نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

اهمیت استفاده از دیجیتال ساینیج در فروشگاه‌ها و مراکز تجاری

تاریخ انتشار: 2020/05/19

استفاده از دیجیتال ساینیج در فروشگاه

این ویدئو در مورد تام است، تام  یک نمایشگاه ماشین دارد که عملکرد و بازدهی خوبی هم دارد اما تام یک فرصت بسیار مهم رو از دست داده است.
تام دوست دارد تا توجه افراد بیشتری رو به ماشین هایی که می خواهد بفروشد و خدماتی که ارائه می دهد جلب کند. در قسمت پذیرش افرادی هستند که دائما در حال خمیازه کشیدن هستند همینطور در سالن انتظار وضعیت مشابه ای وجود دارد . مشتریان تام خیلی بی حوصله هستند . اما تام چطور میتواند این وضع رو تغییر بدهد؟ مشتریانش را سرگرم کند و در عین حال به بهترین نحو محصولاتش رو به فروش برساند.

دیجیتال ساینیج چه کمکی به تام می کند؟

تام یک ایده دارد ! چون با اصطلاح دیجیتال ساینیج آشنا است. دیجیتال ساینیج این امکان رو فراهم می کنه که شما به راحتی محتویات مختلفی رو در مکان ها و دستگاه های مختلف به نمایش در بیاورید.

دیجیتال ساینیج

اما احتیاجات تام شامل چه چیزهایی هستند ؟

او به دو صفحه نمایش برای سالن انتظار نیاز دارد. یک تبلت برای بخش پذیرش و یک استند برای نمایش پیشنهادات ویژه محصولات و خدماتش. بعد از نصب و راه اندازی تجهیزات تام میتواند دغدغه ای به محل کارش،خانه اش  یا حتی کافه ببرد.
او میتواند به نرم افزار دیجیتال ساینیج از هر جایی دسترسی داشته باشد.

اما تام در حال سازماندهی چه چیزی با نرم افزار ساینیج هست؟

او دارد لیست پخش محتوا خودش را با محتویات مد نظرش، آن هم با تنها چند کلیک انجام میدهد.
مشتریان تام از تعامل با تبلت بسیار خوشحال هستند. در سالن انتظار هم مشتریان از محتویات به نمایش در آمده نهایت استفاده را می کنند . پیشنهادات ویژه او بالاخره مورد توجه قرار گرفتند و همان طور که در نمودار ها پیداست نه تنها فروش محصولات  بلکه میزان خدمات ارائه شده هم بهبود پیدا کرده اند.
مشتریان تام خوشحال هستند. پس خود تام هم خوشحال خواهد بود . تام احساس یک ابر قهرمان رو داره  و البته یک ذهن در آرامش.

اهمیت استفاده از دیجیتال ساینیج در فروشگاه‌ها در زمان کرونا

اگر اهمیت ارتباطات دیجیتالی پیش از شیوع کرونا ویروس  (COVID-19) مورد تردید واقع شده بود در حال حاضر هیچ شکی نسبت به ارزشمند بودن آن وجود ندارد. هزاران مثال از بخش های مختلف شغلی و حرفه ای به ما ضرورت و فوریت استفاده از دیجیتال ساینیج را در محیط های کاری اثبات کرده‌اند و نشان دادند که حساسیت استفاده از دیجیتال ساینیج در کرونا نسبت به قبل پیچیده تر، مبهم تر، متنوع تر و شده است. از مهم‌‍ترین مراکز کاربرد دیجیتال ساینیج چه قبل از شیوع این بیماری و چه بعد از آن مراکز خرید و فروشگاه‌ها می‌باشد.

درحالیکه مجبور شده ایم برای هفته های متوالی محیط کاری خود را از راه دور کنترل کنیم، واقعیت شیوع کرونا ویروس نیز خودش را به ما نشان می دهد. برای بسیاری از ما کنار آمدن با اینکه چطور یک ویروس ساده می تواند دنیای مدرن ما را به چالش بکشد کمی مشکل است.

همانطور که سازمان سلامت جهانی و مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها بی وقفه در تلاشند تا واکسنی برای این بیماری پیدا کنند، متخصصین سلامت نیز به طور واضح برای ما مشخص کرده اند که برای صاف کردن منحنی شیوع این ویروس، چطور می توانیم کمک کنیم. ما بارها و بارها مثل یک نوار ضبط شده این ها را شنیده ایم: فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت فردی. اما درحالیکه اکثر مردم عادی سطوح آلوده احتمالی را هر ساعت لمس می کنند، چطور می توانیم به اهمیت تغییر این رفتار تاکید کنیم؟

از آنجا که کرونا ویروس همچنان در سراسر کشور همه گیر است، و در حالی که سیاستمداران اقداماتی را جهت تلاش برای کنترل آن به تصویب می رسانند، بسیاری از فروشگاه ها و مراکز خرید در وضعیت ناخوشایندی قرار دارند. بسیاری از مکان ها تعطیل شده اند یا ساعت کاری آن ها کاهش یافته است. با این وجود بسیاری از مشاغل دیگر، مانند فروشگاه های مواد غذایی باید برای ارائه خدمات و محصولات مهم به مشتریانی که بیشتر و بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانند، باز بمانند.

تمام سوپرمارکت ها، بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، هتل ها و مراکز اقامتی، کلینیک های درمانی و غیره که در دوران کرونا همچنان مشغول کار هستند باید بتوانند با امنیت بالا و با رعایت دستورالعمل های پیشگیری از شیوع کرونا به کار خود ادامه دهند. مغازه داران کوچک که در حال حاضر کسب و کارشان تعطیل شده می توانند با نصب دیجیتال ساینیج جلوی مغازه خود، توجه عابرین را با چند صفحه نمایش دیجیتالی برای مراجعه به وب سایت و سفارش کالا از درگاه های آنلاین جلب کنند.

در چنین شرایط سختی، دیجیتال ساینیج نقشه بسیار بزرگ تری نسبت به قبل ایفا می کند. به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم مربوط به ایمنی و سلامت با امکان آپدیت کردن به روز، یکی از ضروریاتی است که کارمندان و مشتریان را در هر محیطی ایمن نگه می دارد.

زمانی که برای پرداخت در سوپرمارکت در صف ایستاده‌اید صفحات دیجیتال ساینیج که طبق آخرین اطلاعات سازمان جهانی بهداشت به روز شده است به شما نحوه برقراری ارتباط و دستورالعمل های جدید را گوشزد می کند. به این ترتیب مشتریان با بهترین روش ایمن نگه داشتن خود به عنوان مثال نحوه پوشیدن و درآوردن دستکش ها آشنا می شوند. صفحات مدیریت خطوط صف حداقل فاصله ایمن بین افراد را نشان می دهد و نمایشگر های دیگری که در ورودی قرار داده شده اند نحوه عملیات ضدعفونی کردن وسایل داخل فروشگاه و توصیه‌های بهداشتی دیگری را نیز نمایش می هند.

استفاده از دیجیتال ساینیج در فروشگاه ها و مراکز خرید می تواند در این دوران سخت  کمک کند تا آن ها بتوانند با مشتریان خود در تماس باشند و مهمترین کالا، یعنی اطلاعات محصولات را در اختیار آن ها قرار دهند.

ساینیج

با شیوع کرونا ویروس، تکنولوژی های جدید کمک شایانی به عبور از این بحران سلامت جهانی خواهند کرد ، همچنین دیجیتال ساینیج در کرونا نقش قابل توجهی در نمایش محتوا های مربوط به سلامت، امنیت عمومی و اطلاع رسانی به افراد جامعه و نحوه مقابله با ترس ایجاد شده در جهان ایفا می کند.

به همین ترتیب، در محیط های کاری که همچنان فعال هستند توانایی انتقال محتوا به کارمندان از طریق صفحات نمایش با توصیه هایی مبنی بر شستن دست ها، حفظ فاصله با دیگران و عدم تماس با صورت می تواند کمک شایانی به مطلع کردن کارمندان و ایجاد حس امنیت و اعتماد به نفس در آنها نماید.

اهمیت آگاهی و آموزش

تاکید و تکرار کلید موفقیت است. هرچند تمامی توصیه ها به نظر منطقی می رسد اما خاطرنشان کردن آن ها به طور مکرر بیشتر هر نکته ای را در اذهان عمومی تثبیت خواهد کرد. مسئولین و افراد دولتی در شهرها و استان ها از پرچم ها و پلاکاردهای مختلف استفاده می کنند تا آنچه را که عموم مردم باید برای حفاظت از خودشان و جلوگیری از شیوع بیماری انجام دهند یادآوری کنند. اما چون این وضعیت مدام در حال تغییر است به روز نگه داشتن علائم و هشدارهایی که چاپ شده باشند به صورت رسمی بسیار مشکل است.

دیجیتال ساینیج در کرونا

نقش دیجیتال ساینیج در زمان کرونا چیست؟

افرادی از ما که در صنعت دیجیتال ساینیج کار می کنند فرصت استثنائی برای ایجاد تحولی در این زمینه دارند. امروزه، میلیون ها نمایشگر دیجیتال ساینیج در معرض دید عموم در سراسر جهان قرار گرفته است که بسیاری از آن ها با سیستم های مدیریت محتوا ابری کنترل می شوند که به منتشر کنندگان محتوا کمک می کند از هر جایی و در هر زمانی، محتوای مورد نظر خود را نمایش دهند.
تعدد نمایشگرهای ابری در سطح جامعه، دیجیتال ساینیج را قادر می سازد تا به عنوان پلتفرم ارائه محتوای به روز شده در زمان واقعی مثل تلویزیون، رادیو و وب عمل کند. نرم افزار کنترل کننده این نمایشگرها به منتشرکنندگان محتوا انعطاف پذیری فوق العاده ای می دهد تا پیام ها را در هر موقعیت جغرافیایی و در هر منطقه ای به نمایش بگذارند.
دیجیتال ساینیج این توانایی را دارد تا پیام های به روز، دقیق و مرتبط را در لحظه ارائه دهد. این اطلاعات می تواند به آموزش عموم جامعه در زمینه اینکه امروز چه کارهایی باید برای محافظت از خودشان انجام دهند، کمک می کند.

  • هشدار های پیوسته

در این شرایط تکرار پیام، کلید موفقیت است. مشاهده پیام در نقاط مختلف، عموم مردم را نسبت به اینکه چه کارهایی برای محافظت از خودشان و متوقف کردن شیوع بیماری باید انجام دهند آگاه نگه می دارد. اما چون این قضیه بسیار ناپایدار است به روز نگه داشتن محتواهایی که چاپ شده باشند بسیار مشکل است.
امروزه میلیون ها نمایشگر دیجیتال ساینیج، در معرض دید در فضاهای عمومی در سراسر جهان وجود دارد. یکی از آن ها با سیستم های مدیریت محتوای قبلی کار می کند که به تولید کنندگان محتوا اجازه می‌دهند محتوای آپدیت شده را هر زمانی تغییر داده و به هر نقطه ای ارسال کنند. این کانال ارتباطی و اطلاع رسانی می تواند درسطح تلویزیون، رادیو و حتی وب عمل کند.

این پلتفرم ها همچنین برای ارسال پیام های خاص و مستقیم نیز انعطاف پذیرند. به عنوان مثال، می توان پلی لیست هایی برای آن ها تهیه کرد تا محتواهایی که روی صفحه نمایش هر طبقه یا ساختمان مشاهده می شود را کنترل کنید.

کاربرد دیگری که در استفاده از دیجیتال ساینیج در کرونا می‌توان اشاره کرد ابزارهای مدیریت قرار گرفتن در صف هستند که با برخی از پلتفرم های دیجیتال ساینیج ترکیب شده اند و به آن ها اجازه می‌دهد مفاهیم مختلفی را برای مشتریان که در حال رفت و آمد هستند، کنترل و بهینه کند، از تجمع افراد در انتهای صف جلوگیری کرده و رعایت فاصله اجتماعی را را اجباری نمایند. برخی از این اپلیکیشن ها زمان انتظار را روی برگه های نوبت گیری درج می‌کنند، به این ترتیب مشتریان به راحتی می توانند از صف خارج شوند و در مکان دیگری منتظر نوبت خود بمانند.

  • ارائه اطلاعات درباره ی موجود بودن محصول

در دوران شیوع کرونا، بسیاری از وسایل موجود در فروشگاه مانند دستمال توالت، دستمال کاغذی، بطری آب و به خصوص ضدعفونی کننده دست کمیاب و ناموجود شده اند و هیچ کس هم دوست ندارد مقدار زیادی وقت صرف کرده و به فروشگاه برود تا ببیند چیزی که میخواسته تمام شده است.
دیجیتال ساینیج می تواند با ادغام با سیستم POS یک فروشگاه به این کار کمک کند تا بتواند اطلاعاتی درباره میزان دسترسی و محدودیت خرید محصول ارائه دهد.

به عنوان مثال، نمایشگر یک فروشگاه می تواند به مشتری نشان دهد که فقط 30 بسته دستمال توالت باقی مانده است و به مشتریان یادآوری می کند که شما می توانید در هربار خرید فقط سه عدد دستمال توالت خریداری کنید. همچنین می تواند اطلاعاتی راجع به محصولات غذایی مورد نظر مانند گوشت، میوه و کنسرو ارائه دهد.

  • پیشنهاد انتخاب مسیر در فروشگاه

بیشتر اوقات، مردم می خواهند به سرعت از یک فروشگاه مواد غذایی خرید کرده و از آن خارج شوند و کرونا ویروس هم به این فرآیند سرعت می بخشد. مردم می خواهند آنچه را که لازم دارند برداشته و به سرعت به خانه امن خود بازگردند. مسیریابی در فروشگاه می تواند در این فرآیند به آن ها کمک کند.

یک صفحه نمایش می تواند نقشه ای از چیدمان فروشگاه را نشان دهد، با برچسب هایی که به کاربران نشان می دهد در کجا هستند و هر بخش در کجا قرار دارد. صفحه نمایش همچنین می تواند دارای صفحه لمسی تعاملی باشد. البته حتما باید ضد عفونی کننده دستی در کنار صفحه نمایش قرار دهید یا روش خاصی برای تمیز کردن خودکار نمایشگر به طور منظم در نظر بگیرید. هیچ کس نمی خواهد صفحه لمسی آلوده به ویروس را لمس کند.

نقش دیجیتال ساینیج در زمان کرونا

  • به مشتریان کمک کنید تا آرامش خود را حفظ کنند

راه دیگری که نمایشگرهای فروشگاه ها می توانند کمک کنند فراهم کردن فضای آرامش بخش است. همه به خاطر شیوع ویروس کوید -19 اضطراب دارند و کمی دلگرمی می تواند برای آن ها موثر واقع شود.

نمایشگر می تواند شامل محتوای زیر باشد:

  • آثار هنری دیجیتال
  • فیلم های آرامش بخش از ساحل و دریا
  • داستان های الهام بخش جوامع که برای مبارزه با کرونا گرد هم می آیند.
  • پیام های الهام بخش

هدف از استفاده از دیجیتال ساینیج در فروشگاه ها و مراکز تجاری کمک به بهبود تجربه مشتری در هر شرایطی است. کمک به مشتریان برای انجام دادن کارهایشان با بیشترین سرعت و در عین حال با حفظ آرامش، می تواند به خوبی هدف دیجیتال ساینیج را محقق سازد.

  • فکر کردن به آینده

یکی از روش هایی که می توان ارزش این لحظه را درک کرد، فکر کردن درباره بازگشت به حالت طبیعی قبلی است. زمانی که افراد برای انجام کارهای روزمره مثل قبل وارد جامعه شوند دیجیتال ساینیج مجددا می تواند در تمام زمینه ها برای انتقال اطلاعات به افراد حتی با قدرت دید متوسط پیشرو باشد.
به همین دلیل است که در حال حاضر توسعه محتوا های استراتژیک که مربوط به زمان برگشتن وضعیت به حالت عادی باشد و آماده سازی کمپین های دیجیتال ساینیج برای دریافت پیشنهاداتی برای افرادی که به فکر باز کردن مجدد کسب و کار خود هستند اهمیت بسیار زیادی دارد.

واضح هست که دیجیتال ساینیج نمی‌تواند از شیوع ویروس جلوگیری کند اما می‌تواند نقش مهمی در افزایش آگاهی عمومی ایفا نماید. در حال حاضر ما با یک موقعیت استثنایی روبه‌رو هستیم و تمام ابزارهای موجود که بتواند اطلاعات را به بهترین نحو ممکن به دیگران برساند با استقبال بی نظیری روبرو می شود. به عنوان شرکت ارائه دهنده  دیجیتال ساینیج، ما این قدرت را داریم که پیام‌های مرتبط را تغییر داده در زمان واقعی به روز رسانی کنیم و به دیگران برسانیم. این اطلاعات می تواند برای آموزش عموم جامعه درباره اینکه چه کاری باید انجام بدهند تا امروز از خودشان محافظت کنند، مفید باشد. فقط در کنار یکدیگر می توانیم به جامعه برای کنترل شیوع ویروس  کرونا کمک کنیم.

در این زمان اطلاعات بسیار حیاتی است، ما به تمام شرکت هایی که نیاز دارند اطلاعات مهم شان را به سمع و نظر دیگران برسانند و یا وارد بازار کنند، اما این کار برایشان مشکل است کمک کنیم. سوپرمارکت ها، بیمارستان ها، سرویس های حمل و نقل، داروخانه‌ها، بانک ها و موسسات مالی، کانال های شرکتی و غیره از جمله این موارد هستند

اگر شما از نقش دیجیتال ساینیج در زمان کرونا آگاهید و تصمیم به راه اندازی سیستم دیجیتال ساینیج دارید، ما در شرکت نوآوران تحقیق نرم افزار PADS4 همراه با هم می توانیم به کاهش شیوع کرونا ویروس کمک کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 021429841
واتس اپ: noavaran-eng |
تلگرام: noavaran_eng@

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + شانزده =