نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نقش سیستم دیجیتال ساینیج در مراکز آموزشی

تاریخ انتشار: 2019/05/15

کاربرد دیجیتال ساینیج در آموزش

اینطور به نظر می رسد که بچه های امروزی  اغلب در حال نگاه کردن به صفحه نمایش ها هستند، پس چطور از آن ها انتظار دارید که اعلانات روی تابلو ها نظرشان را جلب کند. سال هاست که استفاده از  سیستم دیجیتال ساینیج ها یکی از مناسب ترین گزینه ها  برای نمایش اعلانات پویا در مدارس ابتدایی، دبیرستان ها و حتی دانشگاه ها هستند.

قابلیت های سیستم دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساین ایج به شما امکان ایجاد محتویات پویا که علاوه بر اطلاع رسانی از جذابیت کافی هم برخوردار هستند می دهد. این محتویات می تواند شامل  محتواهای خبری،ویدئو ها، تصاویر و مطالبی از شبکه های اجتماعی باشند.

شما می توانید یک لیست برای پخش محتوا ایجاد کنید و این محتویات بر اساس آن بصورت اتوماتیک بروز رسانی شوند و در کل روز بطور برنامه ریزی شده پخش می شوند.

به علاوه زمان لازم بین اعمال تغییرات تا انتشار محتویات با توجه به ماهیت الکترونیکی محتویات و عدم نیاز به فرایند چاپ و نصب اطلاعیه ها، بسیار کاهش می یابد.

شما می توانید دانش آموزانتان را از رویدادها، اخبار ها و کمپین های پیش رو مطلع کنید. و در پایان شما این امکارن را دارید که این محتویات را در هر جایی که هستید کنترل کنید.

 

تماس با ما

اگر قصد خرید دیجیتال ساینیج دارید با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 02142981

شماره واتس اپ: 09103334800

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − نه =