نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

روند رو به رشد دیجیتال ساینج در سال 2019

تاریخ انتشار: 2018/12/18

ساینج

سال 2018 اوج نوآوری دیجیتال ساینج بود و سال 2019 نیز مطمئنا همین روند با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

محو شدن دیجیتالی و فیزیکی

امروزه همه مردم مدت زمان قابل توجهی از وقت خود را در دنیای دیجیتال آن لاین می گذارند، این مسئله در آینده حتی بیشتر هم خواهد شد. در حقیقت پیش بینی ما برای سال 2019 محو شدن خطوط بین دنیای دیجیتال و دنیای واقعی است.
امسال واقعیت افزوده و واقعیت مجازی بسیار بیشتری را مشاهده خواهیم کرد. بعلاوه در سال 2019 شاهد ترکیب هرچه بیشتر دیجیتال ساینج با تکنولوژی های مربوط به حوادث جهان واقعی خواهیم بود. نمایشگرها نه تنها حوادث در حال وقوع را نمایش می دهند بلکه خودشان جزئی از این حوادث خواهند بود. همچنین افزایش قابل توجهی در تعداد نمایشگرهای دیجیتال ساینیج مورد استفاده در فضای باز دیده خواهد شد. از نمایشگرهای بزرگ گرفته تا کیوسک های تعاملی کوچک که برخی از آن ها می توانند با موبایل یا تبلت های هوشمند افراد نیز ارتباط برقرار کنند.
راهنما ها و مرزهای جغرافیایی مجازی در سال 2019 راه خود را پیدا خواهند کرد. زمانیکه افراد وارد یک منطقه خاص که از قبل طراحی شده می شوند، پیامی حاوی دانلود یک اپلیکیشن دریافت می کنند که از طریق آن می توانند با دنیای نامرئی و غنی از اطلاعات در سایت مورد نظر ارتباط برقرار کنند. به این ترتیب پیام های دیجیتالی به دستگاه افراد منتقل می شود و آنها می توانند در مسیریابی و غیره از آن کمک بگیرند. تمایز بین دنیای دیجیتال و فیزیکی و همچنین بین اطلاعات شخصی و سازمانی تقریباً از بین می رود و بیش از پیش به صورت یک تجربه مولتی کانال منحصربفرد به نمایش در خواهد آمد.

 

دیجیتال ساینج

 

داستان سرایی اثر بیشتری خواهد داشت.

سال بعد مشاهده خواهیم کرد که کمپین ها و داستان سرایی ها نسبت به تک پیامهای سنتی با استقبال بیشتری مواجه می شود. فکر کردن به عبارات بلند و خلق ارتباطی که فراتر از یک تبلیغ ساده باشند کلید کنار زدن حجم وسیع اطلاعاتی است که مردم را احاطه کرده است. تحقیقات نشان می دهد که نسل جدید – به عنوان مشتریان و نیروی کار در حال رشد با سرعت بالا – به بازاریابی مستقیم علاقه ای ندارند. آن ها، روش های غیر مستقیم تر مانند داستان سرایی ها و قصه گویی ها  را که حاوی پیام فروش محصولات، محتوای بازاریابی و بازاریابی موثر هستند، ترجیح می دهند.
کمپین ها نیز در حال حاضر به همین روش عمل می کنند. آن ها روش استفاده از تبلیغات فراگیر به جای تبلیغ یک محصول مجزا را شروع کرده اند. تامین کنندگان نرم افزار دیجیتال ساینج PADS4 نیزبا پیشنهاد آپشن های متنوع مانند هاستینگ برپایه ابری، جمع آوری محتواهای مرتبط با یکدیگر و خلق محتواهای کاربردی، طراحی های تعاملی، مشاوره و غیره توانسته نسبت به دیگر شرکت هایی که صرفاً یک ویجت برای فروش دارند، موفقیت بیشتری کسب کند. مردم به دنبال روابطی طولانی مدت تر هستند. حتی میکروسافت آفیس نیز از مسیر توافق شده خود منحرف شده و هم اشخاص و هم سازمان ها نشان داده اند که این رویکرد خرید دراز مدت را به خریدهای تکی ترجیح می دهند.

هرچه بیشتر و سریعتر، بهتر با ساینج

به نظر می رسد که سال 2019، هیجان انگیزترین سال برای دیجیتال ساینیج باشد. همه چیز در عین حال که بهتر کنار هم قرار خواهد گرفت، فراگیرتر، سریعتر، هوشمندتر و با جلوه بهتر خواهد بود.
اما به یاد داشته باشید که این تکنولوژی کاملا اطراف مردم به منظور ساده کردن جریانهای کاری، بهبود روابط، افزایش مشارکت و ایجاد اجتماعات مشترک  ساخته می شود. بنابراین مطمئن باشید درصورتیکه به بینندگان دیجیتال ساینیج به عنوان نوع بشر و نه فقط به عنوان منبع درآمد یا مشتریان محصولات خود نگاه کنید؛ سال 2019، سال جذب مشتری برای شما خواهد بود. به آن ها آنچه را می خواهند بدهید و آنچه آنها می خواهند، دسترسی بهتر و فراگیرتر و ارتباطات شخصی سازی شده تر است که با دیجیتال ساینیج دست یافتنی می شود.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 8 =