نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

ضرورت خرید دیجیتال ساینیج برای رستوران ها

تاریخ انتشار: 2020/11/08

خرید دیجیتال ساینیج

از دیگر مراکز کاربرد دیجیتال ساینیج رستوران‌ها می‌باشند. کافه ها و رستوران ها می توانند با خرید دیجیتال ساینیج فروش خود را متحول کنند تا بتوانند منوی سفارشات را باتوجه به آب و هوای روز، غذاهای موجود یا زمان انتظار و آماده سازی بهینه کنند.

منوبردهای دیجیتالی پویا خلق کنید

دیجیتال ساینیج PADS4 یک روش داده محور برای منوبردهای دیجیتالی است که نحوه ایجاد منوی سفارشات شما را متحول می کند. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا منوبردهای پویا و هوشمند ارائه دهید که به نحوی برنامه ریزی شده اند تا با رخدادهای لحظه ای مثلا ساعات مختلف شبانه روز آپدیت شوند. شما می توانید فروش و میزان مشارکت مشتری را به طور قابل توجهی افزایش دهید. به محض راه اندازی، PADS4 به طور خودکار منوها را بروزرسانی می کند تا براساس آب و هوای روز یا غذای موجود به روز شوند. می توان سنسورها و داده های مختلفی را وارد نرم افزار کرد تا منوها براساس جمعیت مشتریان و زمان انتظار بروزرسانی شوند. حتی می توان منوها را به رخدادها یا مهمان های خاص لینک کرد. پیشنهاد غذاهای مناسب تابحال به این راحتی نبوده است.

نرم افزاردیجیتال ساینیج PADS4 همه چیز را مدیریت می کند، از شبکه ها گرفته تا نمایش برنامه زمانی هوشمند برای تغییر منوهای صبحانه، ناهار و شام. باViewer Variables  در هزینه چاپ مجدد منوها صرفه جویی کنید چون می توانید محتوای مورد نظر خود را براساس محل قرار گیری ساینیج بدون تغییر نحوه ارائه، نمایش دهید. با خرید دیجیتال ساینیج PADS4، می توانید کل شبکه منوبردهای دیجیتالی را از مرکز کنترل تغییر دهید بنابراین، قادرید در چند دقیقه، قیمت ها و آیتم های تمام منوها را تغییر بدهید و حتی موضوعاتی مرتبط با رخدادهای روز را به صفحه نمایش اضافه کنید. به راحتی می توانید طراحی منو را – حتی برای بیلبوردهای خارج از محل کار – به طور کامل تغییر بدهید.

مزایای استفاده از دیجیتال ساینیج در رستوران ها

  • منوهای دیجیتال هوشمندتر

زمان در صف ایستادن و انتظار را با منوهای هوشمندتر برای مشتریان و ابزارهای ساده و کاربردی برای مدیریت تصاویر و محتوا، کوتاه کنید.

  • صف ها را کوتاه کنید

داده هایی مانند مدیریت صف را وارد کنید تا پیشنهاد منو براساس زمان انتظار بروزرسانی شود و از ایجاد صف جلوگیری کنید.

  • منوی متناسب ارائه دهید

انتخاب از منو را به روز نگه دارید و با توجه به شلوغی، موقعیت مکانی، آب و هوا و موارد دیگر آن را تغییر دهید.

  • سلف سرویس

درخواست برای ارائه خدمات به مشتریان را با ایجاد کیوسک های سلف سرویس و انتخاب منو لمسی کاهش دهید.

  • منوی دیجیتالی PADS4

با یک پلتفرم برای طراحی محتوا، مدیریت شبکه و نمایش تصاویر و مدیریت محتوای اتومات، PADS4 مدیریت منوبردهای دیجیتالی را راحت کرده است.

  • داده ها را لینک کنید

بیش از 70 دیتابیس را لینک کنید تا محتوای منو براساس موجودی غذا یا شلوغی، سنسورها یا فاکتورهای دیگر از پیش تعیین شده مثل زمان رسیدن مشتری یا ساعات روز تغییر کند.

  • تغییر مشاهدات

داده ها را روی صفحه نمایش فیلتر کنید تا مشاهدات براساس زمان، مکان یا متغیرهای دیگر آپدیت شود. به این ترتیب در هزینه چاپ مجدد منوها صرفه جویی کنید.

  • صفحه لمسی

منوهای تعاملی را در رستوران ها، میز دریافت سفارش و غیره با منوهای پویایی که براساس نیاز مشتری آپدیت می شود به اشتراک بگذارید.

  • چند رسانه ای

منوهای زیبا با تمپلیت ها و رسانه های پشتیبانی شده مثل عکس، متن، ویدئو، شبکه های اجتماعی به صورت زنده و IPTV خلق کنید.

  • همیشه در دسترس باشید

با استفاده از ابزار کنترل طراحی شده مطمئن باشید که صفحه های نمایش حتی زمانیکه سرعت شبکه بسیار پایین است به خوبی مشاهده می شود.

  • آپدیت درلحظه

پیشنهادات ویژه، آفرها و فروش ویژه را در لحظه وارد منو کنید تا تغییرات در منو براساس آب و هوا یا فاکتورهای دیگر به خوبی نمایان باشد.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =