تازه ها

پیاده سازی سیستم ویدئو کنفرانس در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد

سیستم ویدئو کنفرانس

شرکت مهندسی نواوران تحقیق در راستای گسترش فعالیت ها و خدمات و با تکیه بر اعتماد و رضایتمندی مشتریان خود پروژه راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس Aver150 و Aver350 را در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد  مشهور به پالایشگاه خانگیران در خردادماه ۱۳۹۶ به انجام رسانید.
پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد که در کیلومتر ١۶۵ جاده مشهد- سرخس واقع شده بیش از ۶۰ سال است که با استخراج و بهره برداری گازشیرین و ترش از مخازن این منطقه  مخصوصا مخزن مزدوران گاز طبیعی استان های خراسان رضوی ، جنوبی و شمالی ، گلستان ، مازندران و قسمتی از سمنان را تامین می کند و از این لحاظ ازجمله پویاترین و به روزترین سایت های فعال در این حوزه می باشد.
نیاز به ارتقا و تسریع در تبادل و اشتراک گذاری اطلاعات بین این پالایشگاه و دفتر مرکزی آن در مشهد و همچنین اهمیت هوشمند سازی ارتباطات و جلسات، مدیران پالایشگاه را برآن داشت تا با راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس با کیفیت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق به نام Aver150 و Aver350 این نیاز را مرتفع و از خدماتی همچون آموزش حضوری درمحل حین راه اندازی به کارشناسان فناوری اطلاعات و خدمات پس از فروش مطمئن به صورت ۳+۲ سال گاارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند شوند.
سیستم ویدئو کنفرانس Aver150 و Aver350 امکان برقراری کنفرانس های تک نقطه ای و چهارنقطه ای و همچنین اتصال از طریق موبایل و تبلت را برای کاربران مجاز این سیستم ها در پالایشگاه فراهم کرده است. به گفته مسئولان بازده عملکردی بالای این محصولات موجب ارتقای سطح ارتباطات و تعاملات در این پالایشگاه و مراکز مربوطه شده است.