نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نسخه فارسی نرم افزار ساینیج پدز همراه با تقویم فارسی منتشر شد

تاریخ انتشار: 2017/02/21

ساینیج

باتوجه به فروش گسترده نرم افزار ساینیج پدز در سال های گذشته و استقبال شرکت ها و مدیران کشور، پروژه فارسی سازی نرم افزار پدز در فروردین ماه امسال توسط شرکت نوآوران آغاز شد و هم اکنون نخستین نسخه پدز با تقویم و زبان فارسی منتشر شد.
از ویژگی های منحصر به فرد نسخه فارسی امکان استفاده از تقویم فارسی در زمانبندی محتوا می باشد، بدین ترتیب کاربر از تبدیل تاریخ میلادی به شمسی بی نیاز شده و به راحتی قادر به زمانبندی می باشد.
ویژگی های اضافه شده:
مراحل نصب بصورت فارسی می باشد
ساختار برنامه راست به چپ شده است
محیط برنامه و منوها کاملا فارسی
استفاده از کلمات فارسی قابل درک برای کاربر
امکان استفاده از تقویم فارسی در زمانبندی محتوا

پیش ازین نیز شرکت نوآوران تغییراتی را در نرم افزار پدز برای بومی سازی و سازگاری با کاربران ایرانی ایجاد کرده بود که از جمله آنها می توان به پشتیبانی از شبکه های تلویزیون ایران و فونت های فارسی اشاره کرد.
بدین ترتیب باتوجه به تغییرات انجام شده و آمادگی های تیم نرم افزاری پدز شرکت نوآوران، قابلیت تغییرات نرم افزار پدز برای مشتریان خاص نیز وجود خواهد داشت.
توضیح بیشترآنکه نرم افزار ساینیج پدز به کاربران امکان می دهد تا به صورت متمرکز به مدیریت محتوای شبکه نمایشگرهای سازمان یا شعبه های خود بپردازند و انواع داده های ویدئویی، تصویری و فایل ها را به صورت زمان بندی شده به نمایش گذارند.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − 1 =