نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

معیارهای ویدئو وال که به کسب و کار شما ارزش می‌بخشد

تاریخ انتشار: 2022/11/28

معیارهای ویدئو وال

اگر به فناوری ویدئو وال فکر می‌کنید و این مقاله را می‌خوانید، از قبل می‌دانید که این یکی از موثرترین راه‌ها برای ارتباط با مشتریان و بیانیه است.شما می دانید که تصاویر متحرک و بزرگ، هیجان انگیز هستند. با مطالعه این مقاله، شاید بخواهید چند ایده در مورد روش‌های استفاده شرکت‌ها از ویدئو وال داشته باشید، به‌ویژه اکنون که تعامل ویدئو وال با مخاطبان نیز گسترش یافته است و راه‌های جذاب تر و به یاد ماندنی‌تری برای تعامل با مخاطبان ارائه می‌دهد. در اینجا معیارهای ویدئو وال که به کسب و کار شما ارزش می‌بخشند اشاره خواهیم کرد.

برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید

11 دلیلی که ویدئو وال به کسب و کار شما ارزش می‌بخشد

  1. تصاویر و تجربیات ستاره‌ای

در گذشته، مشاغل از ویدئو پروژکتورها برای نمایش تصاویر بزرگ استفاده می‌کردند. این فناوری نیاز به فوکوس لنز، ترکیب لبه‌ها بین دو تصویر نمایش‌داده‌ شده داشت، یا گاهی اوقات برای استفاده از دو ویدئو پروژکتور فقط برای قرار دادن نور کافی روی دیوار برای ایجاد یک تصویر، نیاز است. ویدئو وال از فناوری دید مستقیم مانند صفحه نمایش های LCD/LED استفاده می‌کنند که تصویری واضح حتی در روشنایی روز  ارائه می‌دهد.

آیا تا به حال وارد یک فروشگاه الکترونیکی شده‌اید و لحظه ای که جلوی منظره‌ای جادویی که ویدئو وال  ایجاد می‌کند، توقف کرده‌اید؟ ویدئو وال‌ها به دلیل روشنایی، کنتراست و وضوح تصویر بالا، توجه مشتریان شما را جلب می‌کنند.

  1. کیفیت تصویر دیگر یک مشکل نیست

وضوح تصویر، جزییاتی است که نمی‌توانید نادیده بگیرید. باشگاه‌های ورزشی از طریق وفاداری هوادارانشان، یک کسب و کار ایجاد می‌کنند. وفاداری از طریق یک تجربه شگفت انگیز در روز بازی + غذا / نوشیدنی / خدمات عالی ایجاد می‌شود. صفحه‌ نمایش‌های بزرگ‌تر و با جزئیات و کنتراست استثنایی، چیزی است که تضمین می‌کند هواداران یک تجربه شگفت انگیزی داشته باشند که دوباره بازگردند.

رزولوشن تعداد، اندازه و چگالی تمام پیکسل‌هایی است که برای ایجاد یک تصویر واضح نیاز است. اگر می‌توانید پیکسل‌ها و نقاطی که تصاویر را تشکیل می‌دهند، ببینید یا اگر احساس می‌کنید تصویر «نرم» است، وضوح سخت‌افزار ویدئو وال احتمالاً بسیار پایین است. با طراحی حرفه‌ای ویدئو وال، می‌توانید بهترین تصویر با کیفیت بالا را دریافت کنید و حتی نمایشگرهای بیشتری را با هم اضافه کنید تا دیواری به شفافیت و بزرگی که می‌خواهید ایجاد کنید. فرصت‌ها و گزینه‌های زیادی برای مطابقت با نیازهای منحصر به فرد شما وجود دارد.

  1. قابلیت‌های پردازش قدرتمند

ویدئو وال انعطاف‌ پذیری برای نمایش انواع مختلف محتوا در یک بازه در ابعاد  بزرگ یا با شکل منحصربه‌فرد را دارد. اطمینان از اینکه تیم طراحی شما منبع و نیازهای محتوایی شما را درک می‌کند مهم است تا بتوانند قابلیت‌های پردازش مناسب را انتخاب کنند. که اغلب شامل بحثی در مورد نحوه انتقال محتوا از پخش کننده منبع به مکان ویدئو وال است.

  1. گزینه‌های سفارشی برای سخت افزار

به طور کلی، ویدئو وال‌ها از نمایشگرهای زیادی تشکیل شده‌اند و برای ایجاد یک تصویر و ویدئو  یکپارچه به هم متصل می‌شوند. در حالی که این پایه و اساس یک ویدئو وال است، شما این آزادی را دارید که یک طرح و ابعاد دلخواه ایجاد کنید.

به عنوان مثال، اندازه و ابعاد ویدئو وال را می‌توان با ترکیب نمایشگرها تعیین کرد. طراحی ویدئو وال شامل اشکال خلاقانه‌ای است که متناسب نیاز شما طراحی شده‌است. از آنجایی که یک ویدئو وال را می‌توان با استفاده از نمایشگرهای زیادی سفارشی کرد، شما این اختیار را دارید که بهترین طرح را برای نیازهای خود ایجاد کنید.

علاوه بر ارائه انعطاف‌ پذیری طراحی برای مطابقت با ویژگی‌های معماری، سخت‌افزار ویدیو وال، توانایی‌های پخش محتوا در ساعات کاری هر روز برای مدت طولانی فراهم می‌کند. ویدئو وال های تجاری از فناوری‌ها و اجزایی ساخته شده‌اند که به طور خاص برای کارکرد طولانی مدت در شرایط نامطلوب طراحی شده‌اند.

  1. محتوای خود را به روشی که می خواهید ارائه دهید

آیا می‌خواهید مشتریان در ورودی فروشگاه مکث کنند زیرا دیوار شما توجه آن‌ها را می‌طلبد؟ آیا می‌خواهید یک ویدئو وال تعاملی برای ارائه کمک و پاسخ‌هایی که ممکن است هنگام مشاهده محصولات شما داشته باشند؟

چه نیازهای محتوا و پیام‌رسانی منفعلانه باشد (مانند برندسازی، فعال‌سازی کمپین ملی، مطالب مبتنی بر پیشنهاد جسورانه) یا تعاملی (مثلاً اتاق اتصالات مجازی، پشتیبانی از رسانه‌های اجتماعی)، دیوارهای ویدیویی این توانایی را به شما می‌دهند که این کار را بزرگ انجام دهید.

  1. افزایش تعامل با مشتری

یک ویدئو وال تعاملی می‌تواند برای شرکت شما تفاوت ایجاد کند. یک مشتری معمولی وقتی احساس می‌کند که محصول برای فروش شخصی‌شده باشد، میل به خرید دارد. نصب ویدئو وال این موضوع را به حساب می‌آورد و محتوا را با پیکربندی، مرور گزینه‌ها و نگه داشتن آیتم در دست (دیجیتال) خود به عنوان یک کاربر در موقعیتی قرار می‌دهد.

چه در مورد محصول سوالی داشته باشند، چه بخواهند درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند، مشتریان بیشتر تشویق می‌شوند تا از طریق یک دیوار ویدئویی تعاملی اقدام کنند. این فرصتی است برای جمع آوری داده های ارزشمند در مورد مشتریان خود با شانس بهبود تبدیل.

  1. ارائه محتوای آموزشی به مشتریان

برخی از محصولات یا خدمات برای جلب نظر مشتری به چیزی بیش از تبلیغات نیاز دارند، و اینجاست که تاثیر یک ویدئو وال با وضوح تصویر شگفت انگیز مشخص می‌شود.

به عنوان مثال، اگر لاستیک می‌فروشید، با مشتریانی برخورد خواهید کرد که به دلایلی قانع کننده برای ارتقا به لاستیک درجه یک نیاز دارند. طراحی ویدئو والی  که در اتاق انتظار قرار گرفته است می‌تواند به شما کمک کند این فروش را انجام دهید و تفاوت بین لاستیک‌های استاندارد و درجه یک و اینکه چگونه انتخاب می‌تواند بر هزینه، ایمنی و رانندگی کلی مشتری تأثیر بگذارد را توضیح دهید.

  1. شرکت خود را انعطاف پذیر و سازگار کنید

به عنوان صاحبان مشاغل، باید بتوانید تغییر کنید. وقتی فناوری و منابع لازم برای چرخش را داشته باشید، کسب‌وکار شما قوی‌تر و سازگارتر با تغییرات در صنعت هستند.

نصب ویدئو وال تغییر در تبلیغات، منوها و هر نوع محتوایی که در فروشگاه نمایش می‌دهید را آسان می‌کند. به جای سفارش مواد جدید، تعویض تابلوها، یا برخورد با فناوری قدیمی که با نیازهای شما سازگار نیست، می‌توانید تغییرات را فوراً در یک ویدئو وال انجام دهید.

  1. نام تجاری خود را به اشتراک بگذارید

برند شما یعنی همه چیز. این شهرت شماست، شما را قابل تشخیص می‌کند و فرصت‌هایی را برای اعتماد و وفاداری مشتری فراهم می‌کند. برند شما فقط نشان‌دهنده شما نیست، بلکه نشان‌دهنده احساس مشتریان نسبت به شما است.

 نصب ویدئو وال می‌تواند اعتماد به برند و بهبود احساس مشتریان در سرمایه گذاری در کسب و کار شما را افزایش دهد. مشتری که از نزدیکی محل کسب و کار شما عبور می‌کند با دیدن تصاویر محصول و پیام‌های شما جذب می‌شود.

  1. شما می‌توانید داستان خود را بگویید

مشتریان ممکن است زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد آن نکرده باشند، اما هر کسب و کاری داستانی را بیان می‌کند، در هر کاری که انجام می‌دهد. شما داستانی در مورد مشتری و نیازهای آن‌ها، نحوه همدردی با آن‌ها و اینکه چه برنامه‌ای برای کمک دارید می‌گویید. در حالی که می‌توانید کارمندان خود را آموزش دهید یا ارزش پیشنهادی منحصر به فرد خود را به بازار عرضه کنید، انتقال پیام همچنان می‌تواند چالش برانگیز باشد.

همانطور که مشتریان زمان خود را در محل شما سپری می‌کنند، دیوار ویدئویی تعاملی شما می‌تواند داستان شما را بازگو کند، محتوای تبلیغاتی، توصیفات و موارد دیگر را ارائه دهد.

  1. محصولات را بر اساس تقاضا و فصل تبلیغ کنید

ممکن است محصولاتی داشته باشید که در فصول مختلف فروش بهتری داشته باشند. اگر یک محصول در تابستان بیشترین فروش را دارد (مانند یک عینک آفتابی محبوب)، ممکن است بخواهید محصولات دیگری را در فروشگاه خود تبلیغ کنید تا به افزایش فروش نیز کمک کنید (مانند یک کلاه بیسبال مکمل).

از این گذشته، اگر مشتری از قبل به دنبال چیزی خاص است، این فرصتی است تا از منابع شما برای فروش محصولات مرتبط و گزینه‌های بیشتر استفاده کند. پس از نصب ویدئو وال، می‌توانید به سرعت و کارآمد با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

 

ویدئو وال

ویدئو وال

در یک ویدئو وال به دنبال چه معیار‌هایی باید باشید؟

هنگامی که تصمیم خود را برای خرید ویدئو وال LCD یا LED گرفتید، می‌توانید سایر مشخصات مختلف پنل‌های ویدئو وال را در نظر بگیرید تا آن را  متناسب با فضا و نیاز خود سفارشی سازی کنید.

  • روشنایی (Brightness)

روشنایی ویژگی مهمی است که باید روی آن تمرکز کرد و مکان ویدئو وال آن را تعیین می‌کند. در یک محیط داخلی، به اندازه بیرون نیازی به روشنایی بالا نخواهید داشت زیرا در فضای بیرونی یا Outdoor، روشنایی ویدئو وال باید به طوری باشد که بتواند با نور طبیعی تابیده شده مقابله کند و تصویر به نمایش گذاشته شده دارای کیفیت و روشنایی کافی باشد.

در فضای بیرونی یا مناطق داخلی که در معرض تابش نور مستقیم خورشید هستند، تابش خیره کننده و بازتاب‌ نور می‌تواند دیدن آنچه را که در ویدئو وال نشان داده می‌شود را دشوار کند. یک ویدئو وال که قادر به پخش تصاویر در  سطوح روشنایی بالا باشد، می‌تواند این اثرات را خنثی کند.

  • کنتراست (Contrast)

کنتراست یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی هنگام  انتخاب ویدئو وال است. کنتراست محدوده بین روشن‌ترین قسمت نمایشگر و تاریک‌ترین قسمت است، این به عنوان یک نسبت اندازه گیری می‌شود. هرچه نسبت کنتراست بالاتر باشد، صفحه نمایش می‌تواند جزئیات بیشتری و تصویر با کیفیت بهتری تولید کند. کنتراست بالاتر همچنین امکان تشخیص آسانتر و سریعتر اطلاعات نمایش داده شده به مخاطبان را فراهم می‌کند.

  • بزل (Bezel)

اگر ویدئو وال LCD را انتخاب کنید، یکی از مشخصاتی که باید در نظر بگیرید اندازه قاب یا بزل خواهد بود. قاب به قاب اطلاق می‌شود که در اطراف لبه یک پنل قرار می‌گیرد. هنگامی که یک ویدئو وال ساخته می‌شود، حاشیه‌های صفحه‌های متصل به هم می‌رسند. همانطور که در زیر نشان داده شده است، این را به صورت یک خط سیاه نازک بین پنل‌ها خواهید دید.

شما اغلب اندازه‌های بزل مانند 3.5 میلی متر و 1.7 میلی متر را مشاهده خواهید کرد. این اندازه عرض قاب صفحه به صفحه است. هرچه بزل ضخیم‌تر باشد، بیشتر متوجه یک خط بین نمایشگرهای خود خواهید شد که بسته به محتوای شما می‌تواند بر تجربه مشاهده تأثیر بگذارد. برای مثال، اگر می‌خواهید متن یا داده‌های زیادی را روی نمایشگر تان نمایش دهید، یک قاب نازک‌تر می‌تواند انتخاب بهتری باشد.

همانطور که فناوری ویدیو وال توسعه یافته است، ارائه دهندگان ویدئو وال توانسته‌اند اندازه و تاثیر بزل بر روی نمایشگر خود را کاهش دهند. برخی توانسته‌اند نمایشگری تولید کنند که بدون بزل به نظر می‌رسد، مانند ویدئو وال LED بدون بزل (Bezel less) .

سیستم نصب

انواع مختلفی از پایه‌ها مانند پایه دیواری استاندارد، پایه ایستاده روی زمین و پایه بازشو در دسترس هستند. هر کدام مزایای خود را دارند و بستگی به فضای شما دارد.

  • پایه‌های دیواری استاندارد

پایه‌های دیواری استاندارد با کمترین هزینه و بسیار ساده نصب می‌شوند و گاهی اوقات به صورت رایگان همراه با پنل‌ها به شما ارائه می‌شوند. اشکال این است که پنل ها برای هر گونه تعمیر و نگهداری باید برداشته شوند.

  • پایه دیواری بازشو

پایه دیواری بازشو آسان ترین دسترسی را برای انجام هرگونه تعمیر و نگهداری از جلو فراهم می کند.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید