نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

مزایای دیجیتال ساینیج و تاثیر آن در باز شدن مجدد فروشگاه ها

تاریخ انتشار: 2020/10/20

مزایای دیجیتال ساینیج

با وجود اینکه بسیاری از موسسات دولتی در سراسر جهان از قرنطینه کووید ۱۹ با در نظر گرفتن محدودیت های محیط کار بیرون آمده‌اند، فروشگاه ها و کسب و کارهای دیگر هنوز نمی دانند که چطور به روشی ایمن و پر بازده، کسب و کار خود را مجددا راه بیندازند. آن ها چطور می‌توانند از سلامت کارکنان و مشتریان خود درحالی که تجربه مثبتی برای مشتری ایجاد می‌کنند، مطمئن باشند؟ مزایای دیجیتال ساینیج به آن ها در فراهم کردن شرایط مناسب کمک می کند.

یکی از مهم ترین فاکتورها برای اینکه در بازار رقابت باقی بمانید برقراری ارتباط مناسب با مشتریان است، به نحوی که آن ها بتوانند تمام دستورالعمل های مربوط به کسب و کار شما را و اینکه چه طور شرکت شما می‌تواند آن ها را ایمن نگه دارد، بشناسند. دیجیتال ساینیج در انجام این وظیفه به شما کمک می کند.

Jeff Hastings مدیرعامل BrightSign در ایمیلی گفته است:”کرونا، این حقیقت که دیجیتال ساینیج فقط برای تزئین صفحات نمایش به کار نمی رود بلکه به عنوان خط مشی برای برقراری ارتباط ضروری می باشد را به ما نشان داده است.”

رعایت فاصله اجتماعی با استفاده از دیجیتال ساینیج

روش مهمی که می تواند به فروشگاه ها کمک کند، حفظ فاصله اجتماعی و کمک به لمس کمتر اشیا است. اولین و مهمترین نکته این است که دیجیتال ساینیج می‌تواند به کارمندان و مشتریان کمک کند که فاصله خود را از یکدیگر در فروشگاه حفظ کنند.

Nanxi Liu مدیر عامل Enplug در مصاحبه‌ای گفته است:”در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری مزایای دیجیتال ساینیج اهمیت پیدا می کند، سیستم اطلاع رسانی یکپارچه ساینیج به عنوان یک راه ارتباطی ضروری برای کسب و کارها به شمار می آید که بتواند لینک ارتباطی بین کارمندان و مشتریان را برقرار کند. حفظ فاصله اجتماعی و شرایط ضد عفونی در محیط کار مهم ترین مسائلی هستند که برای یک کسب و کار و بازگشتن به سطح نرمال فعالیت باید رعایت شوند. دستورالعمل های مراقبت سلامت به طور مداوم در حال تغییر هستند که این خود اهمیت استفاده از دیجیتال ساینیج را برای اطلاع رسانی به موقع و دقیق نشان می دهد تا بتوان افراد را ایمن نگه داشت.”

برخی از شرکت‌ها از دیجیتال ساینیج پویا استفاده کرده اند تا به این فرآیند کمک کنند. به عنوان مثال فیلیپس یک سیستم ورودی دیجیتال ساینیج با حفظ فاصله اجتماعی را عرضه کرده که به مشتریان اجازه می دهد بدانند چه زمانی ورود به یک ساختمان ایمن است. حتی می توان دیجیتال ساینیج را با درهای اتوماتیک هماهنگ کرد تا زمانی که ظرفیت آن ها پر می شود بسته بمانند یا در زمان مناسب باز شوند.

لمس کمتر اشیا

بسیاری از کاربران استفاده از صفحه نمایش لمسی مشترک را خطرناک می دانند، به خصوص در شرایطی که مشخص نباشد آیا صفحه نمایش حین استفاده ضدعفونی می شود یا خیر.‏ ‏دیجیتال ساینیج می‌تواند تجربه لمس کمتر اشیا را با برقراری رابطه تعاملی امکان پذیر کند.

نکته آخر

مهمترین نکته در تمام این مطلب طبق نظرسنجی هایی که تاکنون انجام گرفته، این است که فروشگاه ها تمرکز خود را روی ایمنی و سلامت مشتریان و کارمندان خود قرار داده اند که به این معناست که تنها راه واقعی برای کمک به اطمینان از ایجاد یک تجربه خوب برای مشتریان استفاده از دیجیتال ساینیج است.

Liu گفته است:”سرمایه‌گذاری روی ابزار و تکنولوژی که ایمنی و سلامت سهامداران را تضمین می کند یک ضرورت است. در دوران شیوع کووید ۱۹ استفاده از سیستم های دیجیتال ساینیج که امکان به روز رسانی سریع و زمان بندی شده محتوا را در صورت نیاز دارند ضروری به نظر می رسد. چون راهنمای مراقبت سلامت و اطلاعات ایمنی عمومی به سرعت در حال تغییر است و هر زمانی باید اطلاعات دقیق به کارمندان و مشتریان برای حفظ ایمنی آن ها داده شود.”

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 9 =