تازه ها

معرفی کارت کنترل کننده RFID

کنترل کننده RFID

در این ویدئو می خواهیم کارت کنترل کننده RFID که توسط شرکت مهندسی نوآوران تحقیق طراحی و تولید شده است.

کارت RFID با هدف کنترل دیتا پروژکتور ها از راه دور طراحی شده است. کنترل کننده RFID در درازمدت باعث کاهش هزینه های نگهداری و تعمیر دیتا پروژکتور ها می شود.
RFID این قابلیت را دارد که با تمامی دستگاهایی که دارای تکنولوژی IR می باشند از قبیل تلویزیون ها، کولر های گازی، پرده نمایش، سیستم کنفرانس بی سیم و …. متصل شود پس تنها منحصر به دستگاه های ویدئو پروژکتور نمی باشند.
در ادامه این ویدئو شما را با کارکرد کنترل کننده RFID آشنا خواهیم کرد پس همراه ما باشید.

کارکرد کارت کنترل کننده RFID :

شما این امکان را دارید که برای مجموعه خود کارت RFID را تهیه کنید، این کارت ها برای احراز هویت مورد استفاده قرار می گیرند.
در ابتدا کارت را در مقابل دستگاه قرار می دهیم چراغ دستگاه رنگ سبز را نمایش می دهد که این به معنی شناسایی کارت توسط دستگاه می باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد. پس از روشن شدن چراغ سبز دستگاه به دیتا پروژکتور فرمان روشن شدن می شود. همانطور که توضیح داده شد اگر از کارت های مجاز استفاده شود کارت توسط دستگاه شناسایی و چراغ سبز روشن می شود. همانطور که در ویدئو ملاحظه می کنید اگر از کارت های غیر مجاز استاده نماییم این کارت ها برای دستگاه قابل شناسایی نمی باشد و چراغ قرمز روشن می شود و هیچ فرمانی توسط دستگاه برای ویدئو پروژکتور ارسال نمی شود.
همانطور که گقته شد هر دستگاهی که دارای تکنولوژی IR  باشد می تواند به ازای کارت RFID کنترل و مدیریت شود.

برخی از ویژگی های کارت کنترل کننده RFID :
  • دارای پورت HDMI
  • دارای پورت VGA

طراحی این پورت ها بر روی دستگاه به این علت می باشد که کابل های VGA و HDMI کابل های گران قیمتی هستند و هر چه متراژ کابل بیشتر باشد قیمت آن بالا تر است و در حالت عادی استفاده بیش از اندازه و غیر اصولی از آنها باعث خرابی کاب شده که هزینه بالایی دارد. این قابلیت وجود دارد که از دیتا پروژکتور یک کابل به دستگاه و از دستگاه یک کابل کوتاه به لپ تاپ استاد متصل می شود که این باعث می شود در دراز مدت کابل خرابی کمتری داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =