصول در ایران مشغول به ارائه خدمات بکاربران خود میباشد.
توضیحات صادق در مورد غرفه هیتاچی
هیتاچی در این نمایشگاه از دو تکنولوژی جدید در حوزه ویدئوپرژکتورها رو نمایی نمود،یکی سامانه ایجاد تصویر بسیار عریض(Wide ) بود که توسط 2 پرژکتور انجام میشد.و دیگری ایجاد یک تصویر سه بعدی بر روی یک نیمکره بود.
از دیگر نکات جالب جیتکس 2013، نمایش اولین نوت بوک 16 بیتی دنیا توسط توشیبا بود، محصولی که در سال 1986 ساخته شده است و از پردازنده ی 8 مگاهرتزی به همراه 2.6 مگابایت رم و 10 مگابایت حافظه ی داخلی استفاده می کند، وزن این نوت بوک 6.8 کیلوگرم است و ضخامت آن 8 سانتی میباشد!!!
شرکت مایکروسافت یکی از پر بازدید ترین غرفه های این نمایشگاه بود.
از تازه های تکنولوژی در این نمایشگاه میتوان از محصولات تلویزیون های LED های مقعر سامسونگ ، ایجاد تصاویر پاناروما توسط ویدئوپرژکتورهاو… اشاره نمود
از دیگر کمپانیهایی که این شرکت افتخار همکاری بعنوان نمایندگی در ایران را داراست شرکت ارائه دهنده ویدئو کنفرانس های لایف سایز است که در این نمایشگاه نیز حضور داشت . این شرکت اولین تولید کننده محصولات HD و Full HD در دنیاست که در حال حاضر نیز به عنوان تنها شرکتی که صد درصد محصولات خود را با این کیفیت ارائه مینماید و در فناوری ویدئو کنفرانس بعنوان یک شرکت پیشرو قلمداد میشود. ارائه راه حل جامع ، تنوع محصولات ،آسانی در نصب و راه اندازی تجهیزات بی نیازی از هر گونه اپشن برای فعال سازی امکانات دستگاهها از امتیازات این برند مطرح بشمار میرود.
برترین دستگاه در دنیا از لحاظ کاربری آسان مدل Icon لایف سایز میباشد که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده بود،این دستگاه قیمت بسیار مناسبی دارد.همچنین لایف سایز در طراحی این سری برای انطباق با نیازهای در حال تغییر کسب و کار ، توانایی به روز رسانی نرم افزار و لوازم جانبی را در این سری به خوبی ارائه نموده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − یک =