نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

5 روش استفاه از هوش عملی در دیجیتال ساینیج‌

تاریخ انتشار: 2021/09/26

هوش عملی در دیجیتال ساینیج‌

دیجیتال ساینیج به تمام کسب و کار‌ها به ویژه رستوران‌ها در جذب مشتری و فروش محصولات کمک می‌کند. افزایش جذابیت‌های بصری، باعث می‌شود تا کسب و کار شما از نو متولد شود. استفاده از هوش مصنوعی باعث شده تا صفحه نمایش‌ها به اصلی ترین بازیگران بخش درآمد یک فروشگاه تبدیل شوند و بستر کاملا وسیعی از اطلاعات گوناگون را ارائه دهند. پیشرفت این فناوری باعث شده تا تمام عوامل را فورا تجزیه و تحلیل و نتیجه ی این پیشرفت تولید هوش مصنوعی استاندارد جدید با عنوان هوش عملی بوده است.

هوش عملی مدت‌هاست به عنوان محرک فروش محصولات، در مرکز موفقیت هر کسب و کار قرار گرفته است. بر اساس تحقیقات نیلسن هلدینگ، استفاده از هوش عملی در دیجیتال ساینیج‌ در بخش فروش کمک شایانی به تمام کسب و کار‌ها در جهت تحت تاثیر قرار دادن 70 درصدی مشتریان و خرید محصولات داشته است.

به علاوه، جلب نظر مشتریان از طریق دیجیتال ساینیج بهتر از هدر دادن وقت برای پیدا کردن هزاران عکس و فراخوان به عمل است. استفاده از فناوری‌های روز مستلزم توسعه و استفاده از محتواهای مناسب برای جذب کاربران می‌شود.

با پیشرفت فناوری دیجیتال ساینیج، یکی شدن دوربین‌ها، نرم افزار‌های مختلف و ورودی‌های دستی شما می توانید هرآنچه در داخل و خارج یک فروشگاه اتفاق می‌افتد را به طور واضح تماشا کنید. در ادامه به پنج عامل اصلی افزایش عملکرد نمایشگر‌ها پرداخته‌ایم تا بتوان از طریق آن‌ها مخاطبان را تحت تاثیر قرار داد و برای خرید ترغیب کرد.

عوامل اصلی افزایش عملکرد نمایشگر دیجیتال ساینیج

تعیین جنسیت

دوربین‌های متصل به نمایشگر‌های اطراف فروشگاه قادرند جنسیت تمام مشتریانی که در منطقه‌ی دید آن‌ها قرار می‌گیرند را مشخص نمایند. با استفاده از فناوری سه بعدی و فناوری هوش مصنوعی به عنوان الگوریتم سیستم اصلی نمایشگر‌ها، شما می‌توانید به سرعت از جنسیت و سن مشتریان خود، به صورت تقریبی مطلع شوید، و یک اطلاعات کلی از آن‌ها به دست آورید.

به علاوه شما می‌توانید با جمع آوری این اطلاعات تبلیغات بهتری را برای جذب این چنین مشتریان طراحی و ارائه نمایید.

به عنوان مثال، نمایش تبلیغاتی اعم از محصولات خودرو می‌تواند مردهای سنین 20 تا 30 سالگی را تحت تاثیر قرار دهد یا تبلیغ عینک جهت کتاب خواندن و غیره می‌تواند مشتریان مسن‌تر را به خرید ترغیب نماید.

آب و هوا

همزمان با تغییرات آب و هوا، دیجیتال ساینیج می‌تواند محصولاتی که افراد در آن زمان به آن‌ها احتیاج فوری دارند تا از شرایط نامساعد در امان باشند را به نمایش بگذارد.

در هنگام بارش شدید باران، دیجیتال ساینیج‌ها می‌توانند با نمایش تنوع چتر‌های مختلف توجه مشتریان را برای خرید چتر یا وسایل بارانی جلب نمایند. یا در هنگام گرمای شدید تابستون، این نمایشگر‌ها می‌توانند با نمایش انواع کرم‌های ضدآفتاب و نوشیدنی‌های سرد رستوران آن‌ها را به خرید تشویق نمایند.

موقعیت

آدرس هر کسب و کار و فروشگاهی منحصر به فرد است. به طور کلی، فروش هر محصولی در هر محلی تنها برای مشتریان آن منطقه دارای جذابیت است. به عنوان مثال، پوشیدن روپوش مدرسه محلی در ایالت یا کشور دیگه هیچ گونه جذابیتی ندارد.

در مکان‌هایی مانند ایالت کنتاکی، نمایشگر‌ها می‌توانند یادگاری‌های دربی کنتاکی را نزدیک لوئیزویل تبلیغ نمایند، یا پیش فروش‌های توپ‌های بوربون را در اطراف بردستاون که تقریبا نیمی از دستگاه‌های تقطیر در آنجاست را به نمایش بگذارند.

زمان روز

دیجیتال ساینیج به کاربران این امکان را می‌دهد تا در زمان شلوغی روز که احتمال فروش و خرید محصولات بیشتر است، محصولات ویژه را به نمایش بگذارند. با استفاده از فرآیند تفکیک روزانه، شما می‌توانید با استفاده از سیستم عاملی که به نمایشگر متصل است همه اطلاعات فروش و موجودی را برداشته و مهم‌ترین آن‌هارا جدا نمایید. محصولاتی که فروش خوبی ندارند می‌توانند به صورت الکترونیکی و با امتیازات متنوعی اعم از تخفیف ویژه به راحتی به فروش برسند.

مناسبت های ویژه

تعطیلات اولین و بهترین زمان فروش محصولات برای هر کسب و کاری به حساب می‌آیند. اگرچه در هر ماه تعطیلات زیادی وجود ندارد، اما این روزها کمپین‌های مختلف می‌توانند هر سال تبلیغات را تا یک چهارم افزایش دهند. از آنجایی که تعطیلات برای تمام سنین و جنسیت‌ها دارای جذابیت است، نمایشگر‌ها می‌توانند سرتاسر فروشگاه هارا با محصولات متنوع تزئین نمایند. به عنوان مثال، یک کودک ممکن است بعد دیدن آب نبات پاستیلی در روز عید پاک والدین خود را برای خرید آن ترغیب نماید یا حتی ممکن است این نمایشگر‌ها محصولات دیگری را برای جلب نظر والدین به نمایش گذاشته باشند.

استفاده از هوش عملی در دیجیتال ساینیج‌ فروشندگان را ترغیب به طراحی انواع لباس‌های تعطیلات و ایجاد تنوع در بخش لباس می‌نماید. به علاوه، شما می‌توانید از دیجیتال ساینیج به عنوان یک فناوری همه کاره و کارآمد برای رفع نیاز های خود و بدست اوردن نتیجه‌های مثبت استفاده کنید. فروشندگان را ترغیب به طراحی انواع لباس‌های تعطیلات و ایجاد تنوع در بخش لباس می‌نماید. به علاوه، شما می‌توانید از دیجیتال ساینیج به عنوان یک فناوری همه کاره و کارآمد برای رفع نیاز های خود و بدست اوردن نتیجه‌های مثبت استفاده کنید.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − چهار =