نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

وضعیت آلودگی هوای تهران و استفاده از تکنولوژی های ارتباطی

تاریخ انتشار: 2013/12/16

ویدئو کنفرانس
وضعیت آلودگی هوای تهران و نقش استفاده از تکنولوژی های ارتباطی
بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران از میزان غلظت کلیه آلاینده ها نسبت به روز گذشته در همین ساعت کاسته شده است . به این ترتیب میانگین غلظت کلیه آلاینده ها به غیر از ایستگاههای ستادبحران ، پارک رازی ، پارک سلامت ، پارک شکوفه ، پارک قائم ، شهرداری منطقه 15 و فرمانداری شهرری به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دوونیم میکرون در سایر ایستگاهها در حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هواهم اکنون در شرایط سالم می باشد.
به دلیل اینکه شاخص کیفیت هوا برای آلاینده دی اکسیدنیتروژن، عدد بالای 200 را در نظر گرفته است در تحلیل و پیش بینی، ایستگاه هایی که مقداراطلاعات آن کمتر از 200 می باشد منظور نمی گردد.
گزارش هواشناسی و پیش بینی:
گزارش هواشناسی حاکی از آسمانی نیمه ابری تا ابری در پاره ای نقاط غبارآلود اوایل شب بارش پراکنده میباشد. به این ترتیب انتظار میرود شاخص کیفیت هوا در آستانه شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار گیرد .
اثرات بهداشتی آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در مناطق ناسالم برای گروههای حساس به این شرح اعلام می گردد : افزایش احتمال علائم تنفسی در افراد حساس، تشدید بیماری قلبی و ریوی ، مرگ و میر زودرس در افراد مبتلا به بیماریهای قلبی، ریوی و افراد مسن
هشدارهای بهداشتی :
توصیه میگردد در مناطق ناسالم برای گروههای حساس : افراد مبتلا به بیماری‎های قلبی و ریوی ، سالمندان و کودکان باید فعالیت های طولانی مدت در فضای باز را کاهش دهند.
منبع:
مرکز هماهنگی اطلاع رسانی آلودگی هوا air.tehran.ir
با توجه به اخبار بالا بخوانید :
8 دلیل حاکی از اینکه شما در زندگی خود نیاز به تکنولوژی های ارتباطی نظیر ویدئو کنفرانس دارید :در جهان کوچک امروز ، شما نیاز دارید که با همکاران ، شرکا ، مشتریان ، سرمایه گذاران ، پرسنل و کلیه افراد مرتبط با تجارت خود روابط محکمی داشته باشید و این امر از هر زمان دیگری مهم تر شده است. راهکارهای ویدئویی لایفسایز چنان ارتباط با کیفیت و سطح بالایی برای شما امکان پذیر می سازد گویی شما خودتان در آن مکان حظور دارید و به شما کمک می کند مستقیما در روابط و گفتگوها سهیم باشید و این دقیقا چیزی است که شما برای داشتن یک تجارت موفق به آن نیازمندید. سیستم ویدئوکنفرانس لای فسایز امکان ارتباط با کیفیت را از هر گوشه جهان برای شما ممکن می سازد.
1 – سرعت
مهمترین دلیل نصب سیستم ویدئو کنفرانس لایفسایز موثرتر نمودن فعالیتهای شماست .
پیشرفت تکنولوژی در کنار تکنولوژی های ارتباطی در 50 سال گذشته این امکان را برای تجارت های مختلف فراهم کرده است که از مغازه های کوچک، تبدیل به شرکت ها و کارخانه های بین المللی شوند. این دگرگونی در حین سودمند بودن معایبی نیز داشته است ، و مهمترین این معایب کم شدن روابط انسانی است . اما سیستم ویدیو کنفرانس این مشکل را نیز حل کرده است و امکان ایجاد روابط موثر از راه دور را فراهم کرده است.
2 – مناسب برای عموم.
اکثر مردم و مدیران فکر می کنند که ویدئو کنفرانس فقط مخصوص تجارت های بزرگ است و فقط ثروتمندان کلان ، و موسسات عظیم می توانند از آنها استفاده کنند ، ولی این کاملا اشتباه است ، امروزه شرکتها و موسسات با حجم کاری متوسط و کوچک هم به راحتی می توانند از سیستم ویدیو کنفرانس استفاده کنند و از مزیت های آن بهره مند شوند.
3 – خودتان را دوست داشته باشید.
ایجاد هماهنگی بین کار و زندگی شخصی و رسیدن به ثبات، امری دشوار است. همیشه در دسترس بودن ، ملاقات با مشتریان و کارهای دیگر در کنار هم شما را کاملا از پا در می آورد. ولی اگر شما حتی بخشی از ملاقات های خود را با استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس انجام دهید ، در زمان و انرژی خود صرفه جویی بزرگی انجام داده اید. شما با استفاده از ویدئو کنفرانس می توانید در طی روز دور دنیا بگردید ولی برای وقت ناهار در خانه باشید!
4 – به روز باشید
در دنیای امروز اختلاف مالی بین داشتن سیستم ویدئو “چت های رایگان” و “ویدئو کنفرانس های اچ دی با کیفیت” ، خیلی کم شده است. دیگر آن زمان ها گذشته که شما برای داشتن یک سیستم چت آنلاین با کیفیت بایستی هزینه های کلان انجام می دادید . شما می توانید با کمترین هزینه ویدئو کنفرانس خود را راه اندازی کنید و بعدأ بسته به نیاز خود آن را گسترش دهید. موثرتر و اثربخش تر از هر زمان دیگر.
5 – مسافرت کردن
دوران طلایی مسافرت کردن خیلی وقت است که به پایان رسیده است و هواپیماها هم دیگر سریعتر نمی شوند. هر کس به دنبال یک سفر ارزان قیمت می کردد ، ولی بیشتر از آن آسایش برای همه مهم است. امروزه یک پرواز چند ساعته هم می تواند خسته کننده به نظر بیاید. و همه این ها به این معناست که برای ملاقات های کاریتان ویدئو کنفرانس می تواند یک انتخاب ایده آل باشد. این سیستم امکان برقراری ارتباط سریع و ارزان را یکجا فراهم می کند.
6 – تداوم کسب و کار
طوفان،آتش سوزی،زلزله و بلایای طبیعی خطراتی هستند که می توانند کسب و کار شما را تهدید کند . آمار و ارقام نشان می دهد که 80% کسب و کارهایی که قربانی بلایای طبیعی شده اند طی 18 ماه تعطیل شده و دیگر ادامه فعالیت نداده اند. در صورت بروز چنین حوادثی در شعب مختلف کسب و کار شما ، شما می توانید با استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس با آن مکان ارتباط برقرار کنید و از وضعیت موجود اطلاع دریافت نمایید و تصمیمات درست را اتخاذ نمایید.
7 – قابل حمل بودن
رشد سریع استفاده از تلفن همراه در میان مردم جهان و قابلیت استفاده از موبایل به عنوان ویدئو کنفرانس به این معناست که هر شخص دارای تلفن همراه ، یک سیستم ویدئو کنفرانس نیز با خود حمل می کند.
این افزایش سریع در تعداد کاربران تلفن همراه به این معناست که شما می توانید از تلفن همراه خود به عنوان یک سیستم ویدئو کنفرانس نیز بهره ببرید ، با همان کارایی که گویا در خانه و یا اداره خود مشغول به کار هستید.
8 – ارتباط با تامین کنندگان
زمانی بود که مصرف کنندگان و تامین کنندگان منابع یک کسب و کار همگی در یک شهر بودند و به هم نزدیک بودند. اما امروزه این اصل دچار دگرگونی شده است و تامین کنندگان می توانند در شهر و یا حتی کشوری دیگر مستقر باشند. در چنین شرایطی شما باید قادر باشید که با آنها روابط انسانی خوبی برقرار کنید و در اینجا است که ویدئو کنفرانس به کمک شما می آید. وجود تکنولوژی های ارتباطی ویدئو کنفرانس می تواند این فاصله را از بین ببرد و باعث شود شما چنان ارتباط موثری برقرار کنید گویی خودتان در آن محل حظور دارید.
پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 18 =