تازه های نوآوران

حضور شرکت نوآوران در نمایشگاه ISE هلند

نمایشگاه ISE هلند

هر ساله در بهمن ماه نمایشگاه ISE  در کشور هلند شهر آمستردام برگزار میگردد. به جرات میتوان گفت از بزرگترین نمایشگاههای بین المللی اروپا در زمینه تجهیزات سمعی بصری آموزشی ارتباطی است.
اولین نمایشگاه ISE در سال 2004 برگزار گردید و نسبت به سالهای ابتدای بسیار رشد چشمگیری داشته و اینک در سال 2017 با 1100 شرکت تولیدکننده برگزار و 65000 بازدید کننده داشت.
این نمایشگاه در 3000 مترمربع در چهار روز نه تنها یک نمایشگاه بلکه محیطی بسیار فعال جهت تبادل اطلاعات و تکنولوژی روز دنیا بین تمام تولیدکنندگان ـ نمایندگان کشورهای موثر در این زمینه در این بهمن ماه نیر برگزار گردید. امسال 135 شرکت جدید به این محیط پویا اضافه شده بودند.
شرکت مهندسی نوآوران تحقیق یکی از پیشگامان ارائه دهنده تجهیزات سمعی بصری ارتباطی و آموزشی در ایران است که بطبع حضور تولیدکنندگان اصلی جزو مدعوین این هم آورد بزرگ بود.

سالن اروپا مهمان شرکتهای بزرگ تولید کننده دیتا پرژکتور چون هیتاچی سونی ایکی اپسون میتسوبیشی بنکیو و … بود و شلوغترین و پربازدیدترین سالن نمایشگاه را تشکیل داده بود.
شرکت تولید کننده دیتاپرژکتور هیتاچی با ظاهری کاملا ورزشی حضور یافته بود. تولیدات جدید لیزر پرژکتور و ال ای دی پرژکتورها نشان دهنده تغییرات بزرگی در استفاده از پرژکتورهای بدون لامپ در آینده ای بسیار نزدیک را نوید میدهند.


دستگاههایی بسیار قدرتمند در این غرفه ها معجزه واقعیت مجازی و استفاده تکنولوژی در آنها را برخ میکشیدند.
جلساتی چند ساعته در محل نشستهای غرفه هیتاچی با مدیر بازرگانی شرکت نوآوران برگزار و نقشه راه سالهای بعد و چالشها بررسی گردید.

شرکتهای بسیاری در زمینه صدای حرفه ای و تجهیز سالنها در این شو حضور داشتند. یکی از این قدرتمندان با کیفیت بازار شرکت TOA ژاپن بود. مدیران اصلی این شرکت با حضور مدیر جدید خاورمیانه ایشان را معرفی و شروع پروژه های جدید را بررسی نمودند.

در سالن بعدی شرکت آی برد از تولیدکنندگان برد هوشمند در اندازه های مختلف و برد جدید دراویوو پد و انواع لیزر پرژکتور و تلویزیونهای تاچ اسکرین حضور داشت. در جلسات برگزار شده به بهینه سازی روابط موجود و جل برخی از مشکلات و پاسخگویی به مدعوین نمایشگاه اقدام گردید.
در سالن هشت که ارائه دهنده بزرگترین تولیدکنندگان اطلاع رسانی دیجیتال ساینیج حضور داشتند شرکت Net Display system ارائه دهنده نرم افزار اطلاع رسانی Pads 4 در ارئه اطلاعات فنی پیشتاز بود. کارشناسان فنی و جوان این شرکت در ارائه اطلاعات جدید این شرکت در نمایشگاه حضور بسزایی داشتند.

وب سایت جدید www.pads4.com در سمینار نمایندگان رو نمایی گردید و کارشناسان شرکت ان دی اس در شش بخش به تغییرات جدید محصولات و دمو لوگو و رنگ جدید این برند پرداختند.
کلیه پیشنهادات و نظرات نمایندگان اقصی نقاط دنیا در این گردهمایی که در سالن همایشهای Pakhuis De Zwijger برگزار گردید بررسی شد و امکان جدید نسخه فارسی این نرم افزار در سالن در حضور نمایندگان 40 کشور ارائه گردید.
از دیگر شرکت کنندگان بخش ویدئو کنفرانسینگ شرکت Aver و Clearone بود که شرکت نوآوران افتخار همکاری و نمایندگی ایران را داراست. این شرکتها نیز محصولات جدید خود را همراه با پرزنتیشن و کنفرانس زنده بنمایش گذاشته بودند.

و نهایتا بزرگترین نمایشگاه سمعی بصری آموزشی ارتباطی اروپا روز جمعه 10 فوریه به پایان رسید و با نمایش بزرگترین صفحات نمایش بروزترین تجهیزات صدا و تصویر سالنهای کنفرانس با افتخار بکار خود پایان دهد. شرکت نوآوران نیز افتخار داشت در کنار این بزرگان دنیا نام عزیز کشورمان ایران را در عرصه های بزرگ تکنولوژی بچشم بیاورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =