نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

تاثیر مثبت دیجیتال ساینیج بر جامعه

تاریخ انتشار: 2020/06/01

تاثیر مثبت دیجیتال ساینیج

بسیاری از شرکت ها از تاثیر مثبت دیجیتال ساینیج آگاهند و به همین منظور از این سیستم  در حین شیوع کرونا ویروس استفاده می کنند. به عنوان مثال، شرکت ها برای کمک به حفظ سلامتی افراد، در دکه هایی مواد ضدعفونی کننده دست قرار می دهند و شرکت های تبلیغاتی زمانی را برای نمایش پیام های بهداشتی و تبلیغ مشاغل آسیب دیده از کرونا اختصاص می دهند.

با این حال، کاربران دیجیتال ساینیج لازم نیست منتظر یک همه گیری جهانی برای خدمت به جوامع خود باشند. دیجیتال ساینیج بدون در نظر گرفتن شرایط می تواند از چند جهت تأثیر مثبت بگذارد.

در ادامه به بررسی روش‌های که دیجیتال ساینیج می‌تواند تاثیر مثبتی داشته باشد می‌پردازیم:

     ارائه نکات ایمنی

یکی از راه های آسان تاثیرگذاری دیجیتال ساینیج می تواند ارائه نکات ایمنی در نمایشگرها باشد. این می تواند شامل اطلاعات مختلف باشد از امنیت در هنگام طوفان گرفته تا چگونگی شناسایی فعالیت مشکوک در یک منطقه. مثال های دیگر عبارتند از:

  • ارائه نکات بهداشتی در مواقع عادی.
  • هشدار به رانندگان برای توجه به تردد دانش آموزان در ساعت مدرسه.
  • یادآوری به رانندگان برای عدم نگاه کردن به گوشی موبایل هنگام رانندگی.
  • افزایش آگاهی مردم نسبت به موضوعات مختلف و مهم.

یکی از راه های نشان دادن نیت خوب خود به یک جامعه، اثبات این نکته است که شما در واقع به آن جامعه اهمیت می دهید. برای مشاغلی که از تابلو اطلاع رسانی هوشمند استفاده می کنند، استفاد از بخشی از بودجه دیجیتال ساینیج خود برای آگاهی مردم نسبت به مسائل مهم می تواند تاثیر بسیار بزرگی داشته باشد.

به عنوان مثال، یک خرده فروش می تواند کمپینی برای مبارزه با گرسنگی راه بیندازد، به این صورت که به مشتریان خود، وقتی که آن ها QR کد روی یک صفحه نمایش را اسکن کنند و مبلغی را برای تهیه مواد غذایی در مناطق محروم اهدا کنند، کوپن هایی اهدا کند. یا یک سالن ورزشی می تواند با سازمان هایی که وعده های غذایی سالم به مدارس مناطق فقیرنشین ارائه می دهند شریک شود و مشتریان را به شرکت در این کمپین به کمک نمایشگرها دعوت کند.

    حفظ فرهنگ محلی

سرانجام، علائم دیجیتال می تواند به تأثیر بزرگی برای مشاغل محلی و رویدادهایی که قلب یک جامعه را تشکیل می دهند، کمک کند. با تجلیل از جامعه، ساکنان از تبلیغات بیشتر قدردانی می کنند و به پیام های دیگر آن توجه می کنند که می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از جمله:

  • ارائه برنامه های تبلیغاتی با تخفیف به مشاغل محلی.
  • افزایش آگاهی از وقایع محلی.
  • تجلیل از چهره های الهام بخش آن شهر / محله.
  • تجلیل از جنبه های منحصر به فرد / عجیب و غریب شهر.

دیجیتال ساینیج، به عنوان یک وسیله ارتباطی، و به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار مفید است، اما فقط برای افزایش فروش نباید از آن استفاده کرد. علاوه بر این، باید تأثیر واقعی در زندگی افرادی که این تبلیغات را مشاهده می کنند، ایجاد کند. دیجیتال ساینیج می تواند و باید برای ارسال پیام های مثبت استفاده شود.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 3 =