نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

معرفی ویدئو پروژکتور لیزری هیتاچی

تاریخ انتشار: 2019/10/26

ویدئو پروژکتور لیزری

ویدئو پروژکتور لیزری هیتاچی با 8000 انسی لومن

ویدئو پروژکتور لیزری تک چیپ نیاز به تعمیر و نگهداری فوق العاده کمی دارد که درنتیجه هزینه های بسیار کمی را به صاحب آن تحمیل کرده و مشخصات نصب پیشرفته ای دارد.

میدنهد انگلستان

گروه رسانه های دیجیتالی هیتاچی اولین پروژکتور لیزر DLP تک چیپ 8000 لومن را با بیش از ۲۰ هزار ساعت کار بدون نیاز به تعمیر و نگهداری خاصی عرضه کردند. پروژکتور LP-WU9750 با مشخصاتی طراحی شده است که می تواند مطمئن ترین و پایدارترین خدمات را به مشتریان ارائه کرده و تمام نیازهای آن ها را در محیطی که می خواهد نصب شود؛ رفع کند.

مدیر ارشد گروه رسانه دیجیتالی هیتاچی – Axel Kutschke – در معرفی این محصول چنین گفته است: “یک پروژکتور قدرتمند و منحصر به فرد با دارا بودن آپشن‌های نصب متنوع همراه با روشنایی تصویر، شفافیت بالا قابلیت اطمینان و نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کم موجب شده پروژکتور LP-WU9750 یک سیستم ایده آل برای داشتن عملکردی بالا و TCO پایین باشد. به منظور تضمین ۲۰ هزار ساعت کار بدون نیاز به عملیات تعمیر و نگهداری خاص در هر محیطی که مورد نیاز باشد؛ خصوصیاتی شامل لیزر چهار درایو و موتور مقاوم در برابر گرد و غبار آکبند و یک چرخه فسفر جدید همراه با سیستم خنک کننده تعبیه شده که می توانند عملکرد بالا در این سیستم را همراه با طول عمر بسیار زیاد تضمین کنند.”
موتور لیزر چهار درایو به کاربران شفافیت صد درصد را ارائه می دهد و موتور تعبیه شده داخل سیستم در صورت بروز هرگونه مشکل در تک لیزر به جای آن عمل خواهد کرد. سیستم خنک کننده جدید و چرخه فسفر مقاوم در برابر حرارت تضمین می‌کند که این لیزر عملکرد بالایی خواهد داشت و کاملاً قابل اطمینان است.

آپشن‌های نصب پیشرفته شامل پروژکشن ۳۶۰ درجه و مونتینگ پرتره همچنین ترکیب و وارپینگ لبه ها و تنظیمات شفافیت و روشنایی کاملا در اختیار کاربر است.

مشخصات ویدئو پروژکتور لیزری هیتاچی

پروژکتور LP-WU9750 ، دارای 5 ارتباطات دیجیتالی شامل SDI, HDBaseT،  DVI و دو پورت HDMI در اختیار کاربر قرار می دهد.
با دارا بودن ۷ لنز که قابل تغییر در داخل سیستم هستند شامل بازتاب تصویر فوق کوتاه FL-90، آپشن های بسیار متنوعی برای اندازه صفحه نمایش بین ۱۰۰ تا ۶۰۰ اینچ و فاصله پروژکشن از پرده نمایش ۳ اینچی در محدوده 0.83 متر تا 19 متر در اختیار کاربر گذاشته شده است. این پروژکتور همراه با فوکوس قدرتمند، شیفت و زوم می تواند تمام نیازهای کاربر را در هر محیطی برآورده سازد.
علاوه بر شفافیت تاثیرگذار تا حد 8000 لومن سیستم پروژکتور LP-WU9750 دارای کنتراست صنعتی 20000:1 می باشد.
ابعاد این پروژکتور 500x216x576 است و وزن آن نیز ۲۸ کیلوگرم می باشد. اولین پروژکتور صنعتی:  ویدیو پروژکتور لیزر DLP تک چیپ 8000 لومن با عملیات خاموش و روشن شدن سریع و کنتراست 20000:1.

برخی از ویژگی های ویدیو پروژکتور هیتاچی

  • عدم نیاز به تعمیر و نگهداری خاص: منبع نور لیزر می تواند بیست هزار ساعت بدون نیاز به عملیات تعمیر و نگهداری خاصی کار کند.
  • بسیار قابل اطمینان: لیزر چهار درایو همراه با موتور مقاوم در برابر گرد و غبار و آب بندی شده و چرخه فسفر مقاوم در برابر حرارت و یک سیستم خنک کننده جدید.
  • نصب پیشرفته: ترکیب لبه های نامحدود و وارپینگ، مونتینگ انعطاف پذیر، P-in-P/P-by-P، 5 ورودی دیجیتالی و هفت لنز قابل تغییر در داخل سیستم امکانات نصب نامحدود این پروژکتور است.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + یازده =