نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نحوه سرویس فیلتر ویدئو پروژکتور ها

تاریخ انتشار: 2018/09/02

فیلتر ویدئو پروژکتور

با توجه به اینکه تقریبا تمامی انواع ویدئو پروژکتور ها در هنگام کار ، گرم می شوند، کمپانی های سازنده از فن برای خنک کردن این دستگاه ها استفاده می کنند. در برخی موارد با توجه به تکنولوژی ساخت و مدل ویدئو پروژکتور، به بیش از یک فن مجهز می شوند . اما مشکل اساسی که به وجود می آید، وجود ریز گرد ها و آلاینده ها موجود در جو هستند . این ذرات به تدریج در دیتا پروژکتور ها و بین قطعات آن انباشته می شوند و مانع از عملکرد صحیح و یا کاهش کارایی آن ها می شوند . به همین منظور شرکت های سازنده این محصولات از فیلتر ها برای جلوگیری از ورود این ذرات به داخل دستگاه استفاده می نمایند .

فیلتر ویدئو پروژکتور

فیلتر ویدئو پروژکتور ها در برخی از مدل ها در دیواره جانبی دستگاه و در برخی مدل ها بر روی ویدئو پروژکتور قرار گرفته است. امروز قصد داریم تا شما را با نحوه تمیز کردن و تعویض دستگاه دیتا پروژکتور هیتاچی آشنا کنیم. جهت تمیز کردن فیلتر ویدیو پروژکتور ابتدا فیلتر را باز کرده و با آب سرد شسته و پس از خشک شدن مجددا بر روی دستگاه قرار می دهیم.

نکته بعدی ریست کردن عدد فیلتر دستگاه می باشد. در ادامه به نحوه صفر کردن filter time دیتا پروژکتور خواهیم پرداخت. بدین منظور ابتدا ویدیو پروژکتور را روشن و از قسمت Advanced menu گزینه SETUP را انتخاب کرده و در قسمت LAMP & FILTER  فیلدی به نام FILTER TIME وجود دارد، عددی که این بخش نمایش می دهد به این معنی است که ویدئو پروژکتور چند ساعت روشن بوده است که باید پس از تمیز کردن فیلتر صفر شود.

پاکسازی فیلتر دیتا پروژکتور می بایست به صورت دوره زمانی 2 الی 4 ماهه که این زمان بستگی به محیطی که ویدئو پروژکتور استفاده می شود صورت گیرد.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =