نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

لابراتوار زبان؛ لابراتوار آموزشی چند‌منظوره

از دیر باز تا به امروز انسان‌ها برای ارتباط با دیگر انسان‌های غیر همزبان نیاز به تجهیزاتی داشته اند که بتوانند به ساده ترین و راحت ترین روش زبان دیگر ملل را یاد بگیرند. از این رو در سال‌های 1887 تا 1910 میلادی سیستم فنوگراف اختراع شد، ولی لابراتوار امروزی در سال 1945 در مراکز آموزشی به صورت کاستی راه اندازی شد، لابراتوار های زبان از حدود 50 سال گذشته تا به امروز در مراکز آموزشی کشور نصب و راه اندازی شده است که به علت پیشرفت علم از سیستم های سخت افزاری به نرم افزاری تغییر کرده است.
از این رو شرکت مهندسی نوآوران تحقیق با سابقه 24 ساله در تجهیز مراکز به سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری در حال حاضر سیستم های نرم افزاری چیرو و کلسمیت را به بازار ارائه می نماید.

تجهیزات جانبی لابراتوار زبان

شبکه و زیر ساخت لابراتوار
شبکه و زیر ساخت لابراتوار
میز و کابین مخصوص لابراتوار
میز و کابین مخصوص لابراتوار
کامپیوتر مخصوص لابراتوار زبان​
کامپیوتر مخصوص لابراتوار زبان
هدست مخصوص لابراتوار زبان
هدست مخصوص لابراتوار زبان

درباره لابراتوار زبان نوآوران تحقیق

لابراتوار زبان نوآوران تحقیق، یک پلتفرم پیشرفته است که با استفاده از روش‌های مبتنی بر فناوری و ابزارهای متنوع، تجربه‌ی متفاوتی را ارائه می‌دهد. این لابراتوار با تمرکز بر تعامل و فعالیت‌های عملی، به شما امکان می‌دهد تا به طور جذاب و موثر، مهارت‌های خود را تقویت کنید. با استفاده از لابراتوار زبان نوآوران تحقیق، شما قادر خواهید بود به طور مداوم پیشرفت خود را نظاره‌گر باشید. با دریافت بازخورد‌ها و آمارهای پیشرفت، می‌توانید رشد خود را مشاهده کرده و انگیزه‌ی خود را برای ادامه یادگیری افزایش دهید.

ویژگی های فنی نرم افزار Classmate

قابليت مکالمه‌ی ۲ طرفه بین استاد و دانشجو

امکان ساخت حساب کاربری جداگانه برای دانشجویان و اساتید

امکان کار تعاملي و کنترل سیستم دانشجویان

امکان استفاده برای آموزش زبان‌های مختلف

امکان به اشتراک گذاری فایل‌ها و مطالب درسی

اجازه دادن به دانشجويان جهت مشارکت در مباحث

تطابق تلفظ جهت آوا شناسی در دروس مرتبط

قابليت گروه‌بندی و انجام کارهای گروهی و تيمي

برتری‌های لابراتوار زبان کلسمیت

این نرم افزار توسط شرکت مهندسی نوآوران تحقیق و یک تیم کاملا ایرانی (از ۰ تا ۱۰۰) طراحی شده است و دارای لایسنس معتبر و بدون محدودیت زمانی می باشد، همچنین این نرم افزار دارای تاییدیه فنی از شورای عالی انفورماتیک، نظام صنفی رایانه ایی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار ایران و مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.

 

اولین نرم افزار لابراتوار زبان ایرانی

اولین نرم افزار لابراتوار زبان ایرانی

لایسنس معتبر و مادام العمر

لایسنس معتبر و مادام العمر

تیم فنی و مهندسی متعهد و مجرب

تیم فنی و مهندسی متعهد و مجرب

نگهداری،بروزرسانی و پشتیبانی

نگهداری،بروزرسانی و پشتیبانی

سوالات متداول لابراتوار زبان

بله، امکان گروهبندی در چندین سطح وجود دارد و همچنین امکان اجرا کردن فعالیت های متفاوت برای هر شخص و هر گروه وجود دارد.

سیستم های لابراتوار امروزی به یک شبکه کامپیوتری (بی سیم-باسیم) جهت ارتباط نیاز دارند.

بله، نرم افزار های لابراتوار زبان قابلیت بروز رسانی دارند و لایسنس آن مادام العمر می باشد.

بله، قابلیت افزایش لایسنس در هر زمان وجود دارد.

 

بله، امکان مکالمات گروهی با وجود یک سرگروه، چند سر گروه و بدون سرگروه وجود دارد.

بله، امکان آزمون گیری در نرم افزار لابراتوار زبان وجود دارد.

مشاوره رایگان و درخواست دمو

به منظور دریافت مشاوره تخصصی رایگان و هماهنگی به منظور ارائه دمو محصولات، اطلاعات درخواستی فرم زیر را تکمیل فرمایید.کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لابراتوار زبان

یکی از عواملی که بر قیمت لابراتوار ها تاثیر گذار است، کامپیوتر های مورد استفاده برای راه اندازی و استفاده از نرم افزار لابراتوار زبان می باشد که با توجه به مشخصات سیستم های مورد نیاز برای راه اندازی لابراتوار زبان می تواند متفاوت باشد. به علاوه می توان به تهیه هدست مناسب برای سیستم های کامپیوتری جهت استفاده کاربران از لابراتوار زبان اشاره نمود. مورد دیگر هزینه تهیه نرم افزار لابراتوار زبان به همراه لایسنس معتبر برای این نرم افزار که به صورت مدام العمر ارائه می گردد می باشد. یکی دیگر از مواردی که در راه اندازی و نصب لابراتوار زبان تاثیر گذار می‌باشد راه اندازی زیر ساخت‌های مورد نیاز برای این محصولات می‌باشد که با توجه به تعداد سیستم ها و موارد مرتبط با راه اندازی شبکه می تواند متغییر باشد. موارد دیگری که بر قیمت راه اندازی لابراتوار زبان اهمیت دارند، استفاده از میز و کابین های مناسب می باشد که نسبت به سایر موارد ذکر شده، از اهمیت کمتری برخوردار می باشند.

قیمت لابراتوار زبان به موارد متعددی از قبیل نوع لابراتوار، تعداد کاربران، نوع لایسنس و … بستگی دارد. در ادامه به بررسی مواردی که مشتریان در هنگام خرید لابراتوار زبان باید به آن توجه کنند خواهیم پرداخت.

نوع لابراتوار

(دیجیتال یا آنالوگ)

تعداد کاربران

(شامل تعداد کابین ها)

نوع نرم افزار

(chieru یا classmate)

نوع لایسنس

(مدت دار، مادام العمر، update)

امکانات

(مثل تطابق تلفظ، آواشناسی، وایت برد مجازی ...)

نوع سخت افزار

(هدست، کامپیوتر، شبکه)

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید

راهنمای خرید لابراتوار زبان

خرید نرم افزار لابراتوار زبان با توجه به ماهیت نرم افزاری و سوء استفاده برخی از شرکت ها و ارائه نرم افزار های کپی شده به مشتریان، که عموما دچار مشکل می شوند و فرد یا شرکت ارائه دهنده محصول معمولا توان پشتیبانی از مشکل به وجود آمده را ندارد، امری است که بدون داشتن اطلاعات کافی ممکن است بسیار دشوار به نظر آید. در ادامه این بخش می توانید راهنمای جامع خرید لابراتوار زبان را مطالعه فرمایید.

راهنمای جامع خرید لابراتوار زبان و عوامل تاثیرگذار بر قیمت این محصول را می توانید از طریق لینک زیر مطالعه فرمایید.

قیمت لابراتوار آموزشی

اخبار و مقالات لابراتوار زبان

اطلاعات تکمیلی لابراتوار زبان

لابراتوار زبان چیست؟

لابراتوار زبان در واقع سیستم ای است برای اینکه شما به عنوان یک استاد بتوانید کارهاتون رو به صورت تعاملی پیش برده و در زمان خود صرفه جویی کنید و از آن به بهینه ترین شکل ممکن استفاده نمایید . در واقع این امکان در کلاس های درس وجود ندارد که به همه ی دانش آموزان یا دانش جو ها به اندازه یکسان زمان اختصاص داده شود و لابراتوار زبان این کار را برای اساتید میسر می کند . در واقع استاد در استفاده از لابراتوار زبان و با استفاده از سیستمی که در اختیار ایشان قرار می گیرد , تمامی موارد را تحت مدیریت خود گرفته و به پیش می برد . به همین دلیل به جای لابراتوار زبان از عنوان لابراتوار چند منظوره آموزشی هم برای این محصولات استفاده می شود . در واقع محدودیتی برای آموزش هیچ نوع درسی برای این سیستم وجود ندارد و علاوه بر زبان, می توان دروس دیگر را نیز به این وسیله تدریس نمود. در ادامه به راهنمای خرید لابراتوار زبان خواهیم پرداخت و مواردی را که هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرند را بررسی خواهیم نمود .

قیمت لابراتوار آموزشی

5 عامل تاثیر گذار بر قیمت لابراتوار آموزشی

اگر درباره لابراتوار های آموزشی تحقیق کرده باشید می دانید که لابراتوار های امروزی به صورت نرم افزار ارائه می شوند. در گذشته لابراتوار های آموزشی زبان بصورت سخت افزاری عرضه می شدند و درنتیجه قیمت لابراتوار آموزشی فقط برمبنای تجهیزات سخت افزاری خاص آن مدل از لابراتوار تعیین می شد.

در حال حاضر که لابراتوار آموزشی زبان به شکل نرم افزاری به فروش می رسد، اولین فاکتوری که روی قیمت لابراتوار زبان تاثیر می گذارد لایسنس نرم افزار است. لایسنس نرم افزار شامل لایسنس استاد و لایسنس دانشجو است. لایسنس های نرم افزاری لابراتوار زبان Chieru و Classmate شرکت نوآوران تحقیق، به صورت مادام العمر به مشتریان ارائه می شود. پس مشتری با خرید هر نرم افزار، فقط یک بار هزینه لایسنس را می پردازد و ضمنا آپدیت ها مادامی که مشتری از نرم افزار استفاده می کند، رایگان است.

جهت اجرای یک لابراتوار کامل نیاز به زیر ساخت های سخت افزاری مختلفی است:

سخت افزار لابراتوار شامل کامپیوتر استاد، کامپیوتر دانشجو، هدست مخصوص به ازای هر نفر، زیرساخت شبکه و متعلقات همراه با میز استاد و کابین دانشجو می شود.

  • میز استاد و کابین دانشجو

میز استاد و کابین دانشجو بنابر نوع متریال ساخت، ابعاد و اندازه، قیمت گذاری می شود. شرکت مهندسی نوآوران تحقیق با دارا بودن کارگاه ساخت کابین استاندارد لابراتوار زبان با بهترین متریال و امکان انتخاب رنگ بندی کابین توسط مشتری، این امکان را به مشتری می دهد ک بهترین میز استاد و کابین دانشجو را با پایین ترین قیمت انتخاب کند.

  • هدست مخصوص لابراتوار

هدست  لابراتوار یکی از اجزای اصلی و تعین کننده در کیفیت صدای لابراتوار است. شرکت مهندسی نوآوران تحقیق با داشتن بیش از 15 سال تجربه در حوزه لابراتوار، بهترین انواع هدست را جهت مکالمات و ضبط صدا در کلاس های لابراتواری همراه با نرم افزارهای خود به مشتریان عرضه می کند. در حال حاضر شرکت نوآوران بهترین مدل هدست با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت db (دسیبل) را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

  • زیرساخت شبکه و متعلقات

جهت اجرای یک لابراتوار آموزشی امروزی با بالاترین کیفیت و سرعت زیرساخت، شبکه ای با ثبات و با بهترین کیفیت مورد نیاز است. در این حوزه به دلیل اینکه اصل ارتباط در لابراتوار از طریق شبکه می باشد پس باید کار را به متخصصان این حوزه سپرد. شرکت نوآوران تحقیق با یک تیم فنی برای نصب و راه اندازی تمامی موارد شبکه زیر ساخت و متعلقات همکاری می کند که تمامی امور زیرساخت شبکه و متعلقات لابراتوار زبان را با بالاترین کیفیت و گارانتی انجام می دهند. بهتر است که شبکه ی اجرا شده به صورت شبکه باسیم LAN باشد.

  • کامپیوتر استاد و دانشجو

کامپیوتر استاد وظیفه اصلی ارتباط بین استاد و تک تک دانشجویان را برعهده دارد که نرم افزار اصلی همراه با لایسنس معتبر روی آن نصب و راه اندازی می شود. کامپیوتر دانشجو باید مشخصات فنی و حداقل های مورد نیاز جهت اجرای نرم افزار لابراتوار را دارا باشد. همچنین بخاطر اینکه ارتباط سرور کلاینتی، بین دانشجو و استاد برقرار می شود و همچنین این ارتباط می تواند بین دانشجویان باهم نیز برقرار شود، بهتر است از کامپیوتر های مورد تایید شرکت نوآوران که بهترین کیفیت در حوزه ی صدا را دارند استفاده نمود. باید خاطر نشان کرد کارت صدای کامپیوترهای دانشجو کاملا با نرم افزار آن هماهنگ شده است.

  • نرم افزار استاد و دانشجو

اصل لابراتوار های امروزی، نرم افزار آن است پس در همین ابتدا باید ذکر کنم که خرید نرم افزار مهمترین بخش لابراتوار است و خود نرم افزار هم نیاز به شرکتی دارد که لایسنس واقعی به همراه پشتیبانی ارائه کند.

 

قیمت لابراتوار آموزشی

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق با دارا بودن دو نرم افزار در این حوزه به نام های تجاری  چیرو ( ساخت ژاپن)، کلسمیت (ساخت ایران) آمادگی ارائه بهترین خدمات را دارد.

  • نرم افزار کلسمیت

این نرم افزار کاربردی توسط تیم برنامه نویسی شرکت نواوران تحقیق بعد از تجربه بیش از 15 ساله این شرکت در حوزه لابراتوار برنامه نویسی، طراحی و پیاده سازی شده است. مهندسین شرکت نوآوران تحقیق، این نرم افزار را پس از تست های RFB و تست های کامل در مراکز آموزشی در سال 1392 به بازار عرضه کردند و در همان سال مجوز های کامل به همراه شناسنامه ی نرم افزار را از مراجع ذی صلاح دریافت نمودند. در طی مسیر، بخاطر اضافه شدن امکانات و همچنین رفع مشکلات این نرم افزار بصورت رایگان آپدیت شده است.

نرم افزار کلسمیت تنها نرم افزار ایرانی مورد تایید مراکز حساس نظامی، دانشگاه های معتبر، مراکز آموزش دولتی و… می باشد. دلیل این امر این است که کلسمیت تنها نرم افزارکاملا ایرانی دارای مجوز می باشد. قیمت لایسنس های نرم افزار کلسمیت بر اساس تعداد دانشجو مشخص و اعلام می گردد.

  • نرم افزار چیرو

نرم افزار چیرو بر اساس تعداد لایسنس دانشجو و دانگل های مخصوص قیمت گذاری می شود. این نرم افزار  در بیش از 70% مراکز آموزرشی ژاپن نصب شده است.

تاریخچه و انواع لابراتوار زبان

در گذشته لابراتوار ها به صورت نوار کاستی یا تیپی ( tape ) مورد استفاده قرار می گرفتند . در آینده این نوار های کاستی جای خود را به کنسول ها دادند که با توجه به گسترش استفاده از کامپیوتر ها در زندگی روزمره, امکان اتصال به این کنسول ها به رایانه ها نیز امکان پذیر گردید . اما با پیشرفت تکنولوژی این محصولات, کنسول ها هم کنار گذاشته شدند. درست مثل حذف شدن صفحه کلید ها از روی گوشی های هوشمند امروزی. با حذف شدن کنسول ها , این محصولات به صورت نرم افزاری ارائه شدند و منطق تبدیل این محصولات از حالت سخت افزاری به نرم افزار لابراتوار زبان این بود که استفاده از نرم افزار ها در مدت زمان طولانی تری با انجام به روز رسانی ها امکان پذیر می باشد. در واقع نرم افزار لابراتوار زبان دیگر محدودیت هایی که یک لابراتوار زبان قدیمی که از کنسول ها استفاده می نمود را ندارد و امکان بهبود, به روز رسانی و ارتقا آن به راحتی وجود دارد, در حالی که این امکان در حالت سخت افزاری بسیار دشوار بوده و در اغلب موارد امکان پذیر نبود.

نکات مهم در زمان خرید

راهنمای خرید لابراتوار زبان

با توجه به ماهیت این محصول، موردی که از اهمیت ویژه ای در این محصولات وجود دارد، با توجه به ماهیت نرم افزاری آن، بحث پشتیبانی و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.
در واقع مهمترین موضوع در هنگام خرید این محصول این است که در صورتی که محصول با مشکل مواجه شد، شرکت یا کمپانی یا فرد ارائه دهنده محصول قادر به ارائه پشتیبانی و رفع مشکل به وجود آمده برای محصول باشند و با توجه به اینکه این محصول به صورت نرم افزار لابراتوار زبان ارائه می شود، ارائه پشتیبانی آن توسط افراد محدود تری که اغلب ارائه دهندگان آن محصولات هستند امکان پذیر خواهد بود و افراد متفرقه قدر به ارائه خدمات اینچنینی نخواهند بود. بنابر این خدمات پشتیبانی، شرکت گارانتی کننده، نرم افزار کامل، یک شرکت قوی با رزومه قوی که لایسنس واقعی را برای نرم افزار ها ارائه می‌دهند مهمترین نکته در هنگام خرید لابراتوار زبان می باشد.
مورد دیگری که حائز اهمیت است استفاده از سخت افزار مناسب برای راه اندازی لابراتوار زبان می‌باشد. با توجه به تجربه کاری شرکت مهندسی نوآوران، متخصصان ما می توانند به مشتریان در خصوص تهیه سخت افزار مناسب برای استفاده هر چه راحت‌تر از این محصولات مشاوره و توصیه های لازم را ارائه دهند.
لابراتوار زبان

قیمت لابراتوار زبان

یکی از عواملی که بر قیمت لابراتوار ها تاثیر گذار است , کامپیوتر های مورد استفاده برای راه اندازی و استفاده از نرم افزار لابراتوار زبان می باشد که با توجه به مشخصات سیستم های مورد نیاز برای راه اندازی لابراتوار زبان می تواند متفاوت باشد . به علاوه می توان به تهیه هدست مناسب برای سیستم های کامپیوتری جهت استفاده کاربران از لابراتوار زبان اشاره نمود .

مورد دیگر هزینه تهیه نرم افزار لابراتوار زبان به همراه لایسنس معتبر برای این نرم افزار که به صورت مدام العمر ارائه می گردد می باشد .
یکی دیگر از مواردی که در راه اندازی و نصب لابراتوار زبان تاثیر گذار می باشد راه اندازی زیر ساخت های مورد نیاز برای این محصولات می باشد که با توجه به تعداد سیستم ها و موارد مرتبط با راه اندازی شبکه می تواند متغییر باشد.

موارد دیگری که بر قیمت راه اندازی لابراتوار زبان اهمیت دارند , استفاده از میز و کابین های مناسب می باشد که نسبت به سایر موارد ذکر شده, از اهمیت کمتری برخوردار می باشند.

لابراتوار زبان نوآوران تحقیق

مزایای یادگیری زبان با لابراتوار زبان نوآوران تحقیق

پیشرفت های اخیر در آموزش زبان توسط لابراتوار زبان، به سرعت به یکی از منابع آموزشی برای کلاس های زبان تبدیل شده است. در همین خصوص در این مقاله به معرفی برخی از ویژگی های لابراتوار زبان نوآوران تحقیق پرداخته ایم.
برخی ویژگی های لابراتوار زبان نوآوران تحقیق :

  1. تمرینات چند وجهی به همراه بازخورد
  2. شخصی سازی در یک کلاس بزرگ
  3. با تشکیل گروه های دو نفری و چند فردی بر روی پروژه کار می کنند که می تواند حالت همکاری و یا رقابتی داشته باشد.
  4. تنوع منابع و شیوه های یادگیری
  5. کارهای گروهی در قسمت سطح بندی و گروه بندی
  6. قسمت چت : همچنین برنامه های چت نیز فرصت یک مکالمه ی واقعی را به دانشجویان می دهد
  7. آزمون های تطابقی:
    امروزه اکثر تست های استاندارد بر اساس تست های کامپیوتری هستند. دیر یا زود دانشجویان برای تعیین سطح مجبور به انجام این نوع آزمون هستند در نرم افزار لابراتوار زبان نوآوران تحقیق  چندین مدل آزمون گیری بهمراه چندین مدل کارنامه وجود دارد.
  8. مرحله صحبت کردن – مکالمات زوج به زوج – گروهی
    برنامه های تشخیص صدا برای کلاس های آموزش زبان، کاربردهای بسیاری  از قبیل تمرینات ساده برای تلفظ؛ نمایش نمودارهای آوایی برای نشان دادن میزان دقت دانش آموز در کنترل صدا رعایت قواعد آوایی و…. دارا میباشد.