نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

8 سوالی که باید از فروشندگان دیجیتال ساینیج پرسید

تاریخ انتشار: 2019/01/29

ساینیج

عوامل مهم در خرید دیجیتال ساینج

تلاش برای استفاده از دیجیتال ساینیج ممکن است به شدت در شما استرس ایجاد کند. عوامل بسیار زیادی مانند بودجه، محل استقرار، آموزش، محتوا و موارد دیگر وجود دارد که باید به درستی هدایت شود.
خوشبختانه اگر سؤالات درستی بپرسید، یک فروشنده خوب و حرفه ای می تواند نگرانی شما را در خصوص این عوامل برطرف کند. اما اگر فروشنده اشراف کافی روی محصول نداشته باشد، پاسخ نامناسبی به درخواست خرید شما خواهد داد.
البته، پرسیدن سوالات درست، خود یک چالش بحث برانگیزاست. در ادامه چند سوال ابتدایی را که می توانید از فروشندگان  بپرسید تا در انتخاب درست سیستم دیجیتال ساینیج به شما کمک کند، مطرح کرده ایم.

1-چه شرکت ها یا سازمان های دیگری از این نوع سیستم استفاده کرده اند؟

اگر بخواهید خودتان را با مصرف کنندگان نهایی دیگری که ازا این سیستم استفاده کرده اند مقایسه کنید، این سوال بسیار کاربردی است. این سوال به شما دید خوبی می دهد که آیا تا بحال برای کاربردی که شما مدنظر دارید از این سیستم استفاده شده است یا خیر.

2-چه نوع آموزشی را پیشنهاد می دهید؟

شما باید دید روشنی نسبت به اینکه فروشنده تا چه حد به شما آموزش خواهد داد داشته باشید. برخی از فروشندگان تنها زمانی به شما آموزش می دهند که به مشکلی برمی خورید اما تمام آنچه را که باید بدانید به شما آموزش نمی دهند. اما بدانید که اگر آن ها یک دستورالعمل آموزش خاص داشته باشند، باید از آن ها بخواهید که یک کپی از آن را در اختیار شما قرار دهند.

3-چه نوع تولید محتوایی فراهم می آورید یا پیشنهاد می دهید؟

برخی فروشندگان خودشان سرویس های تولید محتوا را به شما پیشنهاد می دهند درحالیکه برخی دیگر یک متخصص را به شما معرفی می کنند. اگر می خواهید خودتان محتوا تولید کنید، باید از فروشنده بپرسید که آیا ابزاری دارد که در این فرایند به شما کمک کند.

4-آیا ابزار تجزیه و تحلیلی دارید که به ما معرفی کنید؟ چه نوعی؟

این ابزار برای سنجش کارایی کلی ساینیج شما بسیار مفید است.

5-آیا برای بروزرسانی سیستم  دیجیتال ساینیج  برایتان هزینه بر است یا خیر؟

اگر زمانی بخواهید نرم افزار دیجیتال ساینج خود را به یک نسخه جدیدتر بروزرسانی کنید، باید از فروشنده بپرسید که آیا این بروزرسانی رایگان است یا شامل هزینه می شود.

6-معمولا چند وقت یکبار نرم افزارتان را بروزرسانی می کنید؟

اگر از نرم افزار دیجیتال ساینیج که فروشنده تهیه کرده استفاده می کنید، باید بدانید چند وقت یکبار نرم افزارهایشان را آپدیت می کنند. معمولا اگر فروشنده ای نرم افزار خود را آپدیت نکند، نرم افزار با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهد شد.

7-چه نوع گارانتی پیشنهاد می دهید؟

مطمئن شوید که متن مربوط به گارانتی را خودتان با دقت خوانده اید.

8-این مشخصه چطور به برند/تجارت من کمک خواهد کرد؟

هربار که فروشنده به شما مشخصه خاصی را پیشنهاد می دهد، باید این سوال را از او بپرسید. با این کار، در تله گجت های بسیار زیاد گیر نمی افتید تا هر چیز بی ارزشی را به سیستم اصلی و خاص خود اضافه کنید.

تنها چند سوال کلیدی وجود دارد که باید از فروشنده بپرسید. اما این سوالات نقطه شروع خوبی برای شما خواهد بود تا بتوانید لیست سوالات خودتان را برای پرسش از فروشنده تهیه کنید.

شما می توانید برخی اطلاعات کلیدی را در خصوص پیشنهاداتی که فروشنده به شما پیشنهاد می دهد با بررسی دیجیتال ساینیج کسب کنید. امروزه راهنما های سخت افزاری و نرم افزاری بسیاری وجود دارد که در خصوص صدها نوع سخت افزار و نرم افزار دیجیتال ساینیج تهیه شده و در دسترس است.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + شش =