نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

دستورالعمل های استفاده از دیتا پروژکتور هیتاچی

تاریخ انتشار: 2018/01/08

دیتا پروژکتور هیتاچی

 مشتری گرامی ضمن تشکر از اعتماد شما و انتخاب دیتا پروژکتور هیتاچی ، لطفا قبل از استفاده از این کالا مطالب زیر را به دقت مطالعه نمایید:

– دیتا پروژکتور هرگز نباید در مکان هایی نظیر مقابل نور مستقیم خورشید ، هیترها ، مسیر تهویه های مطبوع، مجاورت دستگاه های مرطوب کننده محیط ، مکانهای بدون عدم ثبات ، محیط های بسیار مرطوب و دود آلود نصب و یا استفاده گردد.
– در صورت مشاهده هر گونه اتفاق غیرعادی(مثلاً مشاهده دود ، بوی غیرمتعارف، ورود مایع یا شی‌ء به داخل، شکستگی و غیره) فوراً دوشاخه پروژکتور را از برق جدا نمایید.
– در صورت احتمال رعد و برق از دستگاه استفاده نکنید.
– در صورت عدم استفاده طولانی مدت از دستگاه(بطور مثال هفتگی) ، بهتر است آن را از برق بکشید.
– هرگز هیچ یک از بخش‌های دستگاه را باز نکنید مگر طبق دستورالعمل. برای هرگونه تعمیر و نگهداری، آن را با بخش خدمات پس از فروش مجاز هماهنگ و تحویل دهید.
– اجازه ندهید آب یا شی‌ء وارد دستگاه شود.
– هرگز به طور مستقیم به لنز دستگاه نگاه نکنید زیرا باعث آسیب به چشم می گردد.
– درهنگام کارکرد دستگاه به درپوش لامپ (Lamp Cover) که بسیار داغ است دست نزنید.
– از قرار دادن اشیاء حساس به گرما در مجاورت ویدئو پروزکتور اکیدا پرهیز نمایید.
– هنگام جایگزینی باطری‌ها در ریموت کنترل، هر دو باطری را با باطری‌های نو و هم نوع بکار ببرید. باطری نو را با باطری استفاده شده بکار نبرید.
– برای نصب در وضعیت ویژه مثل نصب سقفی، قبلاً از فروشنده راهنمایی بگیرید. شاید به لوازم جانبی و سرویس خاص نیاز باشد.
– ویدئو پروژکتور را در جایی خنک با تهویه مناسب قرار دهید.
– پروژکتور را در 30 سانتی دیوار یا دیگر اشیاء نصب و یا قرار دهید. جلوی شکاف‌های هواکش ویدیو پروژکتور را به هیچ وجه مسدود نکنید.
– در هنگام خاموش کردن دیتا پروژکتور بعد فشردن دکمه پاور( دومرتبه) ، اجازه دهید فن های دستگاه کاملا متوقف شده و چراغ نشانگر مربوطه از چشمک زن به رنگ نارنجی بطور ثابت مبدل گردد . حال می توانید دستگاه را از برق جدا و در صورت نیاز دستگاه را جابجا نمایید.

 نحوه تمیز نمودن فیلتر هوا(جهت افزایش کارایی و عمر مفید دستگاه):

با توجه به وجود فن های گردش هوای متعدد در تمامی دستگاه های ویدئو پروژکتور، توصیه می گردد فیلتر هوا که وظیفه آن جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل دستگاه است و عموما در قسمت جانبی دستگاه ها قرار دارد حدود هر 200 ساعت کارکرد ، با رعایت موارد زیر تمیز گردد:

– دستگاه را خاموش نموده و دوشاخه را از برق خارج نمایید.
– ابتدا سعی نمایید با وسایل مکنده گرد و غبار ، مانند جاروی برقی رو و اطراف آ ن را تمیز نمایید.
– با کشیدن و بلند نمودن دو زائده قاب آن، قاب فیلتر آزاد و قابل دسترسی می باشد.
– برای تمیز نمودن فیلتر کافی است حدود 30 ثانیه آن را فقط در زیر آب سرد گرفته و پس از خشک شدن بطور کامل مجددا در محل اولیه و بطور صحیح نصب گردد( توجه داشته باشید در برخی مدلها دو نوع فیلتر بر روی هم قرار دارد که ترتیب قرار گیری آنها بسیار مهم است).

توجه: دقت نماید هیچ گونه رطوبتی قبل از نصب مجدد بر روی فیلتر هوا باقی نمانده باشد و فیلتر در محل خود در جهت صحیح و بدرستی مجددا نصب گردد.
توجه: هرگز پروژکتور را بدون فیلتر هوا یا پوشش فیلتر استفاده نکنید چون موجب آتش سوزی یا عملکرد نادرست دستگاه می‌شود.
توجه: از هر گونه سرویس ، تغییر و یا دستکاری در قسمت های دیگر دستگاه ها اکیدا پرهیز نمایید زیرا علاوه بر خطرات جانبی احتمالی نظیر برق گرفتگی ، گارانتی دستگاه باطل می گردد و در صورت مشاهده هر گونه موارد احتمالی فقط با شماره های واحد خدمات پس از فروش تماس حاصل نمایید .

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق نماینده انحصاری دیتا پروژکتور هیتاچی

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + چهارده =