تازه های نوآوران

معرفی سری جدید دیتا پروژکتور هوشمند هیتاچی سری LED

دیتا پروژکتور هوشمند

امروزه تقاضاها و انتظارات ما از دیتا پروژکتور هوشمند حرفه ای بسیار بیشتر از صرفا خروجی شفافتر و رزولوشن مناسب است. سرعت پردازش باید بسیار سریعتر و کاملا یکپارچه باشد. وجود آپشن های چند ارتباطی نیز برای تمام سیگنالها لازم و ضروری است. استفاده از لنزهایی با قدرت زوم مناسب که می توانند درجهت های افقی و عمودی جابجا شوند؛ مشکل تنظیم وضعیت تصویر را نیز حل می کنند.
در مدل ISE 2017 هیتاچی اولین پروژکتور با موتور SSL جدید تولید شد. مدل LP-WU3500 از دیودهای انتشار دهنده نور برای خروجی نور 3500 لومن بهره می برند. نور سبز از طریق میله فسفر زرد که هیتاچی آنها را با دیودهای انتشاردهنده نور آبی تحریک می کند بوجود می آید. این تکنولوژی HLD (چگالی لومن بالا) نامیده می شود. ما تصمیم گرفتیم تا نگاه دقیقتری به دیتا پروژکتور هوشمند LP-WU3500 هیتاچی بیندازیم که دارای رزولوشن تصویر 1200 x 1920 پیکسل است.

LP-WU3500
هیتاچی به عنوان یکی از برندهای پرطرفدار در صنعت AV پروژکتورهای حرفه ای مطرح است و محدوه گسترده محصولات برپایه LCD و تکنولوژی DLP است. در مدل ISE 2017، یک ویدئو پروژکتور DLP قدرتمند نمونه ای است که دارای خروجی نور 3500 لومن با یک منبع نوری برپایه LED است. اما چون دیودهای انتشار دهنده نور سبز خروجی نور کافی تولید نمی کنند؛ برای رسیدن به این نتیجه باید از چند تداخل استفاده کرد. بنابراین هیتاچی تکنولوژی HLD را به گونه ای توسعه داده است که المنت نور سبز که بیشتر خروجی نور را تامین می کند با تبدیل نور از LED های آّبی با استفاده از یک میله فسفر تولید می شود.
ابعاد خروجی و شکل جایگذاری آنها در هر وسیله حرفه ای به طور معمول انجام می شود. البته دربرخی موارد نامعمول، لنزهای پروژکتور در مرکز قرار نگرفته اند. علاوه براین، هیتاچی توانسته دیتا پروژکتور هوشمند تولید کند که لنزهای آن به راحتی به صورت عمودی و افقی جابجا می شوند که موجب می شود موقعیت تصاویر به خوبی بهینه شود. یکی از خصوصیات منحصربفردی که پیش از این دیده نشده این است که لنزهای زوم کننده می توانند با استفاده از یک پیچ قفل شونده (Locking Screw) به صورت دستی تنظیم یا قفل شوند تا از جابجایی نورافکن جلوگیری کنند.
پنل ارتباطی عقبی دسترسی به سیگنالهای دیجیتال و آنالوگ را فراهم می آورد. این پرتوافکن می تواند از طریق یک سوکت LAN یا از طریق یک سوکت USB که حتی می تواند یک دانگل USB باشد نیز به شبکه متصل شوند. ارتباطات دیجیتال بیشتری نیز روی یک طرف پرتوافکن شامل سوکت HDbaseT برای یک سیگنال دیجیتال قرار گرفته که در مسیری با توان بالاتر روت می شود. بعلاوه، یک ورودی HDMI با خروجی MHL و HDMI نیز در آن تعبیه شده است.
ریموت کنترل IR را می توان از طریق کابل ها به نورافکن متصل کرد و  برای ایجاد تنظیمات پیچیده در ژئومتری تصویر از آن استفاده کرد. بنابراین نه تنها نورافکنی در زوایای شکسته ممکن است بلکه در سطوح منحنی نیز امکان پذیر می شود. همچنین نشان دادن تصاویری که روی هم می افتند نیز با چند نورافکن و استفاده از تنظیمات یکدست کردن لبه های عکس ممکن می شود. نهایتا قابل توجه است که نورافکن به علت وجود نیمه رساناهای قدرتمند می تواند نور را از تمام جهات با عملیات 7/24 بتاباند.
مدل LP-WU3500 هیتاچی یک دیتا پروژکتور هوشمند DLP با درخشندگی بالا و رزولوشن WUXGA است که استفاده از منبع نور ابتکاری در آن، عملیات بدون وقفه را بدون نیاز به تعمیر و نگهداری، برای آن فراهم می آورد. کیفیت رنگ آن عالی است و می تواند در سطوح عریض نیز تنظیم شود. با توجه به تستی که انجام داده شد خروجی رنگ بسیار بالاتری از آنچه انتظار می رفت را نتیجه داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 3 =