نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

بیشترین تاثیر گذاری با دیجیتال ساینیج

تاریخ انتشار: 2018/10/16

دیجیتال ساینیج

آیا به نصب تجهیزات دیجیتال ساینیج برای کسب و کار خود فکر کرده اید؟ اینکه تصمیم بگیرید نحوه عملکرد تجاری خود را به دیجیتال ساینیج تغییر دهید اولین مرحله – گاهی اوقات آسانترین مرحله – است. اما آیا مطمئنید که تجهیزات دیجیتال ساینیج شما کاملاً کارآمد است و می تواند روی تجربه خرید مشتریان شما از همان روز اول مؤثر باشد؟ در این مرحله است که نیاز به یک تأمین کننده  ساینیج مجرب و قابل اطمینان دارید، چون برای رسیدن به هر موفقیتی، برنامه ریزی، کلید اصلی است.
پیش از رد شدن از این مرحله باید چند نکته ای که به شما کمک می کند در مسیر درستی قدم بردارید و نتایج موفقیت آمیزی بدست آورید را در نظر بگیرید.
حتماً این ضرب المثل معروف را شنیده اید که “دوبار اندازه گیری کن تا یک بار بُرش بزنی” پس برنامه ریزی متفکرانه برای گذر از روش سنتی  به حالت دیجیتال ساینج بسیار مهم است. اولین و مهمترین مطلب تعیین اهدافی است که از طریق دیجیتال ساینیج می خواهید به آنها دست پیدا کنید. با  ساینیج می توانید مشتریان خود را از نقطه A به نقطه B هدایت کنید، اطلاعاتی را در مورد رستوران ها، مکان های دیدنی و مراکز خرید اطراف با آنها به اشتراک بگذارید، اطلاعاتی را در مورد حوادث درحال وقوع و اتفاقاتی که رخ داده لیست کنید، پیشنهادهای مفیدی در خصوص انتخاب رستوران ها و غیره به آنها بدهید.

بعد از اینکه تصمیم گرفتید از دیجیتال ساینیج چه می خواهید باید موارد زیر را در نظر بگیرید.

– محتوایی که می خواهید نمایش دهید.
– نوع فریمی که می خواهید استفاده کنید.
– آیا می خواهید یک سیستم دسترسی بر پایه ابری یا سیستم در محل نصب کنید.
– محل قرارگیری فیزیکی ساینیج

توجه کنید که اجزاء فنی تجهیزات اگرچه موارد بسیار مهمی هستند – چه تجهیزات در محل و چه در سیستم ابری – اما تقریباً در انتهای لیست تصمیماتی که باید اتخاذ شود، قرار می گیرند. آنچه از سال 1984 تاکنون طی تجربیاتی که با کار برای تعداد بسیار زیادی از مشتریانمان متوجه شدیم این است که بازدیدکنندگان شما تنها آنچه را که دیجیتال ساینیج شما نمایش می دهد، به خاطر می آورند. فریمی که انتخاب کرده اید نیز به یاد آنها می ماند و پس شما باید فریمی را انتخاب کنید که محتوای شما را غنی تر کند نه اینکه موجب کمتر جلوه دادن آن شود.

محتوا برجسته ترین قسمت ساینیج است.

بدون شک، شکل ظاهری دیجیتال ساینیج فریبنده است. دیجیتال ساینج می تواند (و به عقیده ما، باید) هنرمندانه باشد و کاملاً مطابق با استراتژی محتوای شما طراحی شده باشد.
با نصب هر ساینیج جدید، به نظر می رسد که زرق و برق تازه ای اضافه شده است. اما این زرق و برق ممکن است هیچ فایده ای نداشته باشد. تجربه مشتریان شما رابطه مستقیمی با قیمتی که به آنها ارائه می دهید، دارد. پس در این مرحله، پیشنهاد قیمت، اصلی ترین موضوعی است که باید مورد توجه شما قرار بگیرد – نه اینکه فقط برای جلب توجه کردن از تکنولوژی استفاده کنید.
محتوای خود را بر اساس اینکه چه محتوایی، چه وقت و چگونه کاربرد دارد، انتخاب کنید. یک قانون سرانگشتی می گوید – محتوا باید برتجربه بازدید کننده بیفزایید. هدف پیام را به یاد داشته باشید و یک محتوای شفاف ارائه دهید که هم با بیننده تعامل برقرار کند و هم مفهوم مناسبی داشته باشد.

دیجیتال ساینج

ساخت یک تله موش بهتر

شما محتوای خود را متفکرانه انتخاب می کنید و می دانید که این محتوا در معرض دید است. پس به یک محتوای چشمگیر که بهترین تطابق را داشته باشد (حرفی برای گفتن داشته باشد.)، نیاز دارید. این طراحی چشمگیر با این تصمیم شروع می شود که آیا می خواهید از تجهیزات داخل سایت یا از سیستم برپایه ابری استفاده کنید.
زمانیکه سیستم دیجیتال ساینیج برپایه ابری را نصب می کنید، به نرم افزار دیجیتال ساینیج مبتنی بر وب تکیه می کنید تا پیام ها و اطلاعات را به نمایشگرتان منتقل کنید. این نرم افزار معمولاً روی یک هاست و سرور خارجی قرار گرفته (پس نیازی نیست که در محل خود، یک سرور داشته باشید.) این سرور را می توان به راحتی از طریق اینترنت مدیریت کرد. یک شرکت شخص ثالث معمولاً مسئول حفظ و نظارت بر سرورهای خارجی است. پس باید یک تیم IT اضافی برای این کار استخدام کنید.

همه چیز برای رسیدن به مقصد مهیا شده است – اما مقصد کجاست؟

شما باید در مورد آنچه که از نصب دیجیتال ساینیج خود انتظار دارید کاملاً متفکرانه و هوشمندانه برنامه ریزی کنید. چون شمایید که تصمیم می گیرید چه محتوایی را نمایش دهید و چه نوع تجهیزاتی را انتخاب کنید. شما باید ساینیج را درجایی قرار دهید که مشتریانتان به راحتی بتوانند از آن استفاه کنند. جایگاه بردهای اتاق کنفرانس را به راحتی می توان مشخص کرد – محل قرار گیری آنها از نامشان پیداست. (برد اتاق کنفرانس، بیرون اتاق نصب می شود.) اما بردهای راهنما یا خوشامدگویی کجا نصب می شوند؟ این سؤالات معمولاً جزو سؤالات چند میلیون دلاری است.
برای ساینیج های راهنما و مسیریاب، معمولاً باید مسیر ورودی تا رسیدن به مکانی که تسهیلات خاصی در آن قرار دارد، در نظر بگیرید – راحت و روان بودن آن را به یاد داشته باشید. ساینیج های تبلیغاتی بهتر است در فضاهای باز مثل لابی ساختمان با درنظر گرفتن زمان انتظار و زمان تعطیلی نصب شوند. به یاد داشته باشید: هرچه ترافیک بیشتر باشد، بهتر است و ساینیج می تواند به مشتریان شما آنچه را انتظار دارند، ارائه دهند. شما می توانید با نصب یک ویدئوی دیواری در لابی یا در راهروها و سالن ها، فضای آنجا را تغییر دهید. فقط از خودتان بپرسید، نصب ساینیج در چه مکانی بهترین ارزش افزوده را برای شما خواهد داشت و تجربه مشتریانتان را بهبود خواهد بخشید!دوایت آیزنهاور به بهترین نحو این مسئله را بیان کرده است:”برنامه ها هیچ چیز نیستند، برنامه ریزی است که همه چیز است.” به کارگیری موفق کمپین دیجیتال شما، نیاز به بررسی دقیق و متفکرانه اهداف شما در تولید محتویاتی که با اهداف شما هم راستا باشد و ارزیابی سیستمی که بهترین تطابق را با اهداف شما دارد و البته تعیین اینکه پیام شما در کجا به نمایش درآید؛ نیاز دارد.

در نظر گرفتن این نکات به شما کمک می کند تا تجهیزات دیجیتال ساینیج را با موفقیت برای کسب و کار خود نصب کنید.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =