تازه های نوآوران

شرکت هیتاچی برنده جایزه طراحی برتر گردید

دیتا پرژکتور هیتاچی

توکیو 2013 – شرکت هیتاچی اعلام کرد ال سی دی پروژکتور های سری 8000 هیتاچی برنده جایزه بهترین طراحی گردید. این تورنومنت توسط گروه بین المللی آی اف آلمان اسپانسر میگردد.
این جایزه طراحی بخشهای مختلفی دارد که شامل محصولات طراحی و طراحی ارتباطات است که یکی از مشهورترین جوایز بین المللی است.
این موسسه در سال 1953 در آلمان تاسیس شده است که اینکه محل تولد زراحی مدرن نامیده میشود.
4352 طرح از 51 کشور و منطقه دنیا در این گروهها پذیرفته شده بودند و از 1410 محصول 75 مورد انتخاب شد. ویدئو دیتا پرژکتور ( ال سی دی ) سری 8000 دستگاهی با شدت روشنائی بالا است که قابلیت پخش تصویر با کیفیت روی پرده ای بزرگ است بدون اینکه نیاز باشد شما نور سالن کنفرانس را کم کنید.
در حال حاضر 7 مدل از این سری برای بازار خارجی و 5 مدل برای بازار خانگی ژاین در نظر گرفته شده است.
سری 8000 به مصرف کننده اجازه میدهد همراه نصبی آسان از تجربه کیفیت بالا بی بهره نماند.
تا امروز محصولات هیتاچی چند بار افتخار کسی جایزه آی اف را ازآن خود نموده است. یکبار در سال 2006 بابت تلوزیون پلاسمای سری 8000 و بار دیگر در سال 2007 جهت سرور اینترپرایز و امسال این سری ویدئو دیتا پرژکتور هیتاچی افتخار داشت مجددا برگزیده شود.
پرژکتورهای هیتاچی در گذشته با مدلهای مختلف میرور ویژه و اولترا شورت ماندیده شده بودند و امسال اولین سالی است که با بت دستگاههای ال سی دی پرژکتور انتخاب شده است.
درباره هیتاچی
دفتر مرکزی هیتاچی در توکیو واقع است که رهبری تیم بین المللی شرکتهای الکترونیک محور با 320 هزار کارمند در دنیا را بعهده دارد. هیتاچی بیشتر روی تجارتهای خلاقانه ارتباطی فعالیت مینماید که شامل اطلاعات و سیستمهای مخابراتی – برق –صنایع – حمل و نقل – توسعه مترو ها – محصولات خانگی و نمایشی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت هیتاچی سر بزنید.

درباره شرکت مهندسی نوآوران تحقیق
این شرکت با 20 سال تجربه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کمک آموزشی نماینده رسمی و انحصاری فروش ویدئو دیتا پرژکتورهای ( ال سی دی – دی ال پی ) هیتاچی در ایران است. این پرژکتورها در سری آموزشی – قابل حمل – سقفی – مدلهای حرفه ای و … عرضه میگردند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت این شرکت مراجعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =