نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

مراکز کاربرد دیجیتال ساینیج

تاریخ انتشار: 2020/01/27

کاربرد دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج PADS4 بیشترین اطلاعات موجود را برای راهنمایی بازدید کنندگان، ساده کردن برنامه های کاری، بهینه سازی استفاده از اتاق جلسات، استقبال و اطلاع رسانی به شرکا و زیر مجموعه ها، اطلاع رسانی به کارمندان، تبلیغات، آموزش ضمن خدمت و… با ارتباط هدفمند فراهم می کند. برای ایجاد انگیزه، الهام بخش و جابجایی تیم ها و میهمانان، دفتر خود را با ارتباطات ساده و کارآمد توانمند کنید.در این مقاله قصد داریم تا شما را با برخی از مراکز کاربرد دیجیتال ساینیج آشنا کنیم.

  • بانک ها

دیجیتال ساینیج pads4 یک نرم افزار بدون انتها می باشد، اول به دلیل تعداد بی نهایت صفحاتی که می توانید بسازید و به شما امکان طراحی های فراوان و مختلف را در صفحه می دهد دوم به دلیل انتقال هر موضوع که این مورد هم بسته به خلاقیت و نیاز مجموعه می تواند متفاوت باشد.

هر محتوایی که می تواند شامل تبلیغات،اطلاع رسانی فوری یا غیر فوری هر نوع آموزش، نمایش خدمات مجموعه، فعالیت های مجموعه، نمایش مشکلات و اختلالات پیش آمده یا پیش رو، مشاوره و راهنمایی، سرگرمی، پیام های مدیریتی،آخرین خبرها، نظرسنجی و اطلاعات مناسبت های آینده، نرخ ارز طلا و … باشد.

دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج

با استفاده از دیجیتال ساینیج در بانک شما می توانید در لحظه آنچه که می خواهید و یا لازم است به کارمندان ، مراجعه کنندگان، مشتریان،ارباب رجوع و…انتقال دهید و یا القا کنید.

دیجیتال ساینیج رسانه ای است تماما تحت اختیارو برنامه ریزی شما با پشتیبانی از تمامی فرمت های متداول و امن با دیجیتال ساینیج دیگر نیازی به چاپ بنر ندارید بعلاوه سرعت بالایی در انتقال خبرها دارید شما می توانید هر دیتایی را به نمایش بگذارید، برای مثال عکس، فیلم، متن روان،مطالب کتاب ها،سایت های آنلاین پورتال خودتان شبکه های اجتماعی، جدول ها و هر فایلی با هر فرمتی را نمایش دهید.

 

دیجیتال ساینیج پدز

  • فروشگاه های زنجیره ای

از اهمیت استفاده از دیجیتال ساینیج در فروشگاه و مراکز خرید می‌توان به این موارد اشاره کرد که دیجیتال ساینیج فروش را افزایش می دهد به دلیل ارتباط گرفتن سریع با مشتری امکان پخش ویدئو و عکس هایی که مشتری را ترغیب به خرید بیشتر کند وجود دارد  ضمنا جلب توجه مشتری به برخی از آپشن های محصول باعث فروش بیشتر آن کالا می شود.

دیجیتال ساینیج در فروشگاه

 ساینیج امکان نمایش تخفیفات ویژه در لحظه را دارد امکان معرفی کالاها و برند ها، محصولات را بر اساس عوامل خارجی مانند آب و هوا، در دسترس بودن محصول ، مخاطبان یا زمان آن نمایش می دهد. PADS4 مجموعه کاملی از ابزارهای علامت گذاری دیجیتال هوشمند را برای شما فراهم می کند این نرم افزار هوشمند است یعنی قابلیت نمایش محتوا و تبلیغ متفاوت بر اساس جنسیت و یا سن افراد و نمایش خودکار محتوا و تبلیغات را دارا می باشد همچنین می تواند براساس استراتژی فروش آن مجموعه در لحظه تغییر بکند.

 

  • هتل ها

هتل ها و مراکز گردشگری همواره در تلاش اند برای ارائه خدمات بهتر و متفاوت از رقبای خود بهترین خدمات را ارائه کنند  چون می دانند که یکی از فاکتور های جذب مشتری و مراجعه ی دوباره ی مشتری خدمات بهینه و بروز می باشد.

دیجیتال ساینیج پدز

  • ترمینال و پایانه ها

یکی از مراکز کاربرد دیجیتال ساینیج در ترمینال ها و پایانه های مسافربری می باشد.
شما می توانید خدمات خود برای مسافرین را در این نرم افزار نمایش دهید، معرفی مراکز گردشگری و تفریحی، پیش بینی آب و هوا، نمایش مسیرها و راهنمایی مسافر به مکان های مختلف شهرمی تواند بخش کوچکی از خدمات قابل ارائه نرم افزار باشد، همچنین شما می توانید در این سامانه تبلیغ و کسب درآمد نیز داشته باشید.

بیش از هرکس دیگری شما با نیازها و سلایق مسافران خود در حوزه های مختلف آشنایی و ارتباط دارید می توانید از طریق تبلیغ فروشگاه های مختلف و حتی نشان دادن آفر های آن ها برای جذب مشتری و یا تبلیغ مراکز تفریحی، پارک های آبی، سینما، موزه و هر آنچه می خواهید استفاده کنید.  حتی در مکان های  خاص اطلاعات بر روی مانیتور را با زبان های خاص آن منطقه نمایش دهید که این موضوع در جلب توجه مخاطب تاثیر بسزایی دارد.

  • بیمارستان ها و مراکز درمانی

از قدیم ایام دیده ایم که در سالن های انتظار بیمارستان‌ها و مجموعه های خدمات درمانی به دلیل انتظار طولانی بیماران جهت دریافت خدمات، مراجعه کنندگان خسته و کسل می شوند، یکی از ابزارهای اطلاع رسانی خدمات و اطلاعات درمانی در لحظه سیستم های دیجیتال ساینیج می باشد. برای سرگرم کردن مراجعین از تبلیغات کاغذی مجلات و کتاب ها و روزنامه استفاده شده اما می دانیم که جذابیت و دقت انتقال مطلب از طریق سمعی و بصری  همراه هم جلب توجه و اثر بیشتری دارد .

دیجیتال ساینیج در بیمارستان
از اهمیت استفاده از دیجیتال ساینیج در بیمارستان ها می‌توان به معرفی پزشکان، نمایش داروها، دستگاه های به روز و یا فعالیت های جدید مجموعه برای درمان و همچنین راهنمایی Way Finding  (مسیریابی) را نمایش دهید.
روش های مختلف درمان، نشان دادن خدمات مرکز شما، نمایش اسامی پزشکان مجموعه روز و ساعت حضور، حوزه فعالیت آن ها، نمایش بیمه ها و خدمات مختلف آن ها همه کمک به کاهش اضطراب یا سرگرم کردن بیمار و در نتیجه اطلاع رسانی دقیق و درست که باعث کیفیت خدمات می گردد می شود.

ساینیج در فرودگاه

  • فرودگاه ها

 از مهم ترین کاربرد دیجیتال ساینج می توان به استفاده از دیجیتال ساینیج در فرود گاه ها اشاره کرد. نمایش اطلاعات تمامی پرواز ها و راهنمایی مسافران، نمایش پیام های فوری با استفاده از PADS4 امکان پذیر می باشد. همچنین دیجیتال ساینیج توانایی اتصال به سیستم هایFIDS فرودگاه و دیتابیس های مختلف را دارد که اطلاعات را بصورت کاملا هوشمند فراخوانی می کند. با قوانین پویا برای مرتب سازی و نمایش اطلاعات، به منابع داده ها اعم از تبلیغات، رسانه های اجتماعی، اخبار، IPTV و موارد دیگر متصل شود.
به عنوان مثال:می توانید پرواز های ورودی و خروجی را و همچنین اطلاع رسانی مسافران جهت دریافت بار(تسمه) و آب و هوا، اخبار، پخش های اضطراری را به اشتراک بگذارید.

 

  • هتل ها و مراکز گردشگری

مدیریت مسافران را با استفاده از روش های درست، برنامه ریزی کنید. PADS4 به سیستم های رزرواسیون و رزرو آنلاین، مدیریت ناوگان متصل می شود تا نحوه اشتراک اطلاعات در کارمندان و مسافران را ساده تر کند. بعلاوه با ابزارهای ساده برای به روزرسانی نمایشگرها، برای منعکس کردن فضای هتل و موارد دیگر استفاده می کند.
شما می توانید از طریق دیجیتال ساینیج هدایت مسافر را از طریق ایستگاه ها و پایانه ها با راه حل های علامت گذاری هوشمند انجام دهید. PADS4 به هر پایگاه داده اصلی متصل می شود تا یکپارچه ورودی ها عزیمت ها، ایستگاه های مسافرتی در زمان واقعی و پیام های اضطراری را به اشتراک بگذارد. بعلاوه با کنترل ساده و مدیریت حساب کاربری، هر هتل می تواند محتوا را بر اساس عواملی مانند موقعیت جغرافیایی به روز کند.

  • سازمان ها و ادارات

در سال های اخیر  سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی برای همه ی ما پیش آمده که در مراجعه به یک سازمان و صرف زمانی طولانی در انتظار متوجه شدیم که برای آن خدمات باید به جای دیگری مراجعه کنیم یا در آن روز خدمات خاصی که ما می خواهیم به هر دلیل دچار اختلال شده با دیجیتال ساینیج و اطلاع رسانی در لحظه، هم شلوغی کار کم می شود و هم وقت مراجعین به هدر نمی رود همچنین می توان صف را مدیریت کرد و نظرسنجی نیز داشت. در سازمان ها هزینه ی چاپ بنر و اعلامیه و… از بین می رود و در گذر زمان سیستم ساینیج به ابزاری همه گیر در تمامی زیر مجموعه ها تبدیل خواهد شود.

همچنین می توان با دیجیتال ساینیج آموزش ضمن خدمت داشت ، تکرار هر مطلب آموزشی باعث به خاطر سپرده شدن بیشتر در ذهن پرسنل اداری می گردد.

زمانی که یک پیام مدیریتی یا یک اطلاع رسانی فوری داریم دیجیتال ساینیج بهترین ابزار برای انتقال پیام به صورت نامحدود است و ضمنا می توان نمایش پیام های مختلف به مناسبت های مختلف را از قبل برنامه ریزی و مدیریت کرد.

  • رستوران

نمایشگر دیجیتال ساینیج برای رستوران و کافه نیز قابل استفاده است. کافه ها و رستوران‌ها می‌توانند با خرید دیجیتال ساینیج فروش خود را متحول کنند تا بتوانند منوی سفارشات را باتوجه به آب و هوای روز، غذاهای موجود یا زمان انتظار و آماده سازی بهینه کنند.

  • مراکز آموزشی

اینطور به نظر می رسد که بچه های امروزی  اغلب در حال نگاه کردن به صفحه نمایش ها هستند، پس چطور از آن ها انتظار دارید که اعلانات روی تابلو ها نظرشان را جلب کند. سال هاست که استفاده از  سیستم دیجیتال ساینیج ها یکی از مناسب ترین گزینه ها  برای نمایش اعلانات پویا در مدارس ابتدایی، دبیرستان ها و حتی دانشگاه ها هستند.

دیجیتال ساین ایج به شما امکان ایجاد محتویات پویا که علاوه بر اطلاع رسانی از جذابیت کافی هم برخوردار هستند می دهد. این محتویات می تواند شامل  محتواهای خبری،ویدئو ها، تصاویر و مطالبی از شبکه های اجتماعی باشند.

شما می توانید یک لیست برای پخش محتوا ایجاد کنید و این محتویات بر اساس آن بصورت اتوماتیک بروز رسانی شوند و در کل روز بطور برنامه ریزی شده پخش می شوند.

به علاوه زمان لازم بین اعمال تغییرات تا انتشار محتویات با توجه به ماهیت الکترونیکی محتویات و عدم نیاز به فرایند چاپ و نصب اطلاعیه ها، بسیار کاهش می یابد.

شما می توانید دانش آموزانتان را از رویدادها، اخبار ها و کمپین های پیش رو مطلع کنید. و در پایان شما این امکارن را دارید که این محتویات را در هر جایی که هستید کنترل کنید.

سایر مراکز کاربرد دیجیتال ساینیج

-دکه ها
-نمایشگرهای اطلاع رسان
-خرده فروشی ها
-سوپر مارکت ها، ادارات و دارو خانه ها
-پمپ بنزین، فروشگاه های بدون فروشنده
-خیابان ها و بزرگ راه ها
-شوهای تجاری
-سینماها و تئاترها
-وسایل نقلیه
-اتوبوس ها، تاکسی ، هواپیماها
-مراکز گردشگری
-آسانسورها (جاهایی که در آن منتظر آمدن آسانسور می مانند)
-استودیوم ها و میدان های مسابقه
-ساختمان ها و مکان های عمومی
-مراکز اخذ گواهی نامه رانندگی
-مکان های وابسته به شهرداری
-کلیساها
-پارک های تفریحی
-مراکز بازی های سرگرم کننده
-سالن های آرایش و سالن های ماساژ
-مطب های پزشکان ، دام پزشکان و دندان پزشکان
-کارخانه ها و تولیدی ها

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =