نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

دیجیتال ساینیج چیست ؟

تاریخ انتشار: 2019/11/11

دیجیتال ساینیج چیست

صرف نظر از اینکه از چه کسی بپرسید که دیجیتال ساینیج چیست و چه مدت است از آن استفاده می کند؟ خود تکنولوژی دیجیتال ساینیج تقریباً در قرن اخیر به صنعت معرفی شده است. اما برای برخی از ما به نظر می رسد که همین هفته پیش با آن آشنا شده ایم. البته من با این عقیده موافق نیستم به نظر من از زمانی که تبلیغات واسطه شروع به کار کردند؛ استفاده از دیجیتال ساینیج نیز آغاز شده است و کاربرد آن زمانی که اولین نمایش تجاری دیجیتال ساینیج با نام Digital Retail Expo.  به نمایش گذاشته شد به راحتی توجه دیگران را به خود جلب کرد.

دیجیتال ساینیج جدید

دیجیتال ساینیج جدید، دید جدیدی از فرصت های تبلیغاتی را با توسعه نمایشگر های پنل مسطح به وجود آورده است. از همان ابتدا ایجاد تغییراتی در علائم تبلیغاتی ساده و قدیمی و تبدیل آن ها به یک نوع تبلیغ جالب توجه ترکیبی و پویا منطقی به نظر می رسید، چون این نوع تبلیغ می توانست توجه بسیاری از خریدارانی که از کنار آن می گذشتند به خود جلب کند. یکی از بهترین تعاریفی که از دیجیتال ساینیج شده است بسیار مورد علاقه من است و بیان آن در این لحظه به نظر مناسب می رسد. “زمانی که اپلیکیشن ها، تکنولوژی و سرمایه ها با هم ترکیب شوند فرصت مناسبی خلق خواهد شد و همین ایده شروع دیجیتال ساینج بود.”

دیجیتال ساینیج

همانطور که پیش از این اشاره شد ساینیج می تواند به عنوان وسیله نقلیه تبلیغات در نظر گرفته شود. همانطور که اولین کاربران آن تجربه ای خود را این چنین بیان کرده‌اند.” دیجیتال ساینیج کمان هایی دارد که می تواند مشتریان را نشانه بگیرد.” در حال حاضر این شیوه به عنوان جریان اصلی تبلیغات در مرکز اصلی توجه ها قرار گرفته و شرکت های تجاری، IT و تولید کنندگان محتوا را گرد هم آورده است. دیجیتال ساینیج از مرز های بسیاری مانند فروش، خدمت رسانی، جوامع، شرکت‌ها، تحصیلات، سلامت، سرگرمی، حمل و نقل و بسیاری موارد دیگر که ذکر نام آن ها طولانی می شود؛ عبور کرده است و به صورت روشی موثر و فراگیر با متدولوژی چند منظوره در تمام این جوامع مورد استفاده قرار می گیرد.
دیجیتال ساینیج به راه خود ادامه داده تا به عنوان یکی از از هیجان انگیز ترین و سریع ترین تکنولوژی که در صنعت رشد کرده شناخته شود. به طوریکه نرخ رشد سالانه کلی یا CAGR آن سه برابر اقتصاد آمریکا است.

دیجیتال ساینیج پدز

کاربرد های دیجیتال ساینیج چیست ؟

کاربرد های دیجیتال ساینیج بسیار گسترده است و می تواند فرصت های جدید و برجسته ای را برای شرکت های تجاری فراهم آورد و بازار بسیار خوبی برای مشاوران، طراحان سیستم ها، فروشندگان، خرده فروشان، تولید کنندگان محتوا و مصرف‌کنندگان نهایی ایجاد کند. از بازار ساینیج در خرده فروشی تا کاربردهای خاص آن برای سالن ها و فروشگاه های شرکت های بزرگ و کاربرد آن در آموزش، حمل و نقل و سلامت به هیچ وجه نمی توان گذشت. به طور خلاصه فرصت هایی که با دیجیتال ساینیج به وجود می آید کاملاً خاص است و به راحتی می توان از آن برای پیشرفت های بیشتر در آینده و کشف حوزه های جدید استفاده کرد.

مشکلی که ما از همان ابتدای کار با آن روبرو هستیم این است که، در نگاه اول، دیجیتال ساینیج بسیار ساده به نظر می رسد … اما در درون آن مجموعه ای از چالش ها وجود دارد. همانطور که مدیر مشاوردر زمینه توسعه تجارت دیو هار تصریح می کند، “برخلاف سایر کاربردهای فناوری، پاسخ به هر سؤالی در زمینه دیجیتال ساینیج که ممکن است شما یا مشتریانتان بپرسید این است که” بستگی دارد “. ” او توضیح می دهد که پاسخ سوال شما بستگی به این دارد که نمایشگرها را در چه مکان هایی قرار می دهید، ابزارهای پخش محتوا در کجا قرار دارند، چند نمایشگر در اختیار شما قرار می گیرد، محتوای نمایش داده شده چیست، چه پیام هایی را می خواهید انتقال دهید، چه اندازه ای از صفحه نمایش ها مناسب است، هر چند وقت یکبار باید بروزرسانی شوند و چه کسی به روزرسانی را انجام می دهد، و غیره ، غیره ، و غیره …

او خاطرنشان می کند كه داشتن دانش بنیادی در مورد ایجاد یك شبکه دیجیتال ساینیج برای دادن پاسخ هوشمندانه و دقیق به سوالات بالا ضروری است. این مسئله چه در حالتی که بخواهید یک صفحه نمایش را در یک لابی قرار دهید و چه در قرار دادن 10،000 صفحه نمایش در یک زنجیره QSR ، یک موسسه مالی در سراسر کشور یا یک شرکت بزرگ، صدق می کند.

بسیاری از شرکت ها بخش هایی از معادله را از دیدگاه فناوری (نمایشگر، شبکه و یا محتوا) درک می کنند. اما حتی امروزه، کمتر کسی موارد شامل دیجیتال ساینیج را می فهمد. برای شرکت و موفقیت در این فضا، یک شرکت باید کلیه بخش های نامتناسب تشکیل دهنده مقیاس و دامنه یک شبکه دیجیتال ساینیج، از سخت افزار و نرم افزار گرفته تا محتوا و آنالیز را درک کند. آن ها همچنین باید درک کنند که چگونه به درستی ارزش( ROIو ROO) را در آن شبکه ها به حوزه انتخابیه صنعت و از همه مهم تر، به کاربران نهایی منتقل کنند

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − 1 =