نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

مزایای سرمایه‌گذاری بر روی دیجیتال ساینیج

تاریخ انتشار: 2021/08/25

سرمایه‌گذاری بر روی دیجیتال ساینیج

در حالی که استفاده از فناوری دیجیتال ساینیج به رشد خود ادامه می‌دهد، تأثیر علائم و تصاویر ثابت و غیرمتحرک به سبک قدیمی در حال کاهش است. وقتی از دیجیتال ساینیج به درستی در یک فضای تجاری استفاده شود، به آن زندگی تازه ای می‌بخشد.

به لطف فناوری نوآورانه، دیجیتال ساینیج می‌تواند توجه مصرف کنندگان را جلب کند و پیام‌هایی برساند که موجب بهبود تجربه کلی و تعامل با یک برند خاص می‌شود.

این را در نظر بگیرید؛ بیش از 80 درصد خریداران ادعا می‌کنند که به دلیل اینکه مجذوب یک دیجیتال ساینیج شده‌اند تصمیم به بازدید از یک فروشگاه گرفته‌اند. اگر به فکر سرمایه‌گذاری بر روی دیجیتال ساینیج هستید، زمان آن رسیده است که این کار را انجام دهید. در ادامه درباره نمایشگر‌های دیجیتالی و تمام مزایایی که دارند بیشتر بخوانید.

وقتی بدانید چه چیزی ارائه می‌شود و انتظار چه چیزی را باید داشته باشید، می‌توانید مطمئن باشید که دارید بهترین استفاده را از این تکنولوژی می‌برید. اکنون به مزایای خاص دیجیتال ساینیج توجه کنید تا بدانید چرا یک ضرورت برای هر کسب و کار مدرنی است.

چرا دیجیتال ساینیج را برای کسب و کار خود انتخاب کنید؟

آیا به دنبال راه‌های مؤثری برای برقراری ارتباط با مشتری هستید در حالی که فروش شما رو به افزایش است؟ اگر پاسخ شما بله است، استفاده از دیجیتال ساینیج مبتی بر فضای ابری ممکن است به کمک شما بیاید. حتی یک صفحه لمسی کوچک نیز می‌تواند تجربه مشتری را بهبود دهد و به آن‌ها کمک کند بدون اینکه به صورت حضوری با فروشندگان تعامل داشته باشند، به سمت خرید بیشتر پیش بروند.

با وجود نسل جدید دیجیتال ساینیج‌های تعاملی، شما می‌توانید با اضافه کردن تعاملات دیجیتال که بسیاری از مشتریان امروزه به دنبال آن هستند، ارزش فیزیکی کسب و کار خود را بالا ببرید.

بیشتر مشتریان عادت دارند اطلاعات مورد نیازشان را از روی صفحات نمایش جمع آوری کنند. افزودن یک بعد دیجیتال به فضای کسب و کارتان، چیزی است که می‌تواند به شدت تاثیر گذار باشد.

به علاوه، وقتی تلاش می‌کنید برای مشتری تجربه بهتری فراهم کنید، موجودی بالا، قیمت پایین و تیم کاری ورزیده دیگر کافی نیست، بلکه روی آوردن به فناوری راه حلی بدیهی است. اگر چه در این زمینه، گزینه‌های زیادی وجود دارد، هیچ کدام از آن‌ها نمی‌تواند با محبوبیت و اثر گذاری دیجیتال ساینیج رقابت کند.

مزایای اصلی سرمایه‌گذاری بر روی دیجیتال ساینیج در کسب و کارها

چیزی که بیش از هرچیزی دیجیتال ساینیج را بسیار تاثیر‌گذار می‌کند این است که می‌تواند به شکل‌های بی شماری استفاده شود. در حقیقت، شرکت‌ها تقریبا در هر صنعتی، از این تکنولوژی در یک موقعیت فیزیکی استفاده کرده‌اند تا به نیاز های منحصر به فرد مشتریان خود پاسخ دهند.

دیجیتال ساینیج ممکن است برای برخی از صاحبان کسب و کار چندان به چشم نیاید و مزایای آن نادیده گرفته‌شود. ساینیج‌ها، نقطه برخورد دنیای فیزیکی و دیجیتال هستند که موقعیت فیزیکی فروشگاه شما را می‌سازند و محیط دیجیتال آن را گسترش می‌دهند.

وقتی صحبت از مزایا می‌شود، بی‌پایان است. شما می‌توانید از علامت دیجیتال خود برای تهیه اطلاعات، سرگرمی، آموزش، ارتباط و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید.

دیجیتال ساینیج

بیایید با هم برخی از فواید دیجیتال ساینیج را تشریح کنیم:

  • جلب توجه مشتریان بالقوه و بالفعل

مهم نیست اگر فرد مورد نظر در خیابان در حال عبور باشد یا از قبل وارد فروشگاه شما شده‌باشد، دیجیتال ساینیج می‌تواند باعث تشویق آن‌ها شود تا قدم بعدی را بردارند. ممکن است قدم بعدی وارد شدن به داخل فروشگاه یا خرید کردن باشد. ساینیج می توانند به افزایش فروش نیز کمک کنند.

شما می‌توانید از دیجیتال ساینیج برای جلب توجه به خدمات یا کالا‌های جدیدی که ارائه می‌دهید استفاده کنید، یا اینکه بر مزایای آن‌ها و ویژگی‌های جالب کسب و کارتان تاکید کنید، یا اینکه اطلاعاتی درباره نظرات دیگران ارائه کنید.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های دیجیتال ساینیج بی شمار است و به لطف دیجیتال ساینیج پویا، کار بسیار راحت شده‌است. از آن جایی که دیگر محدود به متن‌های ساده و تصاویر بدون تحرک نیستید، می‌توانید از عکس‌های زنده، رنگ‌های درخشان و محتوای متحرک استفاده کنید تا توجه مشتری را حتی بیش از پیش جلب کنید.

  • مشتریان می‌توانند به خود کمک کنند

یک خریدار ثابت به احتمال زیاد تبدیل به یک مشتری واقعی می‌شود. به همین دلیل است که مشاغل باید برنامه‌ای تهیه کنند تا اطلاعات مورد نیاز را در اختیار خریداران قرار دهند تا به راحتی خرید خود را انجام دهند.

اگر تا به حال برایتان پیش آمده که در فروشگاهی منتظر بمانید که کسی از شما بپرسد آیا به کمک نیاز دارید، حتما درک می کنید که چطور آن لحظات انتظار ممکن است موجب ترک کردن فروشگاه و باز نگشتن فرد شود، در حالی که ممکن بود خریدی انجام دهد.

امروزه، مشتریان خدمات سلف سرویس را به برقراری ارتباط با فروشنده ترجیح می‌دهند. به علاوه، اگر اطلاعات اساسی بتواند به نیاز یک مشتری پاسخ دهد، مشتری از این اطلاعات استفاده می‌کند. این خبر خوبی برای مشاغل است، زیرا سلف سرویس، سریع ترین گزینه برای رسیدگی به مشتریان است که بیشترین تاثیر را نیز بر هزینه دارد.

خرید دیجیتال همچنان به انتظارات مشتریان شکل می‌دهد، که به آن اثر آمازون نیز می‌گویند. خرده فروشان باید با ارائه دادن گزینه‌های سلف سرویس هم قدم باشند.

با استفاده از دیجیتال ساینیج، خریداران بدون نیاز به ارتباط با کارمندان وارد فروشگاه می‌شوند. این کار اطمینان می‌دهد که آن‌ها اطلاعات لازم برای تصمیم گیری در مورد خرید را به دست می‌آورند و کارمندان شما می‌توانند در صورت لزوم کمک کنند.

  • پیشنهادهای ویژه را هایلایت کنید

با استفاده از دیجیتال ساینیج، می‌توانید به سرعت و به راحتی پیشنهادهای ویژه خود را که هم اکنون در حال شکل گیری هستند و یا در آینده ارائه می‌شوند، به نمایش بگذارید. بعضی اوقات، مشتریان از گزینه‌های موجود در منوی ویژه یا “معاملات روز” آگاهی ندارند. وقتی این اطلاعات را روی تابلوهای دیجیتال به نمایش می‌گذارید، همانطور که شانس فروش اجناس خود را زیاد می‌کنید، آگاهی بیشتری را نیز به مشتریان خود می‌دهید.

به این شکل به این کار نگاه کنید؛ اگر در یک کافی شاپ نشسته باشید، چه چیزی بیشتر شما را مجذوب می‌کند؛ یک تصویر ثابت یا یک ساندویچ یا یک دیجیتال ساینیج که نشان می دهد پنیر به آرامی روی یک ساندویچ ذوب می‌شود؟

  • تصاویر نمایشی را به سرعت عوض کنید

با سرمایه‌گذاری بر روی دیجیتال ساینیج می‌توانید تصاویر نمایشی که در چندین فروشگاه در سراسر کشور پخش می‌شوند به طور همزمان با هم و از یک جای دور عوض شوند. اگر می‌خواهید خدمت یا کالای جدیدی را تبلیغ کنید یا چیزی هیجان انگیز را اعلام کنید، می‌توانید به سرعت یک تبلیغ جدید بسازید و آن را به یک باره تثبیت کنید.

این کار برای برند سازی تجاری نیز مفید است. اگر سیستمی نداشته باشید که ثبات شما را تضمین کند، ممکن است هویت برند شما از بین برود.

توانایی ارائه سریع اطلاعات جدید از طریق دیجیتال ساینیج قطعاً یک مزیت است، همچنین دیجیتال ساینیج یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان حاصل کردن از ثبات برند تجاری شما در چند مکان مختلف است. این مفهوم برعکس نیز عمل می‌کند؛ شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه برای حذف تصاویر نمایشی سنتی و قدیمی و ایجاد تصاویر نمایشی جدید، اقدام به بازاریابی مجدد کنید.

  • تبلیغات کم هزینه

با استفاده از دیجیتال ساینیج، شما یک راه بسیار کم هزینه در اختیار دارید تا بتوانید کسب و کار خود را گسترش دهید. با این کار به راحتی می‌توانید مجموعه‌ای از پیام‌ها را در طول روز به گوش مخاطب برسانید.

شما می‌توانید از ویدئو‌‌ها و عکس‌ها استفاده کنید و هر موقع که بخواهید تصاویر خود را در شکل‌های جدید بروز کنید. این کار ساده و کم هزینه است. مخصوصا وقتی آن را با هزینه‌های هنگفت تبلیغات از طریق بیلبورد‌ها، روزنامه‌ها، مجلات یا حتی تلویزیون مقایسه کنید.

  • افزایش ماندگاری در حافظه و به خاطر آوردن

هدف بسیاری از تبلیغات در فروشگاه‌ها این است که مشتریان را تشویق کنند که به سرعت واکنش نشان دهند که ممکن است شامل کارهایی مانند خرید کردن، سفارش دادن یا در پیش گرفتن راهی دیگر باشد.

در موارد دیگر، هدف این است که به خریداران اجازه دهند در مورد اقدامات پیش رو، فروش‌ها، برنامه‌های حضور در فروشگاه و … اطلاع یابند. از مزایای دیجیتال ساینیج این است که اگر نمایشگر شما از ویدئو استفاده کند، این اطمینان حاصل می‌شود که به نسبت تصاویر ثابت، تصاویر ویدئویی بهتر در ذهن مخاطب نقش می‌بندند و ماندگار می‌شوند.

در تحقیقی درباره تاثیرات بیلبورد‌های دیجیتالی، مشخص شد که ۸۳ درصد مردم قادر هستند حداقل یک تبلیغ، تقریبا ۶۵ درصد دو تبلیغ و ۴۷ درصد سه مورد از تبلیغاتی که در ۳۰ روز گذشته مشاهده کرده‌اند را به خاطر بیاورند.

یکی دیگر از تاثیرات مورد توجه این است که تقریبا یک پنجم مردم درباره تبلیغی که در بیلبورد دیجیتالی مشاهده کرده‌اند با شخص دیگری صحبت کرده‌اند. این کار به تبادل اطلاعات کمک می‌کند تا به گوش افرادی که از آن اطلاعی ندارند هم برسد.

همه این ها به لطف ترکیب متن، گرافیک و تصاویر متحرک است. متن نیز نقش قابل توجهی در به خاطر سپرده شدن و ماندگاری تبلیغات در ذهن دارد.

نمایشگر دیجیتالی

  • کاهش زمان انتظار

هیچ کس دوست ندارد در صف منتظر بماند. برای برخی از خریداران، صف‌های طولانی موجب ترک کردن فروشگاه بدون خرید کردن می‌شود. ممکن است برخی از آن‌ها بعد‌ها دوباره باز گردند، اما برخی از آن‌ها هم هرگز بر نمی‌گردند. ممکن است مشتری به سراغ رقیب شما برود.

این یکی از اصلی ترین دلایلی است که کسب و کار ها چند مکان فروش دارند و خود پرداز نیز محبوب شده است. برداشتن قدمی برای این که موجب شود مشتری از ترک کردن فروشگاه خود داری کند یک ضرورت است.

با این حال، کار‌های زیادی است که میت‌وانید انجام دهید. در نهایت، صف‌های طولانی شکل می‌گیرند و خریداران مجبور می‌شوند منتظر بمانند. این درست است، اما چیزی که باید بدانید این است که زمان شلوغی کوتاه تر است زمان خلوت است. به زبان ساده‌تر، اگر چیزی باشد که حواس مردم را از اینکه در انتظار هستند، پرت کند، زمانی که در صفت منتظر می‌مانند برایشان ساده‌تر است و کوتاه‌تر به نظر می‌رسد. تحقیقات زیادی این ادعا را اثبات می‌کنند.

در حقیقت، ۶۹ درصد از خریداران معتقدند که صف‌های طولانی خسته کننده ترین بخش خرید هستند. این رقم برای قیمت های بالا ۶۶ درصد و برای نداشتن کالای مورد نظر ۶۵ درصد است. همچنین این تحقیق نشان می‌دهد که ۸۴ درصد از خریداران بیان کرده‌اند که نمایشگر‌های دیجیتال به آن ها در گذر زمان هنگام انتظار در صف کمک کرده‌اند.

امروزه، بسیاری از رستوران داران این امر را درک کرده‌اند. به همین دلیل است که به افرادی که منتظر هستند، منو می‌دهند. این کار موجب می‌شوند که حواسشان در زمان انتظار پرت شود و همچنین باعث می‌شود وقتی در جای خود نشستند، سریع تر سفارش دهند.

اگر شغل شما خرده فروشی باشد، دیجیتال ساینیج نزدیک صندوق‌ها می‌تواند به دلیل مشابهی استفاده شود. شما می‌توانید حواس مشتریان را با ویدئو‌های مرتبط به محصولات، اخبار، آب و هوا یا هرچیز دیگری پرت کنید.

همچنین این کار مانند دیگر ویژگی‌های دیجیتال ساینیج مزیت دیگری نیز دارد. مشتریانی که منتظر می‌مانند کمتر خسته می‌شوند، و شرکت‌ها فرصت این را پیدا می‌کنند که خود را تبلیغ کنند و مشتریان را آماده کنند تا به طور مثال یک سفارش دیگر نیز دهند.

  • تجزیه و تحلیل

وقتی صحبت از مزایای دیجیتال ساینیج می‌شود، شکی نیست که این مزایا بسیار زیادند که بسیاری از آن‌ها به دلیل قابلیت تجزیه و تحلیل این سیستم‌ها است.

به طور مثال، اگر نمایشگر شما به مشتریان اجازه دهد که موجودی انبار فروشگاه شما را ببینند، جذابیت بیشتری پیدا می‌کنید. همچنین با نرم افزار‌های تجزیه و تحلیل می‌توانید اطلاع پیدا کنید که کدام محصولات بیشترین تقاضا را دارند و بیش از دیگران جست و جو شده‌اند.

اگر همچنان فروش شما با این حجم از جذابیت و علاقه ثبات پیدا نکرد، وقت آن می‌رسد که قیمت‌ها را کاهش دهید. علاقه واضح نخواهد بود اگر مشتریان بدون انجام خرید فروشگاه را ترک کنند، حتی اگر برای کالا ارزش قائل شوند.

شما می‌توانید دوربین‌هایی به نمایشگر‌های خود متصل کنید که حرکت چشم خریدار را ضبط کند. این کار به شما نشان می‌دهد که کدام بخش‌های نمایش بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند. با این کار زمان ایستادن مشتری ضبط می‌شود. همچنین به شما نشان می‌دهد در کجا بیشترین تعداد مشتریان توقف می‌کنند.

به طور مثال، ممکن است دریابید که مشتریان تنها ۱۵ ثانیه از ویدئوی ۳۰ ثانیه ای که بر روی نمایشگر شما پخش می‌شود را نگاه می‌کنند. اگر اینطور باشد، باید ویدئوی متقاعد کننده‌تر یا کوتاه تری بسازید.

مزایای استفاده از دیجیتال ساینیج برای شغل شما

دیجیتال ساینیج برای مشاغل

آخرین مزیتی که لازم است گفته شود گزینه‌های سفارشی است. امروزه، مشاغل می‌توانند با استفاده از دیجیتال ساینیج راه حلی بسیار عالی و بی نقص برای هر مکان فیزیکی که دارند به کار ببرند. این کار با نمایش دادن پیام درست یا ارائه اطلاعات لازم قابل انجام است.

اهمیتی ندارد که چه نوع کسب و کار و شغلی دارید یا چه خدمتی ارائه می‌دهید، اگر مشتریانی دارید که از شما شخصاً خرید می‌کنند، پس دیجیتال ساینیج ابزاری است که حتما باید داشته باشید. تکنولوژی به شما کمک می‌کند که مشتریان را جلب کنید و آن‌ها را مجذوب خود کنید و موجب شوید خرید بیشتری از شما انجام دهند.

حالا وقت آن است که در دیجیتال ساینیج سرمایه گذاری کنید

اگر هنوز روی دیجیتال ساینیج در کسب و کار خود سرمایه گذاری نکرده‌اید، حالا دیگر وقت آن رسیده است که این کار را انجام دهید. با تکنولوژی خلاقانه که توسط هوش مصنوعی ایجاده شده‌است، می‌توانید وقتی نوبت به مجذوب کردن مشتری و تجربه کلی مشتریان می‌رسد، در صدر قرار بگیرید.

اگر آماده اید تا بیشتر درباره دیجیتال ساینیج یا نرم افزار هوشمندی که در آن استفاده می شود یاد بگیرید یا فقط سوالاتی در این زمینه دارید، با ما تماس بگیرید. هدف ما این است که به شما کمک کنیم که ابزار ها و تکنولوژی هایی مناسب نیاز های مشتریان خود خلق کنید.

راه های ارتباطی ما:

شماره تماس: 02142981

شماره واتس اپ: 09103334800

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =