نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

معرفی میکروفن بی سیم مخصوص اساتید AW313

تاریخ انتشار: 2018/09/09

میکروفن بی سیم مخصوص اساتید

با اینکه هر دو معلم هستند، سارا و آنا با وضعیت متفاوتی در کلاس مواجه هستند. سارا در کلاس احساس راحتی دارد، از تدریس لذت می برد و بسیار مشتاق صحبت با دانش آموزان می باشد. در حالی که آنا دستپاچه به نظر می رسد، او همیشه بعد از کلاس احساس خستگی می کند.

اما چه چیزی موجب این مساله می شود؟! دلیل بسیار ساده است.

آنا در تمام طول روز در حال نگه داشتن یک میکروفن می باشد، نگه داشتن میکروفن در یک دست و نوشتن یا نگه داشتن کتاب در دست دیگر بسیار نا خوشایند است، بعضی وقت ها او حتی در اثر گیر کردن به سیم میکروفن تعادل خود را ازدست می دهد. آنا همچنین تصمیم به استفاده از  بلند گوی مخصوص سالن اجتماعات گرفت اما متاسفانه این سیستم عموما باعث ایجاد اختلال صدا می شود و این صدا موجب اذیت شدن دانش آموزان می شود.

اما راه حل چیست؟

اجازه بدهید به سارا گوش کنیم، او راه حل این مسئله را می داند. راه حل این مسئله میکروفن بی سیم  مخصوص اساتید است.
میکروفن بی سیم مخصوص اساتید امکان اتصال به لباس را دارد، طراحی دست آزاد (Hand free Design) و قابلیت اتصال به لباس امکان ارائه هر چه آسان تر یک سخنرانی را فراهم می کند.
تکنولوژی پیشرفته به کار رفته در این دستگاه به خوبی اختلالات صدای پیش آمده را کاهش می دهد، طراحی فشرده این دستگاه آن را برای اتصال به لباس ایده آل ساخته است. با استفاده از تکنولوژی 2.4 گیگا هرتزی انتقال سیگنال به خوبی و بدون اختلال صورت می گیرد.

میکروفن بی سیم مخصوص به اساتید در سه مرحله به راحتی نصب می گردد:

-گیرنده را به پریز برق وصل کنید.
-سیم گیرنده را وصل کرده و آن را روشن کنید.
-میکروفن را به لباس خود متصل کنید و آن را روشن کنید.

با استفاده از میکروفن بی سیم مخصوص اساتید شما هم می توانید مثل سارا در کلاس احساس آرامش کنید.
آنا هم از میکروفن بی سیم مخصوص اساتید استفاده می کند. او دیگر نیازی به داد زدن در کلاس درس ندارد و می تواند تدریس را به شکل موثرتری انجام دهد. او می تواند توجه همه دانش آموزان را درست مانند یک سوپر استار به خودش جلب کند .

میکروفن بی سیم مخصوص اساتید موجب می شود تا دانش آموزان بتوانند راحت تر به سخنان اساتید گوش کنند، علاقه مندی به یادگیری را در دانش آموزان افزایش می دهد و بازدهی دانش آموزان را افزایش می دهد.

تعداد بسیاری از اساتید شروع به استفاده از این میکروفن کرده اند.
با افزایش کیفیت آموزش به دانش آموزان خود کمک کنید. همچنین می توانید محتوای آموزشی خود را ضبط کنبد و بارها از آن استفاده کنید.

شما هم به ما بپیوندید و از میکروفن بی سیم اساتید استفاده کنید.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =