نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

با ویژگی های منحصر به فرد دیتا پروژکتور هیتاچی آشنا شویم!

تاریخ انتشار: 2017/10/09

دیتا پروژکتور هیتاچی

دیتا پروژکتور هیتاچی دارای ویژگی هایی است که  آنرا در میان سایر برندها  متفاوت می کند. این قابلیت و ویژگیها ما حصل بررسی  و تحقیق در آمارهای به دست آمده از مشتریان و کاربران این برند در طی سالها ی استفاده از این محصول است. هیتاچی با دستیابی به این ویژگی های منحصر به فرد ، مشتریان را برای حفظ و نگهدارای و در نهایت ایجاد وفادارسازی همراهی می کند.

 نرم افزار مدیریت و کنترل هوشمند دیتا پروژکتورها

مدیریت هوشمند، برنامه مدیریتی چند کاربره ای است که توسط شرکت Crestron Electronic تهیه شده است.این نرم افزار کاربردی با قابلیت نظارت بر عملکرد دیتا پروژکتورهای نصب شده در یک سازمان، مجموعه آموزشی وغیره… در حفظ و نگهداری دستگاه ها و کاهش هزینه ها بسیار موثر می باشد.

Image Care

Image Care  قابلیتی هوشمند است که جهت کاهش هزینه ی نگهداری دیتا پروژکتور طراحی شده است. این ویژگی با کنترل توان لامپ دیتا پروژکتور و بهبود در کنتراست دستگاه ضمن صرفه جویی در هزینه ها و انرژی، عمر لامپ دیتا پروژکتور را افزایش می دهد.

 

 

ویژگی های دیتا پروژکتور هیتاچی

بنا بر تحقیقات و آمار انجام شده در کلاس های آموزشی دیتا پروژکتورها به میزان ۳۴% از کل زمان آموزش بصورت مفید مورد استفاده قرار می گیرند و 66% از زمان آموزش، بدون اتصال ورودی و یا نمایش تصویری ثابت (بیش از 5 دقیقه) رها می شوند. از اینرو با استفاده از این تکنولوژی هوشمند در زمانهایی که دیتا پروژکتور مورد استفاده قرار نمی گیرد توان خروجی آن کاهش داده شده و طول عمر دستگاه افزایش پیدا می کند.
تکنولوژی Image care   نه تنها ۳۰% از توان دیتا پروژکتور در مواقع غیر ضروری را کاهش می دهد بلکه تا ۴۸% در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. از عمده تاثیرات این تکنولوژی افزایش طول عمر لامپ دستگاه  تا دو برابر استفاده در حالت معمولی می باشد.

MHL

این قابلیت امکان ارسال تصاوير را بصورت مستقيم از تلفن های  همراه و تبلت ها و با استفاده از کابل MHL  فراهم می کند. (سری های W N)

MHL دیتا پروژکتور هیتاچی

 

Accentualizer and HDCR

از قابلیت های دیگر  دیتا پروژکتور هیتاچی،  تکنولوژي HDCR جهت بهبود خودکار کيفيت تصاوير در فضاهايي با نور زياد  می باشد . همچنین  تکنولوژي Accentualizer  براي افزايش خودکار شفافيت و  وضوح تصاوير است.این تکنولوژی عدم وضوح تصاویر، ناشی از نورهای محیطی را اصلاح و تصاویر واضح تری را با افزایش کنتراست ایجاد می نماید.

 

 

Accentualizer and HDCR دیتا پروژکتور هیتاچی

 

Image Optimizer

تکنولوژي Image Optimizer از دیگر قابلیت های دیتا پروژکتور هیتاچی است که تصاوير را مطابق با عمر لامپ دستگاه به صورت خودکار بهينه سازي می کند.

Perfect Fit

توسط این قابلیت می توان زاويه تصاوير را از چهار جهت مختلف و در کوتاه ترين زمان ممکن اصلاح  نمود. این عمل با استفاده از ریموت کنترل دستگاه نیز قابل دسترسی می باشد.

 

Perfect Fit دیتا پروژکتور هیتاچی

 

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید