نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

بررسی و مقایسه ویدئو وال و دیجیتال ساینیج

تاریخ انتشار: 2021/10/06

مقایسه ویدئو وال و ساینیج

نمایشگرهای بزرگ تصویری، چیز جدیدی نیستند. از زمانی که مردم محصولات خود را تبلیغ می کرده‌اند، به دنبال راه‌هایی برای پخش پیام خود به روش‌های بزرگتر و بهتر بوده‌اند. ویدئو وال‌ها، از اوایل دهه 1980 وجود داشته‌اند که معمولاً از چندین صفحه نمایشگر برای نمایش پیام‌های مختلف تشکیل شده‌اند. به دلیل محدودیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری، ویدئو وال ها از همان ابتدا مورد توجه قرار نگرفتند. اما با پیشرفت فناوری، دنیای تبلیغات به طور فزاینده‌ای در حال یافتن کاربردهای جدید و هیجان انگیز برای نمایشگرهای صنعتی یا ویدئو وال‌ها بود. در این مقاله قصد داریم به مقایسه ویدئو وال و دیجیتال ساینیج بپردازیم و مزایا هر کدام را نسبت به دیگری بازگو کنیم.

نمایشگر‌های صنعتی ویدئو وال

همانطور که در مقالات قبلی در مدل ویدئو وال، کاربرد و انواع آن صحبت کرده‌ایم، یک ویدئو وال شبکه‌ای به هم پیوسته از چندین صفحه است که به شما امکان می‌دهد داده‌ها و تصاویر را نمایش دهید. ویدئو وال‌ها می‌توانند از چندین صفحه تلویزیون یا نمایشگرهای رایانه‌ای تشکیل شده باشند که به گونه‌ای مرتب شده‌‌اند تا به صورت یک صفحه نمایش بزرگ ظاهر شوند.

یک ویدئو وال ممکن است مانندDVD یا Blu-Ray player به یک منبع متصل شود، که پیام شما را بارها و بارها پخش می‌کند. صاحبان مشاغلی که مایل به استفاده از ویدئو وال برای پخش تبلیغات محصول جدید خود هستند، ممکن است از سیستم اطلاع رسانی یکپارچه دیجیتال ساینیج نیز با همین هدف استفاده کنند. برخی از اپراتورهای ویدئو وال تنظیم صفحه‌ها روی یک رابط مبتنی بر نرم افزار را انتخاب می‌کنند تا محتوای مورد نظر خود را سفارشی کنند. اگر مشاغلی را اداره می‌کنید که مشتریان به آمار یا اطلاعات فوری نیاز دارند، مانند زمان عزیمت و ورود برای سفر، می‌توانید از ویدئو وال استفاده کنید.

ویدئو وال در مقایسه با دیجیتال ساینیج

هر تبلیغی که برای جلب توجه مشتری خود استفاده می‌کنید، یک هدف دارد. وقتی از تحقیقات بازار متوجه شدید که بیشتر مشتریان شما ایمیل را ترجیح می‌دهند، وقت خود را تلف نمی‌کنید. در مقایسه ویدئو وال و دیجیتال ساینیج، ویدئو وال‌ها نیز جایگاه خود را داشته و مزایای مشخصی نسبت به دیجیتال ساینیج دارند.

ویدئو وال‌ها اطلاعات را در قالبی کاملاً در دسترس و جلوی چشم ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، اگر صاحب رستوران هستید، ممکن است انتخاب کنید که منوی رستوران را روی ویدئو وال در لابی خود نمایش دهید تا مشتریان بتوانند حین انتظار در صف پرداخت، انتخاب‌های خود را انجام دهند. نمایش محتوا در نمایشگرهای کوچکتر ممکن است، خواندن منو را دشوار کند و مشتریان آن را نادیده بگیرند، با این وجود همین نوع تابلو با تصاویر پیمایشی می تواند انتخاب خوبی برای نمایش محصولات ویژه هفتگی شما باشد.

استفاده از ویدئو وال در طراحی فروشگاه شما همچنین می‌تواند با نشان دادن اطلاعات حیاتی، زمان آزاد بیشتری برای کارمندان فراهم کند، به ویژه اگر تبلیغات گسترده ای را با تخفیف فوق العاده انجام دادید. ویدئو وال می‌تواند شامل چند صفحه نمایش اختصاص داده‌شده به موارد موجود در تبلیغات و آنچه برای دریافت تخفیف لازم است، باشد. صفحه دیگری می تواند به پاسخگویی به سوالات رایج، موارد استثنایی در تبلیغات و سایر اطلاعات مربوطه اختصاص یابد.

ویدئو وال شاید مزایای بیشتری نسبت دیجیتال ساینیج نداشته باشد، اما می‌تواند بخش مهمی از پلتفرم دیجیتالی هر کسب و کاری باشند. چه به تنهایی استفاده شود و چه همراه با سایر اشکال نمایشگرهای دیجیتال، به شما این امکان را می‌دهد تا ضمن صرفه جویی در وقت و تلاش، مشتریان خود را به سرعت و به راحتی درگیر کنید.

  • طراحی و نمایش

همانند انواع دیجیتال ساینیج ها ، طراحی و نمایش ویدئو وال نیز بر کارایی آن‌ها تأثیر می‌گذارد. یک ویدئو وال بزرگ متشکل از چهار یا چند صفحه نمایش بزرگ که در یک فضای کوچک قرار گرفته اند، می تواند مشتری را تحت فشار قرار دهد. از طرف دیگر، همان چیدمان برای لابی وسیع هتل مناسب خواهد بود. اندازه ویدئو وال خود را با فضایی که در آن نمایش می‌دهید نسبت به حداکثر تعامل مشتری مقیاس بندی کنید. در غیر این صورت، این ریسک را به جان می‌خرید که بازدید‌کنندگان، صفحه نمایش شما را یک “مزاحم پرسر و صدا” بخوانند که نمی‌توانند آن را از جلوی چشمشان بردارند و مجبورند آن را تحمل کنند.

پیامی که نمایش می‌دهید به همان اندازه نحوه نمایش تصویر، مهم است. اگر تصور می‌کنید خواندن یک متن از روی یک صفحه نمایش بزرگ دشوار است، اطلاعات را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید و هر قطعه را روی یک صفحه نمایشگر دیجیتال در نظر بگیرید.

همانند دیجیتال ساینیج‌، مهم است که هنگام طراحی ویدیو وال، وضوح صفحه را در نظر بگیرید. وضوح استاندارد برای نمایشگرهای ویدئو وال، وضوح اصلی نمایشگرهایی است که شما استفاده می کنید. این اطلاعات با مراجعه به مستندات سازنده به راحتی پیدا می‌شوند.

  • ملاحظات عملی

بزرگترین نگرانی که بیشتر صاحبان مشاغل با ویدئو وال های خود دارند، هزینه است. آیا هزینه ویدئو وال ارزش مزایای آن را خواهد داشت؟ فقط شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا یک ویدئو وال مزیتی بیشتر از دیجیتال ساینیج برای شما دارد یا خیر، اما بیشتر دارندگان ویدئو وال، معتقدند صرفه جویی در وقت و افزایش تعامل مشتری، ارزش پرداخت هزینه برای خرید این فناوری را داشته‌است.

نگرانی بعدی درمورد نصب و تعمیر و نگهداری است. اگر زیاد اهل فن و فن آوری نیستید، نصب و نگهداری یک ویدئو وال شاید برای شما کار بسیار دشواری به نظر برسد. در این شرایط، اصلا از اینکه یک حرفه ای را برای انجام کارهای فنی استخدام کنید، خجالت نکشید. متخصصان ما در واحد ویدئو وال نصب سخت افزار را به طور کامل برای شما انجام می‌دهند و می‌توانیم به صاحبان مشاغل آموزش دهیم که چگونه تجهیزات جدید خود را در شرایط عملیاتی عالی نگهدارند.

آیا خرید ویدئو وال ضرورت دارد؟

نظرسنجی از بینندگان و صاحبان ویدئو وال نشان می‌دهد که پیاده سازی آن‌ها در فضای مناسب، ارزش فوق العاده‌ای دارد. اگر چیزهای زیادی برای نشان دادن به مشتریان خود و زمان محدودی برای جلب توجه آن‌ها دارید، ویدئو وال می تواند یک روش فریبنده بصری برای انجام این کار باشند. هنگامی که یک ویدئو وال با  دیجیتال ساینیج همگام می‌شود، می‌تواند تجربه مشتری را افزایش داده و وقت کارکنان شما را آزاد کند – در این شرایط خدمات بهتری در انتظار مشتریان شما است.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 1 =