تازه ها

چهارمین جلسه توجیهی سیستم های ویدئو کنفرانس برای مدیران آی تی برگزار شد

ویدئو کنفرانس

جلسه ی توجیهی ویدئو کنفرانس در تاریخ 27/6/92 در شرکت نو آوران تحقیق برای مدیران شرکت های (لبنیات کالبر ، سرمایه گذاری البرز، آب معدنی دماوند، بانک شهر) برگذار گردید.
ویدئو کنفرانس فناوری منحصر به فردی است که برقراری ارتباط صوتی و تصویری (به صورت زنده) افراد را در مکان های مختلف با فواصل مختلف امکان پذیر می سازد، با بهره گیری از این سیستم می توان در یک زمان واحد در چندین مکان حضور داشته باشید.
یکی از بزرگترین عوامل موفقیت شرکت های بزرگ و پیشرو توجه به عامل زمان است ،اساسا” بهره گیری از هر روش یا ابزاری که زمان انجام فعالیت جاری سازمان را کوتاه تر سازد در بهبود عملکرد کلیه دستگاه های مجموعه ،تاثیر عمیقی خواهد داشت این موضوع می تواند استراتژی سازمان ها را دچار تحولات مثبتی گرداند ،ابزاری مانند ویدئو کنفرانس به دلیل بهره گیری از فناوری ارتباطی صوت و تصویر همزمان میتواند نه تنها نوع ارتباط افراد و گروه ها را تغییر دهد ،بلکه از اتلاف زمان بسیار در سفرهای درون وبرون شهری به طور مستقیم جلوگیری کند. در برخی از مجموعه ها که میزان رفت و آمد کارکنان به دلایل مختلف زیاد است حتی با یک حساب ساده نیز سرمایه گذاری برای بکارگیری ویدئوکنفرانس توجیه اقتصادی خواهد داشت.
در شرکت ها و سازمان های بزرگ مباحث مربوط به بازگشت سرمایه از اساسی ترین اصول استراتژی سازمانی در نظر گرفته می شود. بکارگیری سیستم های ویدئو کنفرانس به عنوان یک راه حل ارتباطی با فراهم آوردن امکانات خاص تکنولوژیکی نهایتا باعث بازگشت سرمایه خواهد شد.
این سیستم ها کاربردهای زیادی از جمله ارائه خدمات پزشکی، برپایی سیستم آموزشی از راه دور، برگزاری جلسات درون سازمانی بشکل غیر حضوری و غیره را دارد.
توضیحات ارایه شده در جلسه مورد توجه حاضرین قرار گرفت بطوریکه برخی از حاضرین تقاضای جلسات دموی حضوری و اطلاعات تخصصی تر داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 6 =