نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

مقایسه وبکم VC520 pro و دوربین کنفرانس cam 520

تاریخ انتشار: 2021/10/03

وبکم AVer VC520 pro و دوربین کنفرانس cam 520

معرفی وب کم کنفرانس AVer

با بهبود کیفیت نرم افزارها و ویدئو کنفرانس‌های ابری و با گسترس استفاده از دستگاه‌های  شخصی در محل کار، اغلب مردم از کامپیوترهای شخصی خود هم برای برقراری ارتباط‌های ویدئویی شخصی و هم برای برقراری ارتباط ویدئو کنفرانس های کاری استفاده می‌نمایند.
این راهکار اغلب در مواردی که برای هر شخصی یک کامپیوتر وجود داشته باشد به درستی کار می‌کند. اما وقتی چند نفر بخواهند از یک کامپیوتر مشترک استفاده کنند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا امکان استفاده از یک کامپیوتر برای کل اعضای اتاق کنفرانس به همان راحتی ارتباط ویدئویی یک به یک وجود خواهد داشت؟

متاسفانه اغلب وب کم های مورد استفاده در کامپیوتر‌ها و لپتاپ‌ها تنها تعداد اندکی از افراد را می‌تواند در تصویر نشان دهد. همچنین ارائه گزارش برای افراد حاضر در جلسه هم بسیار مشکل خواهد شد.

خبر خوشحال کننده این که کمپانی AVer برای این مشکل ویدئو کنفرانس خوبی را ارائه کرده است.
بعد از راه اندازی آسان وب کم کنفرانس تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که دستگاه را به برق وصل کنید، و از طریق پورت USB این دستگاه را به کامپیوتر خود متصل کنید. حالا شما آماده برقراری کنفرانس هستید.

کنفرانس ویدیویی برای ارتباطات تجاری

دنیا مدام در حال نوآوری است و محل کار هم همینطور. موفقیت در صورتی حاصل می‌شود که جلوتر از دیگران حرکت کنید و حمایتی را که نیاز دارید دریافت کنید. با Aver یک سبک کاری کاملاً جدید را تجربه کنید و در مرز موفقیت باقی بمانید.

  • هزینه‌های خود را کاهش دهید

با حذف هزینه‌های صریح و ضمنی خود از طریق ملاقات آسان با کارمندان، همکاران و مشتریان خود در یک مکان و به راحتی کارآمدتر باشید.

  • همکاری خود را بهبود بخشید

مردم فقط با صحبت کردن ارتباط برقرار نمی‌کنند. در واقع 93 درصد از کل ارتباطات، غیرکلامی است. اطمینان حاصل کنید که از بخش جدایی ناپذیر مکالمه خود با برقراری ارتباط رو‌ در رو در زمان واقعی غافل نشوید. اعتماد ایجاد کنید، سردرگمی را کاهش دهید و اثربخشی ارتباط خود را با تیم و مشتریان تان افزایش دهید.

  • از یک تجربه سبزتر و سازگار با محیط زیست لذت ببرید

یک تغییر ساده می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. زمان سفر خود را کاهش دهید و بدانید که در حال ایجاد تفاوت هستید، بیایید با هم همکاری کنیم و ردپای کربن خود را کاهش دهیم تا دنیای خود را به مکانی سبزتر تبدیل کنیم.

  • به منابع انسانی خود دسترسی داشته باشید

کنفرانس ویدیویی به شما اجازه می‌دهد تا جلسات چند نقطه ای در سراسر جهان داشته باشید و راهی ارزان، آسان و راحت برای دور هم جمع شدن همه کارمندان مورد نیاز در یک زمان به شما ارائه می‌دهد.

تفاوت AVer؟

  • ارزش بالا، کارایی بالا

مفتخر است که در تجهیزات ارتباطی ویدئویی، آخرین تکنولوژی‌ها را ارائه می‌دهد. این تجهیزا به شما این امکان را می‌دهند که فوراً کنفرانس ویدیویی را با هر کسی و در هر مکانی با کیفیت تضمین شده Aver شروع کنید.

  • برقراری ارتباط به شکلی که انگار همگی در یک اتاق هستید

AVer مرزهای فناوری را پشت سر می‌گذارد تا به شما اجازه دهد ویدئو کنفرانس واضح و شفاف را تجربه کنید، با کیفیت صوتی که باعث می‌شود تصور کنید همه در یک اتاق صحبت می کنید.

  • سهولت در استفاده

با نصب بدون دردسر، ویژگی‌های پلاگ اند پلی (plug-and-play) و طراحی رابط کاربری ساده، فقط چند کلیک طول می‌کشد تا با ویدیوی فول اچ‌دی به دنیا متصل شوید.

وب کم کنفرانسبرخی ویژگی‌های وب کم کنفرانس AVer

امکان زوم اپتیکال و با کیفیت FULL HD برای شما، امکان برقراری ارتباط با کیفیت 1080p را فراهم می‌سازد و شما به راحتی قادر به مشاهده همه ی جزئیات تصویر خواهید بود. در برخی از این سیستم‌ها امکان تعریف 10 preset و حتی بیشتر هم وجود خواهد داشت. با این امکان شما قادر خواهید بود فوکوس جلسه را تنها با فشردن یک کلید به نقطه مورد نظرتون تغییر بدید. حتی اگر اتاق کنفرانس شما خیلی بزرگ باشد، شما می‌توانید از چند اسپیکرفون به صورت زنجیروار در اتاق استفاده کنید.

راه حلی برای هر نیاز

تفاوتی ندارد که به چه سیستم ارتباطی نیاز دارید، سیستم های Averبه گونه ای طراحی شده اند که انتظارات شما را برآورده کنند و فراتر از آن باشند به طوریکه با نرم افزارهای ارتباطی پرکاربرد شما نیز سازگاری بالایی دارند.

در نهایت، Aver راهکارهای ویدئو کنفرانسی خود را برای کسب و کارهای مختلف با بودجه های متفاوت فراهم آورده است. تجهیزات و پشتیبانی Aver در سطح جهانی همیشه شما را در قله موفقیت نگه می دارد.

 

 

در این ویدئو قصد داریم به مقایسه دو محصول پرطرفدار شرکت AVer وبکم AVer VC520 pro و دوربین کنفرانس cam 520 بپردازیم، پس همراه ما باشید.

وبکم AVer VC520 pro

این وبکم به جرات می‌توان گفت یکی از قوی‌ترین محصولاتی است که در این حوزه به بازار عرضه شده‌است که به شما این امکان را می‌دهد که با هر ساختار نرم افزاری و وب کنفرانسی جلسات ویدئو کنفرانسی را برگزار نمایید. از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به Face detection  اشاره کرد که این امکان فراهم می‌کند تا دوربین بطور اتوماتیک  قاب تصویر را بر روی افرادی که داخل جلسه هستند تنظیم می‌کند و دیگر نیازی نیست که یک اپراتور از طریق ریموت دوربین را در حین جلسه هدایت کند.

اجزای وبکم AVer VC520 pro

پس از بازگشایی جعبه یا آنباکسینگ، کارت گارانتی محصول را مشاهده می‌کنید که توسط شرکت Aver دارای 5 سال گارانتی و خدمات پشتیبانی می‌باشد.

 وبکم AVer VC520 pro شامل یک عدد اسپیکرفون که تا شعاع 4.5 متر و قطر 9 متر را پوشش می‌دهد که امکان سری شدن 3 میکروفون دیگر را فراهم می‌کند، دوربین با 18X زوم که دارای چرخش 340 درجه افقی و 115 درجه عمودی و لنز دوربین داری 82 درجه دید می‌باشد که یک دید کامل 360 درجه را پوشش می‌دهد. این دوربین قابلیت تعریف 100 نقطه از طریق RS232 و  10 نقطه از طریق ریموت کنترل را دارا می‌باشد که پس از تعریف نقاط می‌توانید نقاط را به راحتی فراخوانی کنید. یک ریموت کنترل که از طریق آن تمام دسترسی‌ها بر روی دوربین و اسپیکرفون را فراهم می‌کند. همچنین دستگاه شامل آداپتور، دو مدل کابل ویدئو کنفرانس با استاندارد‌های مختلف، کابل USB، جک 3.5 میلی متری صدا، کابل شبکه SFTP هفت متری و پایه مخصوص دوربین جهت نصب بر روی دیوار می‌باشد.

از طریق پورت شبکه‌ای که بر روی دوربین قرار دارد می‌توانید برای کنترل دوربین، مانیتورینگ و استریمینگ جلسه استفاده کنید. پورت RS232 که امکان تعریف 25 نقطه را فراهم می‌کند. پورت USB دستگاه برای خروجی گرفتن از تصویر و پورت شبکه جهت برقراری ارتباط بین دوربین و اسپیکرفون می‌باشد.

5 دلیل خرید وب کم Aver VC520Pro برای ویدئو کنفرانس

خرید وبکم حرفه‌ای نیاز به دقت زیادی دارد. با بررسی های انجام شده بر روی وب کم VC520Pro کمپانی Aver  می توان گفت این دوربین ویدئو کنفرانسی یک سیستم نوآورانه و فوق العاده است. VC520Pro یک سیستم ویدئوکنفرانس مقرون به صرفه است و به شما اجازه می دهد که فضای جلسه ای کاملا انعطاف پذیر، چند رسانه ای و تعاملی داشته باشید.

در ادامه 5 دلیل به عنوان اصلی ترین دلایلی که چرا سازمان شما باید برای خرید دوربین ویدئو کنفرانس سرمایه گذاری کند، ارائه شده است:

 

 

وب کم Aver VC520Pro

  • کار با آن راحت است.

VC520Pro یک سیستم Plug & play است که فقط به یک بار راه اندازی در کمتر از 5 دقیقه برای استفاده نیاز دارد. می توان ادعا کرد که خارج کردن تجهیزات آن از جعبه بیشتر از اتصال سیستم طول می کشد چون نیازی به پیکربندی ندارد.

  • این سیستم تجربه برگزاری کنفرانس BYOD را با صدا و تصویر بهتری ارائه می دهد.

 به شرکت کنندگان در جلسه اجازه می دهد تا با وسایل شخصی خود مانند تبلت، لپ تاپ و غیره با سیستم متصل شوند. وب کم VC520Pro به یک دوربین امکان چرخش 340  درجه بصورت عمودی و 120 درجه بصورت افقی  دوربین و زاویه دید 82 درجه و سیستم صوتی با دارای اسپیکر 360 درجه با پوشش شعاع 6 متری  با قابلیت حذف اکو و نویز مجهز می باشد.

  • این سیستم با تمام نرم افزار های ویدئو کنفرانس استاندارد به طور مجازی کار می کند.

تفاوتی ندارد که سازمان شما از نرم افزار اسکایپ بیزینس، Lync, ،Cisco Jabber ،Blue Jeans Network ،Zoom   استفاده می کند یا اپلیکیشن های دیگر، VC520Pro تجربه شما را برای برقراری ارتباط صوتی و تصویری بهبود می‌بخشد این سیستم به راحتی به هر برنامه تماس صوتی و تصویری متصل می شود.

  • این سیستم برای اتاق های کنفرانس با سایز متوسط و بزرگ کاملا مناسب است.

اسپیکر آن بنا به نیاز کاربر میتواند برای گروه‌هایی متشکل از ۲۰ نفر افزایش یابد دامنه تحت پوشش  اسپیکر 15 فوت می باشد در غیر این صورت می توانید با اضافه کردن دو اسپیکر به 45 فوت برسانید.  و قابلیت اضافه وب کم Aver یک سیستم حرفه ای برای اتاق های کنفرانس متوسط و بزرگ  است. هر آنچه که این سیستم انجام می دهد با وجود کوچک بودن و جمع و جور بودن که از فاکتورهای مهم این سیستم است به خوبی از عهده آن برمی آید.

  • خرید این سیستم کاملا مقرون به صرفه است.

دوربین ویدئو کنفرانس VC520Pro به نسبت خدماتی که ارائه می دهد، خرید مقرون به صرفه ای است. قیمت آن نسبت به سیستم های اتاق کنفرانس امروزی ارزان به شمار می‌رود. می توان گفت که Averیکی از برندهای بی رقیب و خلاق این صنعت می باشد.

 

دوربین کنفرانس cam 520

پس از بازگشایی جعبه یا آنباکسینگ این محصول مشاهده می‌کنید که شامل دوربین، کابل USB وآداپتور و ریموت کنترل برای کنترل دوربین می‌باشد. دوربین cam 520 مشابه وبکم AVer VC520 pro دارای 18X زوم می‌باشد. از مهم‌ترین تفاوت‌های وبکم AVer VC520 pro و دوربین کنفرانس cam 520 می‌توان به عدم وجود قابلیت Face detection در دوربین کنفرانس cam520 اشاره کرد و تنها با تصویر برداری از جلسات به شما خروجی تصویر می‌دهد. این محصول به دلیل نداشتن راهکار صوتی باید در سالن‌هایی که راهکار صوتی مناسب و استانداردی دارند استفاده شود اما اگر قصد برقراری ارتباط ویدئو کنقرانسی و انتقال صوت و تصویر را دارید این دستگاه مناسب نمی‌باشد.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =