تازه ها

ششمین جلسه اطلاع رسانی ساینیج برای مدیران آی تی بیمارستان ها برگزار شد

ساینیج

ششمین جلسه آشنایی با سیستم اطلاع رسانی ساینیج در راستای گسترش تکنولوژی دیجیتال در تاریخ 8/8/92 در شرکت مهندسی‌نوآوران تحقیق برگزار شد.
سیستم اطلاع رسانی‌دیجیتالی ساینیج به معنای اطلاع‌رسانی دیداری-شنیداری (روابط عمومی دیجیتالی ) است‌که از طریق نمایشگر ها انجام می‌شود. اخیرا” سیستم اطلاع رسانی دیجیتالی ساینیج به عنوان ابزاری قدرتمنددر تبلیغات و اطلاع رسانی بکار گرفته می‌شود.
امروزه اکثر استفاده‌کنندگان عموما تصوری اشتباه از این سیستم دارند و آن استفاده نامطلوب این سیستم به صورت تبلیغاتی است ،در صورتی که بیشترین کاربرد این سیستم می تواند اطلاع رسانی به نحو مطلوب در مکانها و سازمانهای متفاوت باشد .اهمیت سیستم اطلاع رسانی دیجیتالی ساینیج در افزایش بهره وری این سیستم نزد مصرف کنندگان می باشد .
از قابلیت های مهم این سیستم می توان امکان تغییر محتوای اطلاعات به صورت دائمی و یا پیوسته را ذکر کرد . همچنین بحث کم هزینه بودن در ساینیج دیجیتالی نسبت به ساینیج سنتی را می‌توان بعنوان یکی از مزایای این سیستم مد نظر داشت .
کاربردهای این سیستم عبارتند از :راه اندازی این سیستم تنها با یک ارتباط شبکه ای ساده ،قویترین و ساده ترین سیستم گزارشگری،استفاده چند کاربر به صورت همزمان ،قابلیت نمایش محتوا بصورت از پیش تعریف شده ،پشتیبانی از صدها‌کاربر بصورت همزمان با توانایی کنترل محلی‌و همچنین‌نمایش محتوای تلویزیونی را‌ ذکرکرد.
در این جلسه که با حضور تنی چند از مدیران روابط عمومی و فناوری اطلاعات بیمارستان ها برگزار شد ،
مهندس فریور مسئول‌سیستم اطلاع رسانی‌دیجیتال ساینیج ضمن معرفی شرکت نوآوران و سابقه این شرکت در زمینه فروش محصولات تخصصی مخابراتی و اطلاع رسانی با برندهای‌ پیشرفته و نامی‌در جهان در خصوص سیستم دیجیتالی ساینیج به موارد‌زیر اشاره داشتند.
سیستم ساینیج نقش بسیار مهمی در ارائه اطلاعات روزمره دارد که هم اکنون شرکتهای پیشرو با استفاده از تجربیات کسب شده در فروش ساینیج و تسلط فنی و‌گرافیکی بر مباحث ساینیج سعی در ایجاد تجربه‌های جدید در آن داشته اند.
دیجیتال ساینیج با رعایت دو شرط 1) محتوای مناسب کاربری و 2) در نظر گرفتن محل مناسب برای آن می تواند بهترین کاربردها را بصورت کاملا مطلوب ارائه دهد.استفاده از دیجیتال ساینیج بصورت اطلاع رسانی درون سازمانی در محیط های بیمارستانی بسیار مناسب است ‌و بهترین سیستم در جهت اطلاع رسانی واحدها و بخش‌های مختلف بیمارستان و نوبت‌دهی و آگاهی بیماران در خصوص بیمارستان خواهند بود.
این جلسه با مطرح شدن سوالی از جانب یکی از مدعوین جناب آقای مهندس حسینی نیا در خصوص هزینه‌ی راه اندازی سیستم و متقابلا پاسخ مهندس فریور نسبت به این موضوع ادامه یافت .
در پایان، شرکت کنندگان از برگزاری این همایش تشکر کرده و مایل به ادامه بحث‌های تخصصی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص عملکرد اطلاع رسانی دیجیتالی بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =