نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

روند رو به رشد تکنولوژی در سال 2019

تاریخ انتشار: 2018/12/29

تکنولوژِی

در سال های اخیر هم سازمان ها و هم عموم تقریباً همه چیز را دیجیتالی کرده اند و به دنبال نوآوری های بیشتری در زمینه دیجیتال هستند.

آینده نمایشگرها

صفحه های نمایش پهن تر و باریک تر از اندازه کنونی خواهند بود. کلمه پیشرفته مربوط به نمایشگرهای بازتابی خواهد بود – نمایشگرهایی با رنگ های کامل و به شکل کاغذ الکترونیکی که بسیار انعطاف پذیرتر و باریک تر از ضخامت یک میکرومتر هستند که نور را بیشتر از آنکه منتشر کنند، دقیقاً مثل یک کاغذ واقعی بازتاب می دهند. این پیشرفت در تکنولوژی واقعاً غیرمنتظره خواهد بود. در سال 2019 به طور موقت نمایشگرهای کاغذ الکترونیک 42 اینچی سیاه و سفید به بازار عرضه خواهد شد. نرخ به روز رسانی تصویر  برای این نمایشگرها اجازه استفاده از ویدئوهای غنی تر را نمی دهد، اما برخی از سازمانها به استفاه از نمایشگرهای E Ink@ روی آورده اند. این نمایشگرها بسیار ارزان هستند و برای موبایل ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

  • نمایشگرها با رزولوشن بالاتری عرضه می شوند.

سال 2019 سالی است که UHD به یک استاندارد جدید تبدیل می شود و رنگ های بیشتری در آن در دسترس خواهد بود به طوریکه صنعت از SRGB به سمت BT.2020 حرکت می کند که نه تنها می تواند رزولوشن 4k و 8k را به صورت 3840 * 2160 و 7680*4320 نمایش دهد بلکه می تواند نرخ فریم را تا 120p بالا ببرد و میدان رنگی ایجاد کند که بسیار بیشتر از حدی است که چشم انسان می تواند درک کند.
نمایش ویدئوها روی دیوارها در تمام ساختارها بسیار معمول خواهد شد که لزوماً مستطیل شکل نیستند و دارای لبه های فوق نازک و غیره می باشند. انتظار داشته باشید که تعداد ویدئوهای دیواری به صورت تصاعدی طی سال افزایش یابد.
یکی از نوآوری های حال حاضر در نمایشگرهای پیشرفته، استفاده از نمایشگرهای لمسی است. میدان های الکترونیکی می توانند انگشت های انسان را تشخیص دهند و ضربان های عصبی که به صورت الگوهای فیزیکی مختلف – یکنواخت، پالسی، نا آرام و غیره – به مغز می رسد را تحریک کنند. تکنولوژی های لمسی که در حال حاضر در ابتدای مسیر پیشرفت خود قرار دارند قادرند تحول چشمگیری در نمایشگرهای لمسی کنونی ایجاد کنند و ابعاد جدیدی را در زمینه نمایشگرهای تعاملی به روی مصرف کنندگان بگشایند.

تکنولوژی

 

  • محتواها جذابتر و تعاملی تر می شوند.

روند شخصی سازی و تعاملی شدن که در سال گذشته رشد چشمگیری داشت در سال 2019 نیز همچنان به پیشرفت خود ادامه خواهد داد. اگرچه همچنان چالش هایی برای یک نمایشگر کاملاً منحصر به فرد وجود دارد اما پیشرفت های قابل توجهی در خصوص بهبود جریان داده ها به منظور اثرگذاری روی نقطه برقراری ارتباط با مشتری مشاهده شده است.
در سال 2019 نیز پیشرفت قابل توجهی در زمینه محتواهای خودکار و تعاملی خواهیم دید. سنسورهای موجود روی نمایشگرهای واقعی و همینطور داده هایی که از کامپیوترها و وب به نمایشگر ارائه می شود، محتوای نمایش را کاملاً مطابق با شرایط جهان واقعی تنظیم خواهد کرد. اگر قرار است باران ببارد، تبلیغاتی مربوط به چتر و فعالیت های داخل خانه نمایش داده خواهد شد. اگر هوا آفتابی است، نمایشگرها تصمیم می گیرند تا تبلیغاتی در مورد پارک آبی محلی یا فستیوال های موزیک که در محوطه باز برگزار می شود، نمایش دهند. پلی لیست نمایش دهنده محتوا دیگر کاملاً وابسته به اپراتورهایی که محتوا را برنامه ریزی می کنند، نمی باشد. بلکه کامپیوترها می توانند انتخاب های مؤثرتری برمبنای داده هایی که از خارج به آنها وارد می شود، داشته باشند.

  • هوشمندها، هوشمندتر می شوند.

برنامه های هوشمند و AI وارد صحنه شده اند به طوریکه توانمندی تحلیل و ترکیب داده ها تا حد بی نظیری افزایش یافته است. داده های ورودی موجب می شوند پیام ها به روش خودشان بدون مداخله دیگران نمایش داده شوند. درست مانند نرم افزار هوشمند دیجیتال ساینج PADS4   که می توانند پیامهای هدف را براساس داده هایی که دریافت و تحلیل می کنند روی نمایشگرهای خاصی نشان دهند.
با این روش ارتباط لینک ها و ترکیب آن ها پیشرفت بسیاری خواهد کرد. سیستم ها می توانند خودشان مانند یکی از اعضای تیم عمل کنند. در میان حجم زیادی از اطلاعات جستجو کنند و تصمیم بگیرند که کدام محتوا باید در کجا و چه وقت نمایش داده شود. به این ترتیب پیشرفت چندجانبه در مقیاس کاملاً جدیدی بدست خواهد آمد. فعالیت های ترکیبی و چند لایه که با تکنولوژی موبایل (گوشی های هوشمند و مانند آن) ترکیب  شده است نیز امکان پذیر خواهد بود.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 10 =