تازه های نوآوران

حضور شرکت نوآوران در نمایشگاه جیتکس،تمدید قرارداد نمایندگی هیتاچی،قرارداد همکاری با Aver

نمایشگاه جیتکس

نمایشگاه جیتکس امسال نیز 25 مهر ماه در دوبی فعالیت خودرا آغاز کرد و بسیاری از شرکت های همکار از جمله Hitachi و Aver درآن حضور داشتند. شرکت نوآوران نیز همچون سال های گذشته از این نمایشگاه بازدید کرد و قرارداد های گوناگون همکاری با برندهای معتبر تجهیزات ارتباطی و آموزشی منعقد شد.

در این نمایشگاه با حضور نمایندگان دو شرکت هیتاچی و نوآوران، قرارداد سالیانه پشتیبانی ویدئوپروژکتورهای این شرکت نیز بصورت رسمی امضا گردید و در مورد افزایش همکاری ها و خدمات پشتیبانی برای جلب رضایت مشتریان کشورمان گفتگو شد. گروه مدیران هیتاچی شرکت کننده در این دیدار اکسل کوتچه، کزوکه فوجیمارو، رولند فریچ و میکی نیشیورا بودند.

نماینده شرکت هیتاچی نیز اعلام کرد این شرکت تنها در برابر گارانتی پروژکتورهایی که از نماینده مجاز این شرکت (نوآوران) خریداری شده باشد پاسخگو خواهد بود.

قرارداد همکاری شرکت Aver ارائه کننده تجهیزات حرفه ای ویدئوکنفرانس نیز با نوآوران منعقد شد. پیروی این قرارداد و آغاز همکاری رسمی دو شرکت، آقای اریک وانگ، مدیر فنی شرکت Aver روز چهارشنبه 5 آبان ماه در دفتر شرکت نوآوران حاضر شد و جلسه آموزش فنی به کارشناسان برگزار گردید.

توضیح بیشترآنکه نرم افزار ساینیج به کاربران امکان می دهد تا به صورت متمرکز به مدیریت محتوای شبکه نمایشگرهای سازمان یا شعبه های خود بپردازند و انواع داده های ویدئویی، تصویری و فایل ها را به صورت زمان بندی شده به نمایش گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =