نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

راه حل های فروشندگان دیجیتال ساینیج برای مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: 2020/06/14

فروشندگان دیجیتال ساینیج

در دوران‌های غیرعادی انجام اقدامات متفاوت و غیرنرمال لازم است، که سرانجام این دوران غیرعادی تبدیل به یک نرمال جدید می‌شود. هوشیاری تازه در برابر مسری بودن بیماری‌ها ممکن است پایان دوران در آغوش گرفتن و دست دادن باشد. چک کردن دمای بدن در ورود به اماکن اجباری می‌شود و استفاده از ماسک‌های صورت، دستکش و ضدعفونی‌کننده ها متداول می‌شود. رعایت بهداشت و ضدعفونی کردن به امری ضروری تبدیل می‌شوند. کارها بیشتر بصورت آنلاین انجام می‌شوند. شرکت‌ها با کاهش حضور کارمندان مشغول به کار هستند و بیشتر کارها از خانه صورت می‌گیرد، مدارس هم‌اکنون آنلاین هستند، بیمارستان‌ها از راه دور خدمات پزشکی ارائه می‌دهند و مراکز خرید و خرده‌فروشی‌ها در ساعت کار اصلاح‌شده با کاهش ظرفیت جمعیت کارکنان و مشتریان فعالیت می‌کنند.

در حالی که برخی افراد برای ارتباط برقرار کردن در مشاغل و مدارس از راه دور، راه های ارتباطی مختلفی ارائه می دهند، برخی دیگر نکات بهداشتی را روی نمایشگرهای خود نشان می دهند تا عموم مردم را آگاه سازند. یک شرکت به طور خاص، راه حلی را تهیه کرده است که دیجیتال ساینیج را با یک دستگاه پخش کننده ضد عفونی کننده دست ترکیب می کند.

پایان دادن به این بیماری همه‌گیر یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد و همه ما در این بیماری کنار هم هستیم. فقط وقتی متحد شویم و مسئولیت مراقبت از یکدیگر را به عهده بگیریم، می‌توانیم محیطی ایجاد کنیم که تا حد ممکن برای همه ایمن باشد.

هر صنعتی در جستجوی راه هایی برای مقابله با COVID-19 و سالم ماندن در حین شیوع این ویروس است. یک راه حل واضح این است که سیاست های بهداشتی بهتری را در اختیار بگیرند تا کارمندان و مشتریان به طور یکسان بتوانند در امان بمانند. فروشندگان دیجیتال ساینیج راه حل های مختلفی را برای کمک به شما ارائه می دهند.

نرم افزار دیجیتال ساینیج

نرم افزار دیجیتال ساینیج پدز برای ایمنی اجتماعی

از طریق نرم افزار دیجیتال ساینیج  آخرین به‌روزرسانی‌ها را به مردم اطلاع دهید

دیجیتال ساینیج PADS4  ابزاری را برای ایجاد یک محیط امن برای همه افراد در شرکت شما فراهم می‌کند. با طراحی یک نمای کلی از آن‌ها و نمایش آن در صفحه‌های خود، کارمندان یا بازدیدکنندگان را از قوانین و مقررات فعلی آگاه سازید. در یک محیط شرکتی، نقشه‌ای از مکان‌های کار در دسترس را در زمان واقعی نشان دهید تا از سرگردانی کارمندان خود برای جستجوی میز خالی بکاهید. شما به همه اطلاعات بروز و مرتبط آگاه می‌شوید و به حفظ ایمنی مردم با پیروی از دستورالعمل‌های رسمی کشور خود کمک می‌کنید.

از وقوع حوادث جدید جلوگیری کنید

وقتی همه‌چیز به حالت نرمال جدید برگردد، اطلاع‌رسانی به کارمندان و بازدیدکنندگان در مورد آنچه برای حفظ ایمنی محیط آن‌ها انجام می‌دهید مهم است. بااین‌حال، شما همچنین می‌خواهید از قرار گرفتن در معرض خطرات غیرضروری جلوگیری کنید. PADS4 Crystal CMS قادر است محیط شما را با توجه به قوانین و مقررات بهینه کند. سنسورها را روی میزها در فضای اداری خود قرار دهید و فقط آن میزهایی را در دسترس قرار دهید که فاصله اجتماعی مورد نیاز را ایجاد می‌کنند. هنگامی‌که نرم افزار دیجیتال ساینیج PADS4 را با یک دوربین IP و نرم‌افزار شمارش افراد تلفیق کنید، در یک فروشگاه، یک صفحه‌نمایش با نمایش یک علامت توقف پس از پرشدن ظرفیت فروشگاه، مانع از ورود افراد زیادی می‌شود. از این طریق امنیت اطرافیان را تضمین کرده و علاوه بر اطلاع‌رسانی به آنان، از ایجاد موقعیت‌های پرخطر جلوگیری کنید.

مراقب اطراف خود باشید

وضعیت نرمال جدید با خود فناوری‌های جدیدی را می‌آورد که از همیشه مهم‌تر هستند. اسکن دمای پوست کارمندان و بازدیدکنندگان یکی از این‌هاست، اما تشخیص استفاده نکردن از ماسک و اندازه‌گیری فاصله از طریق دوربین‌ها این امکان را به شما می‌دهد که بیشتر مراقب باشید. پس از مشاهده هرگونه تخلف، به افراد مربوطه اطلاع داده می‌شود كه اقدامات مناسب را انجام دهند. شناسایی شرایط نگران‌کننده بخشی از وظیفه شما در محافظت از بازدیدکنندگان و کارکنان شماست.

به حالت عادی جدید برگردید

دیجیتال ساینیج ایمنی اجتماعی راه‌حل پویای دیجیتال ساینیج است که باعث می‌شود تا تجارت شما در محیطی ایمن، با اطلاع‌رسانی سازگاری با وضعیت جدید در این بیماری همه‌گیر، به حالت نرمال جدید برگردد.

یک شرکت نرم افزاری دیجیتال ساینیج، از کیوسک دیواری دیجیتال ساینیج خود برای توزیع ضد عفونی کننده دست رونمایی کرده است. این دستگاه دارای یک دستگاه پخش خودکار داخلی است که می تواند ژل، فوم یا مایع ضدعفونی کننده در اختیار افراد قرار دهد و همچنین دارای یک درب فلزی با نمایشگر یکپارچه درجه یک تجاری 21.5 اینچی است که نرم افزار دیجیتال ساینیج مبتنی بر فضای ابری را اجرا می کند.

سیستم اطلاع رسانی یکپارچه

چگونه سیستم اطلاع رسانی یکپارچه در پاندمی به شما کمک می کند؟

PADS4 یک پلت فرم دیجیتال ساینیج چندکاره قدرتمند است که به شما این امکان را می‌دهد تا به حالت عادی برگردید. منابع داده مربوط را به ساینیج هوشمند و همه‌کاره تبدیل کنید و کارمندان، مشتریان یا بازدیدکنندگان خود را از اقداماتی که برای ایجاد به محیط ایمن انجام می‌دهید باخبر کنید. سیستم اطلاع رسانی یکپارچه PADS4  همیشه اطمینان حاصل می‌کند که اطلاعات نمایش داده شده به‌روز و مرتبط هستند. شما می‌توانید صرفاً با ادغام کلیه منابع و داده‌های خود، نیازهای دوران بعد از پاندمیک را برآورده کنید.

اطلاع‌رسانی

در مورد آخرین به‌روزرسانی‌های سازمان‌های خود و دستورالعمل‌های رسمی، به مردم اطلاع دهید تا آن‌ها را ایمن نگه‌دارید.

  • به‌روزرسانی‌ها و حوادث مهم، آموزش کارکنان و رویه عملکرد استاندارد را توسط نمایشگرهای داخلی و ارتباطات لپ‌تاپ به نمایش بگذارید.
  • با آخرین به‌روزرسانی‌های این پاندمی، همگام باشید و به‌روزرسانی‌های مرتبط و واقعی را از طرف مقامات بهداشت محلی خود، مانند فاصله‌گذاری اجتماعی، ضدعفونی دست و پروتکل های بهداشتی را نمایش دهید.
  • به‌روزرسانی‌های رسانه‌های اجتماعی و کمپین‌های هشتک را در سیستم اطلاع رسانی یکپارچه دیجیتال ساینیج خود نشان دهید.

جلوگیری کردن

با اقدامات مناسب از قرار گرفتن افراد در معرض خطرات غیرضروری جلوگیری کنید.

  • امکان رزرو یک فضای کاری را قبل از مراجعه کارکنان، فعال کنید.
  • از سنسورها و پیشخوان‌ها برای نمایش و اندازه‌گیری میزان اشغال فضای کاری کلی استفاده کنید.
  • علائم هشداردهنده برای جلوگیری از نزدیکی.
  • علائم جهت پویا را برای منحرف کردن جمعیت نشان دهید.

تشخیص

با کمک سیستم اطلاع رسانی یکپارچه بر رعایت قوانین وضع شده و پروتکل ها در دوران پاندمی نضارت دقیق داشته باشید.

  • نظارت بر ظرفیت جمعیت در مکان‌های پررفت‌وآمد با شمارش افراد و استفاده از نقشه‌های گرمایی.
  • قبل از اجازه دسترسی به محل، دمای بالای بدن و عدم استفاده از ماسک را تشخیص دهید.
  • فاصله مشخص و یا عدم فاصله‌گذاری را تشخیص داده و در صورت لزوم، به مردم هشدار دهید.

واکنش

فوراً به ناهنجاری‌ها واکنش نشان دهید تا از امنیت همه مراقبت کنید.

  • در صورت دمای غیرطبیعی، در صفحه‌های ورودی و صفحه کارمندان هشدار دهید که بازدیدکننده و کارمندان را در مورد مراحل پیگیری راهنمایی می‌کنند.
  • ظرفیت جمعیت مجاز در هر مورد را تعریف و مدیریت کنید.
  • گزارش و مدیریت حوادث و مسئولان و کارمندان بهداشت را به مراقبت از آن‌ها اختصاص دهید.
  • با برنامه‌ریزی پویا و بر اساس آمار استفاده از محل، وضعیت ضدعفونی دوره‌ای و در دسترس بودن کارمندان را از طریق سیستم اطلاع رسانی یکپارچه در مکان‌ها ردیابی کنید.

 

 

نرم افزار دیجیتال ساینیج ایمنی اجتماعی به شما این امکان را می‌دهد که مکانی امن و قابل اعتماد ایجاد کنید. دیجیتال ساینیج به شما کمک می‌کند تا کارمندان و بازدیدکنندگان خود را از نکات ایمنی که به کار می‌گیرید، آگاه سازید و از این طریق در جلوگیری از انتقال بیماری نقش داشته باشید. این به شما کمک می‌کند نقض مقررات را تشخیص دهید و به شما امکان می‌دهد از طریق سیستم اطلاع رسانی یکپارچه به‌طور مؤثری نسبت به آن‌ها واکنش نشان دهید.

این نمایشگرها در هنگام شستشوی دست، تبلیغات، پیام، فیلم، اخبار جدید، رسانه های اجتماعی، اطلاعات بهداشتی و سایر مطالب را به مشتریان ارائه می دهند. همچنین انواع مختلفی از صفحه لمسی و غیر لمسی از این نمایشگرها وجود دارد.

دیجیتال ساینیج

در پرسش و پاسخ زیر با فروشندگان دیجیتال ساینیج، در مورد این کیوسک های دیجیتال ساینیج و چگونگی کمک آن ها به مشاغل و مشتریان به طور یکسان اطلاعات بیشتری کسب کنید.

سوال: این صفحه نمایش چه نوع تبلیغات یا محتوایی را می تواند ارائه کند؟

جواب: هر چیزی. سرگرمی، محتوای آموزشی، فیلم، تبلیغات و موارد دیگر

سوال: آیا تکنیک های شستشوی صحیح دست در این نمایشگرها نشان داده می شود؟

جواب: بله، می توانید روش های شستشوی دست و نکات بهداشتی را به نمایش بگذارید.

سوال: مشاغل چگونه می توانند از این نمایشگر برای آرامش بخشیدن به مشتریان و افزایش فروش در این دوران استفاده کنند؟

جواب: به گفته ی سازمان بهداشت جهانی، شستن دستان پیشنهاد شماره یک برای ایمن ماندن است. با ارائه ضد عفونی کننده دست رایگان به عموم، مشتریان با آغوش باز آن را پذیرفته و به سمت این کیوسک ها می روند و در حالی که در کیوسک هستند، محتوایی را که در صفحه های نمایش پخش می شود، مشاهده می کنند.

سوال: آیا شرکت ها علاقه ای به استفاده از این نمایشگرها نشان داده اند؟

جواب: بله! ما در حال حاضر بیش از 500 واحد مستقر در اروپا داریم. کلینیک های پزشکی، کلوپ های بهداشتی، سالن های بدنسازی، مطب های دندانپزشکی و مراکز درمانی

سوال: آیا فکر می کنید بعد از از بین رفتن ویروس کرونا، استقرار بیشتر این واحد ها را شاهد خواهیم بود؟

الف. بله، به خاطر شرایط فعلی و ترس از بیماری، مردم علاقه ی بیشتری به جلوگیری از شیوع سرماخوردگی ها و آنفولانزا نشان می دهند. کیوسک های ضدعفونی دست روش جدیدی برای تشویق به شستن دست ها هستند در عین حال که قادر به ارسال پیام از طریق نمایشگرها هستند.


پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − نه =