نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

۱۶ دلیل که چرا باید از تابلو های دیجیتال ساینیج استفاده کنید

تاریخ انتشار: 2020/07/14

تکنولوژی اتاق کنفرانس

با مدل های مختلف تابلو های دیجیتال ساینیج آشنا شوید

درک تصویر بزرگ دیجیتال ساینیج نیازمند درک اولیه از نمایشگرهای ابتدایی است. نمایشگرهایی که مفاهیمی را به تصویر می کشند و بیان می کنند که چگونه مصرف کننده می تواند از طریق نمایشگر پیامی را دریافت کند. نمایشگرها یا صفحه نمایش هایی که خیلی خیلی نازک تر از تلویزیون های قدیمی اند و بنابراین قادرند که مفیدتر، راحتتر، جذاب تر و در مکان های بیشتری همه چیز را به نمایش بگذارند. دیجیتال ساینیج یا همچنین به علت تنوع اش در سایزهای مختلف نمایشگر، از صفحه های عظیم گرفته تا تابلو های دیجیتالی 5/1 تا 75/1 اینچی، کاربری های فراوانی دارد و مهمتر از همه اینکه تصویری که دیجیتال ساینیج نمایش می دهد از کیفیت (Resolution) بسیار بالایی برخوردار است. پیشنهاد می شود که برای به دست آوردن اطلاعات و درک صحیح از دیجیتال ساینیج یا تابلو های دیجیتالی وقت بگذارید و یا یک نفر را استخدام کنید که این اطلاعات را برایتان جمع آوری کند تا بتوانید برداشت درستی از کاربرد، کیفیت، سخت افزار دیجیتال ساینیج به دست آورید.

تابلو های دیجیتال ساینیج

اگر به شما بگوییم محصولی وجود دارد که با خرید آن می‌توانید فروش خود را افزایش داده، درآمدتان را ذخیره کنید، مشارکت کارمندان را افزایش داده و رضایت مشتری را نیز بالا ببرید و در نتیجه سود خود را چندین برابر کنید آیا این محصول را نمی خرید؟ مطمئناً خریداری خواهید کرد!
عصر دیجیتال ساینیج فرا رسیده است سازمان ها بدون آن، نسبت به رقبای خود عقب خواهند ماند. ما در قرن بیست و یکم زندگی می کنیم، کارمندان و مشتریان ما انتظار دارند که با پیشرفت تکنولوژی بتوانیم نحوه برقراری ارتباط را را تغییر داده و مدرن باشیم. اگر برای کسب و کار خود از تابلو های دیجیتالی استفاده نمی کنید زمان آن رسیده که درباره آن فکر کنید.

در ادامه ۱۶ دلیل مهم برای ایجاد تحول در تابلوهای الکترونیکی برای کسب و کار شما مطرح کرده ایم:

  1. تابلو های دیجیتالی شفاف، مدرن و پویا هستند. مردم به تماشای صفحه های نمایش الکترونیکی مثل موبایل، تبلت یا پوستر های الکترونیکی برای دریافت اطلاعات عادت کرده اند. آن ها توقع دارند تابلوهای دیجیتالی را در فضاهای فروشگاه‌ها ببینند. بنابراین دیجیتال ساینیج برای کسب و کار شما اگر می خواهید در نظر مشتریان تان به روز جلو کنید، ضروری است.
  2. با جایگزین شدن تبلیغات چاپی می توانید هزینه های بازاریابی و تبلیغات خود را که صرف خرید کاغذ، جوهر و حتی پخش آن ها در مکان های مختلف می شد را ذخیره کنید. از طرف دیگر، دیجیتال ساینیج دوستدار محیط زیست است چون نیازی به استفاده از کاغذ در آن نیست و ضایعاتی نیز به وجود نمی آورد.
  3. دیجیتال ساینیج موجب صرفه جویی در زمان بسیاری از کارکنان می‌شود. به این ترتیب، کارمندان شما بازدهی بالاتری پیدا می‌کنند و سازمان شما هزینه های کمتری خرج خواهد کرد. پیام های تصویری نیازی به طراح گرافیک ندارند چون به صورت تمپلیت های آماده در نرم افزار دیجیتال ساینیج موجود است و شما می‌توانید آن ها را به سرعت تنظیم کرده و برنامه ریزی کنید تا به طور خودکار نمایش داده شود.
  4. شما می توانید تمام پیام های نشان داده شده در کل ساختمان، مجموعه یا ادارات خود در جهان را یکسان سازی کنید و همه آن ها را از یک مرکز کنترل با سیستم مدیریت محتوای مرکزی مدیریت کنید. شما می توانید با یک شخص یک تیم یا چند گروه برای تولید و مدیریت پیام های خود روی تابلو های دیجیتال ساینیج همکاری کنید.
  5. شما می توانید تعیین کنید که در چه زمانی، چه پیامی روی صفحه نمایش نشان داده شود. حتی اگر ۱۰ یا ۲۰ صفحه نمایش داشته باشید می توانید محتوای هر کدام است را به‌طور همزمان زمان تغییر دهید و یا از طرح چند نقطه ای استفاده کنید تا محتوای تمام یا چند صفحه نمایش تغییر کند.
  6. نرم افزار دیجیتال ساینیج با کیفیت به شما اجازه می دهد تا تقویم اخبار وضعیت آب و هوا شبکه های اجتماعی و غیره را روی صفحه های نمایش مشاهده کنید و مخاطبین خود را درباره هر موضوعی که مد نظر شماست مطلع کرده و به روز نمایید. تمام این کارها به صورت خودکار انجام می شود بنابراین شما فقط باید زمان ها را مشخص کرده و برنامه را راه اندازی کنید.
  7. در مواقع اضطراری به حفظ ایمنی افراد با اضافه کردن هشدار های دیجیتالی به برنامه ارسال نوتیفیکیشن کمک کنید این نوتیفیکیشن ها می توانند به صورت خودکار طبق دستورالعمل ها آپدیت شده و روی صفحات نمایش نشان داده شود.
  8. دیجیتال ساینیج به شدت کارمندان را درگیر کار شرکت می کند، با توجه به نیروی کاری که امروز وجود دارد کارمندانی که مشارکت داشته باشند بسیار خوشحال تر هستند، بازدهی بیشتری دارند، مدت طولانی تری سر کار می مانند و با سازمان تعامل بهتری برقرار می کنند.
  9. شما می توانید در هر زمان و هر لحظه میزان پیشرفت رفت و نزدیک شدن به اهداف را روی صفحات نمایش دیجیتالی نشان دهید تا روی عملکرد و انگیزه افراد تأثیر بگذارید تا آن ها نیز بهترین تلاش خود را انجام تا هر چه سریعتر به هدف نهایی برسند.
  10. با مشاهده برنامه کاری در تابلو های دیجیتالی که به طور مرتب به روز می شود، هیچ کدام از کارمندان اطلاعات ت مورد نیاز خود را نادیده نمی گیرند و مرتبا به روز می‌شوند.
  11. دیجیتال ساینیج که کنار اتاق جلسات نصب شده می تواند ساعات خالی اتاق را نشان دهد تا فرایند برقراری جلسات و به اشتراک گذاشتن فضای اتاق کنفرانس دچار اختلال نشود. مخصوصا زمانی که تابلو های دیجیتالی را با تقویم به کار ببرید، تعیین و رزرو کردن برای برگزاری جلسه توسط افراد مختلف شرکت راحت‌تر خواهد شد.
  12. روی صفحات نمایش دیجیتال ساینیج می توان محصولات، خدمات، پیشنهادات ویژه و برنامه های حمایت از مشتری را برای همه نشان داد و بازاریابی گسترده‌ای انجام داد.
  13. نشان دادن داده های افرادی که در صف قرار دارند روی صفحات دیجیتال ساینیج، زمان انتظار درک شده توسط مشتری را کاهش داده و رضایت آن ها را از خرید برای دریافت خدمات از تجارت شما بالا می برد و تجربه بصری مشتری را نیز ارتقا می بخشد.
  14. نشان دادن مسیرها و اطلاعاتی درباره ی کیوسک های موجود در فضاهای مختلف به افراد اجازه می دهد تا مسیر خود را به راحتی به سمت مقصدی که دارند پیدا کنند. به این ترتیب بازدیدکنندگان می توانند اطلاعاتی را که می‌خواهند به روش خودشان و در فضایی که در اختیار دارند بدون اینکه وقت کارمندان را بگیرند دریافت کنند و خدمات سفارشی شده طبق نیازهای آن ها در هر لحظه‌ای مهیا است.
  15. شما حتی می‌توانید فضای تبلیغاتی برای فروشندگان نزدیک خود ایجاد کنید و آن ها را در کسب و کار خود به صورت یک اجتماع مشارکت دهید. به این ترتیب ارزش شما از نظر بازدید کنندگان بالاتر رفته و می توانید دیجیتال ساینیج تجاری خود را به یک مرکز درآمد زا تبدیل نمایید.
  16. این موارد از مهمترین دلایلی است که چرا دیجیتال ساینیج برای کسب و کار شما ضروری است. مزایای بسیار زیاد دیگری نیز می‌توان با توجه به نوع شرکت و برند شما مطرح کرد.

از این لیست به عنوان یک راهنما زمانی که درباره دیجیتال ساینیج و اهمیت آن با دیگران صحبت می کنید و می خواهید آن ها را متقاعد کنید که در این این تکنولوژی پیشرفته سهیم باشند، استفاده کنید. با هر کسی که نیاز است صحبت کنید و نگاهی به شرکت هایی که از خدمات دیجیتال ساینیج استفاده می‌کنند بیاندازید. مزایا و معایب پلتفرم های نرم افزاری مختلف را در نظر بگیرید و در نهایت یک سیستم دیجیتال ساینیج مناسب با نیازهای خود انتخاب کرده و راه اندازی کنید.

تابلو های دیجیتال ساینیج

رقابت غول های تجاری در استفاده از تابلو های دیجیتال ساینیج

فناوری تابلو های دیجیتال ساینیج همیشه در حال پیشرفت است، اما مانند هر فناوری نوینی آینده آن، نحوه نصب و راه اندازی، مشکلات بوجود امده در هنگام استقرار، قیمت دیجیتال ساینیج و موارد دیگر اهمیت ویژه ای دارد.
در ادامه به معرفی چند کمپانی بزرگ و چالش های آن ها در هنگام راه اندازی سیستم دیجیتال ساینیج خواهیم پرداخت.

 

چالش‌های کمپانی‌های بزرگ در راه‌اندازی دیجیتال ساینیج

 

  • مک دونالد میلیاردها دلار برای دیجیتال ساینیج و ساخت کیوسک سرمایه گذاری کرده است

شرکت مک دونالد به امید تبدیل شدن به یک برند رویایی از نظر بازده، 6 میلیارد دلار برای بازسازی بیش از 6000 فروشگاه در سراسر ایالات متحده هزینه کرده است. این نوسازی ها، که در فروشگاه های 20 ایالت و کلمبیا تأثیر گذاشته است، شامل سفارش در کیوسک، سرویس میز، تابلو های دیجیتال ساینیج و پرداخت با موبایل و مناطق ارسال برای تسریع در تحویل سفارشات هستند که نشان دهنده ایمان مک دونالد به آینده تکنولوژیکی فست فود و غذا است.

دیجیتال ساینیج پدز

  • کوکاکولا وارد بازار دیجیتال ساینیج شد

به گفته گرگ چمبرز، مدیر جهانی نوآوری های دیجیتال در کوکاکولا، هنگامی که کوکاکولا وارد فضای دیجیتال ساینیج شد، شروع به پخش کردن محتوا در انواع نمایشگر اعم از تابلوهای منو، کیوسک و حتی نمونه اولیه نمایشگر روی کامیون، کرد.

هنگامی که آمازون Whole Foods را خریداری کرد، چمبرز گفت که وی تماس هایی از اپراتورهای مواد غذایی که نگران این بودند که آمازون آن ها را از بین ببرد، دریافت می کند. با این حال او معتقد است که فناوری نمایش راهی است که این خرده فروشان می توانند با ارائه تجربیات دیجیتال به مشتریان از آمازون پیشی بگیرند.
به منظور رفع این نیاز، Coca-Cola، نکو(Neko)  را به عنوان “ماشین پر سرعت” ایجاد کرد تا به شرکت ها کمک کند تا ویژگی های پیشرفته دیجیتال ساینیج را به سرعت پیاده سازی کنند.

  • روند آینده برای تغییر چشم انداز دیجیتال ساینیج

چشم انداز دیجیتال ساینیج همیشه یکسان است، اما در همان زمان نیز تغییر می کند. شما همیشه می خواهید یک نمایشگر، محتوا و روشی برای کنترل محتوا داشته باشید، اما شیوه های دسترسی به دیجیتال ساینیج برای مخاطبان همیشه تغییر می کند. ماندن در لبه روند تغییرات دیجیتال ساینیج کاملاً ضروری است تا از تبدیل شدن شرکت به “سر و صدایی در پس زمینه” جلوگیری شود.

گزارش ترندهای دیجیتال Signage Futures of 2018 تعداد کمی از روندهای مهم آینده مانند تلفیق تلفن همراه، تقسیم بندی و محتوای پویا را مشخص کرده است.

دیجیتال ساینیج

  •  مک دونالد درس هایی از تابلوهای منو را به اشتراک می گذارد

هنگامی که مک دونالد منوهای چاپی سنتی خود را به صفحه های منوی دیجیتال ارتقا داد، با چالش های بسیاری روبرو شد. به گفته ریک کوک، مدیر ارشد راه حل های رستوران ایالات متحده در مک دونالد، این چالش ها مربوط به فناوری واقعی نبود بلکه مربوط به برقراری ارتباط بود.

کوک گفت: “چالش های فناوری در واقع به طور کلی چالش های ارتباطی است.”

  • دیجیتال ساینیج روی وسیله نقلیه در حال حرکت

تاکسی ها، اتوبوس های حمل و نقل عمومی و قطارها، شاتل ها بهترین جا در خارج خانه برای قرارگیری و گسترش دیجیتال ساینیج نصب شده روی وسایل نقلیه و پیام های ال ای دی هستند.

این مرز برای  دیجیتال ساینیج در مناطق شهری با دید بالا استفاده می شود، جایی که یک مقام حمل و نقل یا یک اپراتور شبکه، به عنوان نماینده آن ها، می تواند از دارایی های در حال حرکت و همچنین قابلیت های فروش و تبلیغات موجود استفاده کند. همچنین این علاقه به دیجیتال ساینیج روی وسایل نقلیه ناشی از درآمدهای نمایش، بهبود فناوری و تقاضای تبلیغ کننده است.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =