نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

دیجیتال ساینیج چگونه ارتباطات در محل کار را تقویت می کند؟

تاریخ انتشار: 2019/10/15

تقویت ارتباطات در محل کار با دیجیتال ساینیج

ایجاد فرهنگ باز ارتباطاتی در هر سازمانی یکی از مهمترین عوامل در موفقیت آن سازمان به شمار رود. در دنیای دیجیتالی امروزی ، فعال ترین و جذاب ترین شیوه ارتباط اغلب از طریق تکنولوژی ها صورت می گیرد. اغلب سازمان ها و شرکت ها از تکنولوژی هایی مثل ارسال ایمیل و در بعضی مواقع chat آنلاین برای برقراری ارتباط با مشتران و کارمندان استفاده می کنند. در حالی که تکنولوژی های دیگری هم وجود دارند که می توانند بسیار مفید واقع شوند. دیجیتال ساینیج یکی از تجهیزاتی است که در محیط های اداری هم می تواند بسیار مفید باشد. اگر چه اثر بخشی آن بیشتر در مراکز تجاری خورده فروش به رسمیت شناخته می شود ، روش های مختلفی وجود دارد که این فناوری می تواند در محیط کار مسمر ثمر واقع شود.

دیجیتال ساینیج ارتباطات در محل کار را تقویت می‌کند

  • دیجیتال ساینیج موجب سهولت در انتقال اطلاعات می شود

در صورتی که می خواهید محتوای تبلیغاتی و یا اطلاعاتی در خصوص محصولات خود را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید، دیجیتال ساینیج با حذف برخی از مراحل از قبیل چاپ و نصب مجدد اطلاعات جدید، می تواند بهترین گزینه باشد. از نظر امور اجرایی، اطلاع از این که اطلاعات به دست چه افرادی رسیده اند و چه افرادی از آن بهره مند نشده اند بسیار دشوار است. دیجیتال ساینیج این امکان را به وجود می آورد که داده ها را در معرض دید افراد بیشتری در محل کار آن ها قرار گیرند.

دیجیتال ساینیج پدز

  • ساینیج باعث رشد و سازگاری بیشتر کارکنان می شود

با استفاده از دیجیتال ساینیج به منظور به اشتراک گذاری اخبار و اطلاعیه ها، کسب و کار ها می توانند انتظار رشد و سازگاری بیشتر بین کارکنان داشته باشند. اگر اهداف کاری از طریق نمایشگر ها مدام در معرض دید کارکنان قرار گیرند، این موضوع می تواند باعث تمرکز بالای افراد و افرایش انگیزه آن ها شود.

به علاوه دیجیتال ساینیج ها در اطلاع رسانی همگانی در مواقع ضروری هم بسیار مهم می باشند. در مواقع اضطراری که به تخلیه گسترده دفاتر کاری نیاز باشد ، در معرض دید قرار داشتن راه های خروجی و محل تجمع افراد در اماکن امن تر بسیار مهم است. همچنین به اشتراک گذاری نکات ایمنی و کمک های اولیه به کارکنان، می تواند موجب آمادگی ذهنی هر چه بیشتر کارکنان در مواقع اضطراری گردد.

 

  • ساینج همکاری بین کارکنان را افزایش می دهد

اگر سازمان یا شرکت شما به صورت روزانه اطلاعاتی از کارهای انجام شده و برنامه های پیش رو به اشتراک می گذارد، این موضوع منجر به افزایش بحث ها و تبادل نظر ها بین کارمندان خواهد شد و این موضوع می تواند به پیشرفت سریع تر و بهینه تر موارد منجر شود.

روش‌هایی که تابلو اعلانات دیجیتال ساینیج ارتباطات کارکنان را بهبود می‌بخشد

دیجیتال ساینیج تنها یک نمایشگر ساده تجاری نیست. در محل کار نیز می‌تواند ارتباطات داخلی را بهبود بخشد. ارتباطات خوب کارمندان باعث بهبود همکاری، تعامل، همسویی و حتی نتیجه بهتر می‌شود.

در ادامه فهرستی جامع از چگونگی مزایایی که دیجیتال ساینیج دارند اشاره می‌کنیم.

در دنیای تجارت امروزی، نوآوری برای رقابتی ماندن ضروری است.

هر یک از این ابتکارات بزرگ نیاز به شبکه ای قوی دارد، به خصوص وقتی صحبت از آگاه نگه داشتن و مشارکت کارکنان شما باشد. تابلوهای دیجیتال برای شرکت‌ها نقش اساسی در هر یک از این سفرها ایفا می‌کند. و هنگامی که با روش‌های خلاقانه برای استفاده از علائم دیجیتال شرکتی برای ارتباطات شرکت پشتیبانی می‌شود، این مسیر بسیار آسان‌تر می‌شود.

در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید از دیجیتال ساینیج برای ارتقای استراتژی ارتباطات کارکنان خود برای پیشرفت کسب و کار استفاده کنید.

  • ارتباط

در مدل کسب‌ و کار سنتی قرن گذشته، زمانی که کارمندان ایده‌های تجاری داشتند، هیچ کانالی برای برقراری ارتباط وجود نداشت. خروجی خلاقانه اولیه آن‌ها این بود که این ایده‌ها را با مدیران مستقیم خود به اشتراک بگذارند.

با دیجیتال ساینیج، اکنون راهی برای کارکنان با استعداد وجود دارد تا ایده‌های خود را به رده‌های سازمانی بالاتر منتقل کنند. این مشارکت‌ها که توسط مدیران یا رهبران تأیید شده‌اند، می‌توانند در هر جایی از ساختمان نمایش داده شوند.

این نوعی توانمندسازی کارکنان است که می‌تواند با نشان دادن اینکه «کسی در آن بالا به حرف‌هایشان اهمیت می‌دهد» اعتماد ایجاد کند. وجود دیجیتال ساینیج در سازمان انگیزه بخش است زیرا شفافیت داخلی را افزایش می‌دهد و با نشان دادن اینکه نظر همه مهم است، گفتگوهای داخلی بیشتری را تشویق می کند و به روابط کمک می‌کند. این نوع توانمندسازی کارکنان مشخصه یک سازمان سالم و مدرن است.

موارد استفاده از تابلوهای دیجیتال ساینیج می‌تواند شامل  راهنمای کارمندان باشد که نام، بخش، و چند نمونه از کارهایی که برای شرکت انجام می‌دهند نمایش داده شود.

یکی دیگر از تکنیک هایی برای ترغیب کارکنان این است که از یک کارمند برجسته در مورد کاری که انجام می‌دهند یا اینکه هدف خود را در شرکت چگونه می‌بینند، نقل قول دریافت کنید. به عنوان مثال: “من فکر می‌کنم مهم‌ترین بخش کار من حضور در کنار تیمم و کمک به آن‌ها برای رسیدن به اهداف حرفه ای است.”

  • آن را به شبکه اجتماعی داخلی خود وصل کنید

در محیط‌های تجاری سنتی، مواجهه با ارتباطات سفت و سخت و سلسله مراتبی معمول است.

اما ارتباطات داخلی در یک جهت اجرا نمی‌شود. یک شبکه اجتماعی داخلی مناسب می‌تواند تاثیر مثبتی بر سلسله مراتب و قدرت شرکت داشته باشد زیرا اطلاعات و ایده ها آزادانه در همه جهات جریان دارند.

استراتژی‌های ارتباط داخلی برای کسب و کار شما، مانند این شبکه‌های اجتماعی داخلی، می‌توانند برای مزایای کل شرکت مورد استفاده قرار گیرند. کلید علامت دیجیتال است.

مدیران و رهبران مجبور نیستند در خود شبکه اجتماعی پست بگذارند. با این حال، شاید آن‌ها بتوانند پست‌های مفید، مفید یا سرگرم‌کننده را انتخاب کنند و هر از چند گاهی آن‌ها را روی دیجیتال ساینیج به اشتراک بگذارند. یکپارچه‌سازی‌ها می‌توانند این فرآیند را آسان‌تر کنند، به طوری که یک داشبورد ساده اجازه می‌دهد تا نمایش‌هایی با یک کلیک از شبکه ارتباطات داخلی شما خارج شوند.

یک مزیت اضافه این است که می‌تواند به کارمندان یادآوری می‌کند که شبکه اجتماعی داخلی وجود دارد. چنین شبکه‌هایی راه اندازی شده‌اند تا از دانش و تمایل مردم به استفاده از رسانه‌های اجتماعی در زندگی شخصی خود بهره ببرند. آن‌ها برای کمک به کارکنان در انتقال آشنایی با رسانه‌های اجتماعی به محیط کار طراحی شده‌اند و هنگامی که از آن‌ها به درستی استفاده شوند، می‌توانند به طور قابل توجهی همکاری و بهره وری را افزایش دهند.

  •  یک نسخه دیجیتالی از خبرنامه شرکت ایجاد کنید

می‌توانید خبرها و اطلاعیه‌های مهم شرکت را بر روی دیجیتال ساینیج به نمایش بگذارید. به عنوان مثال، نمایش اطلاعات در مکان‌هایی که کارکنان برای استراحت جمع می‌شوند، توجه کارمندان را به خود جلب می‌کند.

  • رویدادهای داخلی ویژه را تبلیغ کنید

استراتژی‌های ارتباط داخلی مانند نمایشگرهای دیجیتال جایگزین خبرنامه داخلی خوب قدیمی می‌شوند و بازخورد بسیار بهتری را دارند. جلسات، آموزش ها و سایر رویدادهای داخلی را می‌توان به راحتی فراموش کرد، اما یک دیجیتال ساینیج این موضوع را به کارمندان شما یادآور می‌شود.

  • محیط اداری را به روز کنید

یک محیط کاری دلپذیر انواع رفتارهای خوب کارمندان از جمله بهره وری بالاتر و رضایت شغلی را تشویق می‌کند. زیبایی شناسی یک محل کار به تعریف فرهنگ شرکت کمک می‌کند. همچنین یک ارتباط مستند بین زیبایی شناسی محیط کار و سلامت فیزیکی و رفاه کارکنان وجود دارد.

 

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =