نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

۳ نکته برای استفاده موفق از ساینیج

تاریخ انتشار: 2019/08/03

دیجیتال ساینیج مراکز خرید

معمولاً تمام شرکت ها و سازمان هایی که می ‌خواهند از روش های دیجیتالی در پیشرفته ترین حالت خود مانند دیجیتال ساینیج استفاده کنند؛ باید از زیر و بم آن مانند نمایشگرهای اختصاصی، مدیا پلیر ها و بسته های نرم افزاری آن باخبر باشند. اما با وجود اطلاع از تمام این ها، درک این که چطور می توانید از دیجیتال ساینیج به نحوی استفاده کنید که بهترین نتیجه را برای کسب و کار شما داشته باشد؛ موضوع متفاوتی است. زمانی که از دیجیتال ساینیج در فضای بسته استفاده می کنید باید فاکتورهای مختلفی مانند فضای مورد استفاده، برندسازی و نوع پیام و محتوای نمایش داده شده در دیجیتال ساینیج را در نظر بگیرید.

فاکتور های لازم برای استفاده موفق و کارآمد از دیجیتال ساینیج

1-حداکثر فضای مورد استفاده

فروشندگان می دانند که فضا یکی از منابع مهم آن ها ست. اگر از این منبع به خوبی استفاده کنند می توانند حداکثر سود را به دست بیاورند. خرده فروشان، شرکت‌ های تجاری دیگر باید برنامه مشخصی از لحاظ مکانی که قرار است نمایشگرهای ساینیج نصب شوند؛ داشته باشند. آن ها باید بتوانند به چندین سوال از جمله موارد زیر پاسخ دهند:

دیجیتال ساینیج پدز

  • مشتریان بیشتر در چه مکان هایی تردد می کنند؟
  • نمایشگر ها کجا نصب شوند که بیشتر در معرض دید مشتری قرار داشته باشند؟
  • آیا فضایی در فروشگاه وجود دارد که نمایشگر آن‌جا دیده نشود؟

فروشندگان همچنین باید از تجهیزات جانبی کاربردی مانند سنسور ها استفاده کنند تا فضای دیجیتال ساینیج را به حداکثر برسانند. سنسور ها میتوانند حرکت مشتری را تشخیص داده و به فروشندگان برای تعیین نحوه حرکت مشتریان در فروشگاه کمک کنند. فروشندگان نیز می‌توانند از این داده ها برای اینکه مشتریان پیام های دیجیتال ساینیج را بیشتر ببینند استفاده کنند.

 

ساینیج

 

2-برندسازی

دیجیتال ساینج باید برند شما را به خوبی معرفی کنند و نقش موثری در افزایش به یاد ماندن تصویر آن در ذهن مشتری داشته باشد. برای استفاده بهینه از دیجیتال ساینیج فقط نباید یک محتوای ساده را نمایش دهید و انتظار داشته باشید که بهترین نتیجه را بگیرید. به عنوان مثال در یکی از فروشگاه‌های بزرگی که از آن دیدن کردم؛ یکی از نمایشگر ها با محتوای بسیار ضعیف نزدیک سرویس بهداشتی نصب شده بود. درحقیقت یک کپی از بنر کاغذی که چند قدم آن طرف تر قرار گرفته بود را روی آن نمایش داده بودند.

اگر می خواهید دیجیتال ساینیج را با موفقیت به کار ببرید باید به نمونه هایی مانند نوردیسکا (Nordiska) که یک فروشنده لوکس در استکهلم است و از هنرهای تجسمی در نمایش دیجیتال ساینیج استفاده می کند؛ نگاهی بیاندازید. این فروشنده در نمایشگر خود طناب های به هم بافته شده از جنس چرم را که از دیوار آویزان شده اند؛ نمایش داده است. به این ترتیب تصویر آویزان شدن از دیوار را با این نمایش در ذهن فرد ایجاد می کند که بسیار نزدیک به تصویر برند تجاری این فروشنده است.

زمانی تصاویر و محتوای دیجیتال ساینیج به خوبی روی برند شما جواب می دهد که بتوانید به سوالات زیر پاسخ دهید

  • برند خود را چطور توضیح می دهید؟
  • تصویری که نمایش داده می شود باید چه شکلی باشد که بهترین تطابق را با برند شما داشته باشد؟
  • محتوایی که نمایش داده می شود باید به چه شکل باشد؟
  • چطور از تصاویری که نمایش داده می شود برای برجسته کردن برند خود استفاده می کنید؟

3-محتوای پیام

 در نهایت مهم ترین جنبه دیجیتال ساینیج محتوای آن است. کاربران بسیاری از دیجیتال ساینیج استفاده می کنند اما خود را در گزینه های مختلفی که به صورت سخت افزاری و نرم افزاری در اختیار آن هاست گم می‌کنند و اهمیت توسعه محتوای خوب را فراموش می کنند.

 برای داشتن یک محتوای خوب فقط کافیست به چند سوال زیر پاسخ دهید:

  • بیننده هدف من کیست؟
  • چه محتوایی بیننده مرا ترغیب می کند؟
  • چطور می توانم محتوای خود را توسعه دهم؟
  • چه کسی محتوای مرا مدیریت می کند؟

 بهترین محتوا محتوایی است که به طور فعال آپدیت و مدیریت شود و با بیننده ارتباط برقرار کرده و او را تشویق به اقدام کردن کند. مدیریت ضعیف محتوا، هر تصویری که نمایش داده شود را به یک قطعه سخت افزاری بی فایده تبدیل می کند.

 با ترکیب پیام مناسب و برندسازی در فضای درست می ‌توانید به موفقیت های قابل توجهی از طریق دیجیتال ساینیج دست پیدا کنید.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

One thought on “۳ نکته برای استفاده موفق از ساینیج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =