نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

3 نکته که باید در هنگام راه اندازی دیجیتال ساینیج بدانید!

تاریخ انتشار: 2019/10/13

راه اندازی دیجیتال ساینیج

ساینیج یک ابزار شناخته شده است، اما همچنان پیچیدگی هایی در راه اندازی دیجیتال ساینیج،استفاده و مدیریت آن برای صاحبان کسب و کار ها وجود دارد. جزئیات بسیاری در استفاده از ساینیج ها وجود دارد که مدیریت امور مربوط به آن ها را کمی دشوار می کند.

خوشبختانه نکات بسیاری در قسمت اخبار و مقالات و پادکست های دیجیتال ساینیج نوآوران تحقیق وجود دارد که با رعایت آن ها می توانید بسیاری از این دشواری ها را پشت سر بگذارید و از این محصولات به نحوه احسنت استفاده کرده و متعاقبا بازخورد عالی آن ها را در کسب و کار خود ببینید.

نکات مهم در راه اندازی دیجیتال ساینیج

1- شریک انتخاب کنید ، نه یک تأمین کننده

یکی از مشکلاتی که کاربران دیجیتال ساینیج با تامین کنندگان این محصولات دارند این است که اغلب تامین کنندگان به دنبال فروش نرم افزار، مدیا پلیر ها و نمایشگر ها هستند و به محض این که این فروش صورت می گیرد، شما را با محصول خریداری شده تنها می گذارند. به همین دلیل است که توصیه می شود به دنبال شرکتی بگردید که علاوه بر تامین نیاز ها، شما را در مدیریت و استفاده از ساینیج ها هم یاری کند.

دیجیتال ساینیج پدز

در واقع فروشنده ای که در نقش یک شریک برای شما باشد و شما را در تهیه استراتژی ها جهت استفاده از دیجیتال ساینیج ها در موقعیت های مناسب با محتویات متناسب و در زمان های مناسب یاری کند، در افزایش بهره وری و بیشینه کردن آن نقش بسزایی خواهند داشت. به علاوه این افراد قادر خواهند بود شما را در آموزش و تربیت نیروی کاری که قرار است مدام با این سیستم ها در ارتباط باشند نیز کمک کنند.

یکی از بزرگ ترین تفاوت های شرکا و تامین کنندگان که می توان به آن اشاره کرد، نوع رابطه آن ها با مشتریان دیجیتال ساینیج می باشد. آیا آن ها مدام با  مشتریانشان در ارتباط هستند یا فقط محصول را به آن ها فروخته اند و پس از راه اندازی دیجیتال ساینیج، آن ها را به حال خود رها کرده اند؟

 

3 نکته که باید در هنگام راه اندازی دیجیتال ساینیج بدانید

2- از برگر کینگ یاد بگیرید

یکی از مواردی که به شناخته تر شدن برگر کینگ کمک بسزایی کرد، برخی از محصولات گیاهی اش است که به عنوان جایگزین فراورده های گوشتی، با طعم و مزه گوشت ارائه می شدند. نکته مهم اینجاست که محتوای مربوط به تبلیغ این محصولات به شکل کاملا ساده و به دور از هر گونه پیچیدگی، طراحی و ارائه می شدند.

دیجیتال ساینیج برای تاثیر گذاری بیشتر نیازمند پیچیدگی بیشتر نیست. به این معنی که محتوای تاثیر گذار صرفا محتوای پیچیده ای نیست. همین که یک محتوا بتواند نظر مشتریان را به خود جلب کند و پیام مورد نظر را به آن ها برساند کافیست.

میزان صدای صفحه نمایشگر های ساینج در اغلب موارد بسیار پایین است. تنها در زمانی که تریلر ها یا تیزر های تبلیغاتی به نمایش در می آیند، میزان صدای این نمایشگر ها برای جلب نظر مشتران بالاتر می رود و همین موضوع کافیست که توجه مشتریان در زمان مناسب به محتوای مناسب جلب شود.

 

3- هزینه های دقیق مدیریت و راه اندازی دیجیتال ساینیج را بدانید.

اغلب مشتریان تصور می کنند که هزینه های راه اندازی دیجیتال ساینیج تنها هزینه تهیه نرم افزار ها، پلیر ها و تجهیزات نمایش دهنده محتوا است. در حالی که مالکان دیجیتال ساینیج ها باید بدانند که علاوه بر هزینه های مذکور، هزینه های دیگری هم باید در نظر گرفته شوند. این هزینه ها عبارتند از :

  • نصب و راه اندازی : این هزینه ها بسته به این که نمایشگر ها قرار است در فضاهای باز یا بسته نصب شوند، متفاوت است. این هزینه ها همچنین می تواند شامل هزینه اخذ مجوز های لازم جهت نصب در برخی اماکن باشند.
  • تولید محتوا : محتوایی که قرار است توسط دیجیتال ساینیج به نمایش در آید چگونه تولید خواهد شد؟ آیا برای این کار نیاز به استخدام نیروی کاری جدید خواهد بود؟ هر چند وقت یکبار محتوا را به روز می کنید ؟ و …
  • خدمات و پشتیبانی : در صورتی که مشکلی برای هر یک از بخش های ساینیج به وجود آید چه کسی آن ها را رفع خواهد کرد؟ آیا شرکت گارانتی کننده مسئولیت برخی از خرابی ها را خواهد پذیرفت؟ پروسه رفع مشکل به چه صورت خواهد بود؟ و …
  • هزینه ها در بلند مدت : پس از گذشت چه مدت زمانی نیاز به اعمال تغییرات خواهد بود؟ آیا تامین کننده ای که محصول را از وی خریداری کرده اید برای انجام به روز رسانی های سخت افزاری و نرم افزاری به شما تخفیف خواهد داد؟

پس از تخمین هزینه های کلی، شما به راحتی قادر خواهید بود با توجه به بودجه مورد نظر، به انتخاب بهترین گرینه بپردازید.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − هفت =