نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نقش دیجیتال ساینیج در مدیریت روابط عمومی

تاریخ انتشار: 2019/04/29

دیجیتال ساینیج

معرفی مدیریت روابط عمومی بعنوان 10 شغل پر استرس دنیا

وبسایت careercast  در جدیدترین مقاله خود مدیریت روابط عمومی را جزء شغل های پر استرس دنیا معرفی کرده است. برخی از مشاغل به نسبت سایر مشاغل استرس بیشتری دارند و بخاطر ماهیت استرس زایی که دارند تحمل آن ها اجتناب ناپذیر است. در ادامه پر استرس ترین مشاغل دنیا که در سال 2019 بر اساس گزارش سالیانه این سایت معرفی شده است آورده ایم:

  1. پرسنل نظامی
  2. آتشنشان
  3. خلبان
  4. افسر پلیس
  5. مصاحبه گر تلویزیونی
  6. هماهنگ کننده همایشها و سمینارها
  7. خبرنگار
  8. مدیر روابط عمومی
  9. مدیر اجرایی شرکت
  10. راننده تاکسی

یک مدیر رابط عمومی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

مدیریت در روابط عمومی با مدیریت در حوزه های دیگر کاملا متفاوت است. مدیران روابط عمومی می بایست از دانش تکنولوژی، مهارت های ارتباطی و دانش رسانه آگاه باشند.

چشم انداز : یک مدیر روابط همومی باید آینده نگر باشد و باید بطور مداوم به دنبال فرصت ها و ایده های خلاق باشد.

کنجکاوی : مدیر بودن به معنای توقف فرآیند یادگیری شما نیست. یک مدیر موفق باد همواره در حال بروزرسانی دانش خود باشد.

سازگاری: سازگار بودن با شرایط در زندگی اهمیت دارد همچنین به همان اندازه در مدیریت هم پر اهمیت است. یک مدیر روابط عمومی خوب می تواند خود را با محیط وفق دهد، از تغییرات نترسد و همواره فراتر از وضعیت فعلی در حرکت باشد.

مهارت های ارتباط موثر: یک مدیر روابط عمومی خوب باید توانایی اشتراک گذاری ایده های خود با کارکنان، مشتریان را دارا باشد.

تمایل به سرمایه گذاری در روابط : تونایی در برقراری روابط موثر کلید موفقیت هر سازمانی است اما این موضوع برای روابط عمومی چندین برابر اهمیت دارد. زمانی که توانایی برقراری ارتباط با دیگران را داشته باشد بدین معناست که آن ها برای شما با اهمیت هستند، مردم دوست دارند با کسانی کار کنند که واقعی هستند.

بنا بر آنچه که گفته شد  دو موضوع در مدیریت روابط عمومی اهمیت ویژه ای دارد 1: چگونه مدیر روابط عمومی سازمان را با مخاطبان و سیستم های اجتماعی بزرگ مرتبط سازد ؟ 2: مدیران روابط عمومی نیازمند مهارت، دانش و تکنولوژی روز هستند.
یکی از تکنولوژی های مهم که می تواند  به مدیران روابط عمومی در این امر کمک کند سیستم دیجیتال ساینیج می باشد.

دیجیتال ساینیج چیست؟

هر آن چیزی را که می خواهید به مخاطبان خود منتقل کنید، می توانید در نرم افزار اطلاع رسانی دیجیتال ساینیج بیابید. تفاوت نمی کند مخاطبان شما چه کسانی هستند، کارکنان سازمان شما و یا ارباب رجوع. مهم نیست شما می خواهید چه چیزی را به نمایش گذاشته و چه مطلبی را منتقل نمایید، از یک پیام آموزشی درون سازمانی تا نمایش نمودارهای پیچیده و تبلیغات برون سازمانی. همه این ها صرفا با استفاده از یک نرم افزار و بصورت متمرکز از یک نقطه می تواند اتفاق بیفتد.

 

 

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 16 =