نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

سهم ما در کاهش الودگی هوا چیست ؟

تاریخ انتشار: 2019/12/25

نقش ویدئو کنفرانس در کاهش آلودگی هوا

پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر و تاسیس کارخانه های متعدد باعث افزایش آلودگی هوا و اسیب به همه ی گروه های سنی شده است.

چگونه سهمی در کاهش آلودگی داشته باشیم :

  1. بانکداری الکترونیک

در سال 1350 برای اولین بار در ایران بانک تهران راهکار بانکداری اینترنتی را روی تعداد بسیار محدودی از بانک های تهران تست کرد که یک نتیجه موفق داشت، با بهبود وضعیت اینترنت در کشور نیاز به حضور فیزیکی مشتری در بانک به حداقل و شاید صفر رسید.

در حال حاضر تقریبا همه ی بانک ها نام هایی برای بانکداری الکترونیک خود دارند بانک ملی با طرح سیبا، بانک تجارت با طرح SGB، بانک صادرات با طرح سپهر، بانک رفاه با طرح جاری همراه، بانک کشاورزی با طرح مهر، بانک ملت با طرح جام و بانک‌ های خصوصی با طرح بانکداری ۲۴ ساعته و به صورت مجزا و منفرد، بانکداری الکترونیکی را در حوزه تحت پوشش خود تجربه می‌کنند. و این راه حلی برای عدم حضور افراد و دسترسی سریع به تراکنش های بانکی به همراه حذف صف های طولانی بانک ها شده است.

 

خرید اینترنتی

  1. خرید اینترنتی

شاید کمتر کسی باشد که خرید اینترنتی را تجربه نکرده باشد شرکت هایی که همه محصولات را سبد های کالایی خود دارند از حبوبات تا خودرو ها. جالب است بدانید اولین فروشگاه اینترنتی در ایران دی جی کالا در سال 1385 بوده که اکنون به عنوان یک غول در حوزه فروشگاه های اینترنتی است .

  1. نقش ویدئو کنفرانس در کاهش آلودگی هوا

با ویدئو کنفرانس نیازی به مسافرت های کاری وماموریت ندارید دو دستگاه سخت افزاری یا نرم افزاری در دو نقطه راه اندازی می شود و با زدن یک کلیک به اتاق کنفرانس شهر دیگر یا کشور دیگر وصل خواهید شد و با داشتن یک اینترنت معمولی می توانید یک جلسه واقعی بدون مشکل را برگرار نمایید. دسترسی آسان،  صرفه جویی در هزینه ها و اجتناب از خستگی از ابتدایی ترین تاثیرات ویدیو کنفرانس است.

  1. خداحافظی با کیسه های پلاستیکی

21 تیر ماه 7 سال گذشته برای اولین بار روز بدون کیسه های پلاستیکی نام گرفت اما مصرف 26 میلیون کیسه پلاستیکی در یک شبانه روز در پایتخت مسئله خوشایندی نیست . سال هاست که سازمان محیط زیست از مردم درخواست خذف فط یک عدد کیسه پلاستیکی در روز را دارد، خوشبختانه در حال حاضر مردم کیسه های پارچه ای را در کمپین ها نه به پلاستیک قرار داده اند و امید به حذف پلاستیک و اسیب کمتر گاز های گلخانه ای به محیط زیست دارند.

حفظ محیط زیست

  1. زباله ها را در طبیعت رها نکنیم

داستان غم انگیز رها سازی زباله ها در جنگل ها و در یا ها؛ درست در روز طبیعت ، یکی از بزرگترین روز های رها کردن زباله در طبیت مربوط به روز 13 فروردین است که بعنوان روز طبیعت در ایران است.
پلاستیک در گروه زباله هایی می باشد که هرگز نباید در محیط زیست رها شود، برای نجات طبیعت هر کسی از خودش باید شروع کند.

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق با شعار پیشگام در فناوری و نواوری در خدمات با سابقه بیش از ربع قرن در حوزه سیستم های سمعی و بصری  جهت حمایت از محیط زیست آمادگی خود را جهت ارائه لایسنس های نرم افزار ویدئوکنفرانس رایگان اعلام می دارد .

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

1 thoughts on “سهم ما در کاهش الودگی هوا چیست ؟

  1. Hashemi گفت:

    عالییییییییی
    احسنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =