نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

40 آمار از نمایشگر دیجیتال ساینیج که کارایی آن را ثابت می کند

تاریخ انتشار: 2021/05/26

نمایشگر دیجیتال ساینیج

نمایشگر دیجیتال ساینیج به یک بازار عظیم تبدیل شده است.  بسیاری از سازمان‌ها یا قبلا از آن استفاده کرده اند یا در آینده‌ای نزدیک قصد دارند آن را مورد استفاده قرار دهند. مطالعات زیادی وجود دارد که در مورد اثربخشی رسانه های دیجیتال، آمار چشمگیری از کارایی دیجیتال ساینیج را گزارش می‌دهند و پیش بینی‌ها نشان می‌دهد که پیشرفت این صنعت حداقل برای چند سال آینده ادامه خواهد یافت.

یکی از دلایل اصلی این پیشرفت همگرایی ارتباطات با فناوری است. هرچه افراد به رسانه های اجتماعی و تعاملات دیجیتالی از طریق وب عادت می کنند، ارتباطات بصری نیز رایج تر و مطرح‌تر می‌شود. همچنین، هرچه نمایشگرهای بیشتری در دسترس مردم باشد، برای پیام رسانی دیجیتال نقاط تماس بیشتری در دسترس هستند.

اگرچه خرده فروشی اولین صنعتی بود که ازصفحه نمایش دیجیتالی یا همان دیجیتال ساینیج استفاده کرد، اما همه سازمان‌ها در حال حاضر ارزش پیام رسان داخلی و خارجی را در یک رسانه دیجیتال می‌بینند. ایمیل با وجود تعداد زیادی پیام‌های بی‌ربط و نامناسب برای بازاریابی و حجم گسترده ای از پیام های داخلی، به یک بار سنگین تبدیل شده است، بنابراین تاجران باهوش برای جلب توجه بازدید کنندگان و کارمندان خود به دنبال یافتن روش‌های جدید هستند.

به زودی هر کسب و کاری، شکلی از دیجیتال ساینیج را چه در سطح عمومی، چه برای ارتباطات داخلی یا هر دو به امکانات خود اضافه خواهد کرد. چند دلیل عالی برای انجام این کار وجود دارد. در ادامه برخی از آمارهای دیجیتال ساینیج را مطرح کردیم که باعث می شود حتی شکاک‌ترین افراد نیز متقاعد شوند.

آمارهای دیجیتال ساینیج

  • 70٪ از آمریکایی‌ها می‌گویند که در ماه گذشته به یک نمایشگر دیجیتال توجه کرده اند.
  • 52٪ می گویند که در هفته گذشته به یک محتوای نمایش داده شده روی دیجیتال ساینیج واکنش نشان داده‌اند.
  •  47٪ به یاد می آورند که یک تبلیغ یا پیام خاص را دیده‌اند.
  • 55٪ هنگام صحبت در مورد بیلبوردهای دیجیتالی در فضای باز، محتواهای جالب و به یاد ماندنی را به خاطر می‌آورند.
  • 80٪ از خریداران می گویند که وارد فروشگاه شده‌اند زیرا دیجیتال ساینیج موجود در فروشگاه، مورد توجه آن‌ها قرار گرفته‌است.

این روزها با وجود بسیاری از انواع نمایشگر دیجیتال ساینیج  در بسیاری از مکان‌ها، تعجب آور نیست که مردم به آن‌ها توجه می‌کنند. آنچه جالب توجه می‌باشد این است که آن‌ها به یاد دارند که این تابلوهای دیجیتالی را دیده‌اند و حتی محتوای خاصی را که روی آن دیده‌اند، به خاطر می آورند. در محیط خرده فروشی، پیام هایی که افراد با آن‌ها مواجه می‌شود اغلب باعث خرید غیر برنامه‌ریزی شده آن‌ها می شود.

دیجیتال ساینیج بصری است

  •  90٪ از اطلاعات منتقل شده به مغز ما نیز بصری است.
  • 30٪ از قشر مغز به پردازش اطلاعات بصری اختصاص یافته است.
  • 8٪ از مغز، داده‌های گرفته شده از طریق حس لامسه را پردازش می‌کند.
  • 3٪ نیز داده‌های شنیده شده را پردازش می‌کند.
  • مغز ما اطلاعات بصری را 60،000 برابر سریع‌تر از متن پردازش می‌کند.
  • آزمایشات روی گروهی از افراد نشان داده آن‌ها می‌توانند بیش از 2000 عکس را در طی چند روز با دقت 90٪ به خاطر بسپارند.
  • پس از سه روز، همین افراد 65٪ از اطلاعات بصری ارائه شده را به حافظه سپرده بودند.
  • درصورتیکه پس از سه روز فقط 10-20٪ اطلاعات نوشتاری یا گفتاری را به خاطر داشتند.

انسان ها موجودات الگوجویی هستند، آن‌هایی که درندگان را می‌ببینند، برای حفظ و بقای ژن‌هایشان از آن‌ها دوری می‌کنند و درنتیجه عمر طولانی‌تری دارند. در نتیجه، مغز انسان به طور چشمگیری نگران پردازش بصری است.

صفحه نمایش دیجیتالی (ساینیج) اساساً یک رسانه تصویری است و مغز انسان به اطلاعات خوش ساختی که در نمایشگر ارائه می‌شود، سریع و کارآمد پاسخ می‌دهد. ساینیج  بیش از هر نوع ابزار ارتباطی دیگر، از وضع طبیعی ما بهره می برد. ما از نظر بیولوژیکی به اطلاعات بصری تمایل داریم و این دقیقاً همان چیزی است که دیجیتال ساینیج  به ما می دهد.

دیجیتال ساینیج متقاعد کننده است

  • محتواهایی که در نمایش آن‌ها از کمک‌های بصری استفاده می‌شود، 43٪ قانع کننده‌تر از محتواهای دیگر است.
  • دیجیتال ساینیج 47.7٪ آگاهی از برند را افزایش می‌دهد.

ما اطلاعاتی که به صورت بصری دریافت شده را قانع کننده تر می دانیم (به جمله قدیمی «شنیدن کی بود مانند دیدن» فکر کنید). در نتیجه، مطالعات نشان می‌دهد که مردم نه تنها بیشتر سازمان‌ها و برندهایی که از دیجیتال ساینیج استفاده می‌کنند را به خاطر می‌سپارند، بلکه ناخودآگاه آن‌ها را صادق‌تر و قابل اعتمادتر می‌دانند.

نمایشگر دیجیتال ساینیج در حال فراگیر شدن است

  • بیش از 25٪ شرکت‌های آمریکایی اولویت زیادی را برای «مدیریت کمپین های چند کاناله» قائل هستند که شامل کمپین های دیجیتال ساینیج نیز می‌شود.
  • 50٪ از متخصصان ارتباطات از تابلو اعلانات هوشمند به عنوان کانال ارتباطی استفاده می‌کنند.

پیش بینی می‌شود،. با وجود بسیاری از سازمان‌ها که از ساینیج استفاده می‌کنند، از مراکز شرکتی و دانشگاه‌ها گرفته تا بیمارستان‌ها و مراکز خرید، این خطرها وجود دارد که درصورت عدم استفاده از این تکنولوژی به عنوان «از مد افتاده» یا «به روز نشده» شناخته شوید. با نسل هزاره جدید که در محیط کار و جامعه نقش فعال‌تری دارند، دیجیتال ساینیج ضرورت بیشتری پیدا می‌کند – آن‌ها با استفاده از اینترنت و تلفن های هوشمند بزرگ شدند و انتظار دارند اطلاعات بصری و دیجیتال در نمایشگر به آن‌ها ارائه شود.

دیجیتال ساینیج فروش را افزایش می دهد

  •  19٪ از بینندگان با دیدن آنچه که به صورت دیجیتالی در یک فضای خرده فروشی تبلیغ شده، یک خرید غیر برنامه ریزی شده انجام داده‌اند.
  • در رستوران‌ها، تعداد خریدهای برنامه ریزی نشده به 80٪ می‌رسد.
  • 4 برند از 5 برند پس از استفاده از دیجیتال ساینیج، افزایش 33 درصدی فروش را مشاهده کردند.
  • افزودن یک علامت اختصاصی پیش فرض به طور متوسط ​​4.75٪ به درآمد سالانه فروش اضافه می‌کند.

نه تنها هزینه سیستم‌های دیجیتال ساینیج همواره کاهش می‌یابد، بلکه داده های جدید نشان می‌دهد که این امر فروش را افزایش می‌دهد، بنابراین در اصل با گذشت زمان، هزینه خود را پرداخت می‌کند.

دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج در برقراری تعامل بهتر با کارمندان نقش دارد

  • شرکت‌هایی که به طور موثری ارتباط برقرار می کنند، 4 برابر بیشتر از سایرین، سطح بالایی از تعامل کارمندان را گزارش می‌دهند.
  • شرکت‌هایی که مشارکت سطح بالاتری دارند، نتایج مالی بهتر می‌گیرند و کارکنان خود را بهتر حفظ می‌کنند.
  • آمارها نشان داده، کارکنان بی‌علاقه و منزوی، 12 برابر بیشتر شغل خود را در سال جاری ترک کرده‌اند.

با استفاده از دیجیتال ساینیج، مشارکت محل کار به

  • 37٪ غیبت کمتر
  • 41٪ حوادث ایمنی کمتر
  • 41٪ نقص کیفیت کمتر
  • 28٪ سرقت داخلی کمتر
  • 21٪ بهره وری بالاتر

شرکت‌هایی که میزان اشتغال بالایی در کارمندان دارند

  • 26٪ افزایش درآمد سالانه
  • 233٪ وفاداری بیشتر مشتری را تجربه می‌کنند.

سود و زیان مهم است، و این سود و زیان از میزان رضایت و بهره‌وری کارمندان شما تأثیر می‌پذیرد. عامل اصلی تعامل موثر با کارمندان است، اینکه چقدر کارمندان احساس می‌کنند بخشی از چیزی هستند که مهم است و چقدر از کار در آنجا لذت می‌برند. مزایای مهمی در استفاده از دیجیتال ساینیج وجود دارد، از افزایش وفاداری مشتری و افزایش درآمد تا بهره وری بهتر و کمتر از دست دادن کارگران شاد. دیجیتال ساینیج برای برقراری ارتباط و مشارکت در سازمان، ابزاری مهم است که شاید حتی مهمترین باشد زیرا فراگیرتر است – که منجر به مزایای بیشماری می‌شود.

صفحه نمایش دیجیتالی به شناخت کارمندان کمک می کند

  • کارکنانی که احساس ارزش می‌کنند 60٪ انگیزه بیشتری برای بهتر کار کردن دارند.
  • تقریباً یک سوم کارمندان ترجیح می‌دهند طی یک ایمیل که به کل شرکت ارسال شده از طرف مافوق خود تشویق شوند تا اینکه 500 دلار پاداش دریافت کنند (به این معنی که شناخت عمومی از پول موثرتر است).
  • کارکنانی که فکر می‌کنند مدیرانشان می‌توانند نقاط قوت آن‌ها را نام ببرند 71٪ بیشتر در کار خود متعهد و پرانرژی هستند.

انسان ها موجوداتی اجتماعی هستند و زمان زیادی از آن‌ها صرف کار می‌شود. از نظر روانشناسی دریافت بازخورد دقیق و تمجید از یک کار خوب انجام شده برای اکثر افراد مهم است. باز هم، دیجیتال ساینیج ابزاری خارق العاده برای شناخت کارمندان است. اگر افراد ترجیح می‌دهند در یک ایمیل تشویق شوند تا اینکه جایزه نقدی بگیرند، تصور کنید که با تعریف و تمجیدهایی که روی دیجیتال ساینیج در سراسر اداره پخش می شود، چه احساسی پیدا می کنند.

دیجیتال ساینیج یک گفتگوی باز ایجاد کند

  • 47٪ از کارمندان می‌گویند که آن‌ها نمی دانند ارزش‌های اصلی شرکتشان چیست.
  • 50٪ از کارکنان می‌گویند به اشتراک گذاشتن اطلاعات بر بهره‌وری و انگیزه آن‌ها تأثیر مثبتی دارند.
  • 75٪ از کارمندان می‌گویند که در شرکتی که به آن‌ها گوش می‌دهد و آن‌ها را خطاب قرار می‌دهد، مدت بیشتری می‌مانند.
  • 86٪ از متخصصان جدید و فارغ التحصیلان دانشگاهی جدید گفته‌اند که کار برای شرکتی که مسئولیت اجتماعی دارد، برای آن‌ها مهم است.
  • 63٪ از کارگران می‌گویند هنگام کار در یک شرکت، پایداری یک عامل کلیدی است.

کارمندان مدرن می‌خواهند بدانند که شرکتشان به چه کاری مشغول است – برای چه چیزی مطرح است و چه چیزی برای شرکت مهم است (علاوه بر سودآوری)- این امر خصوصا در مورد نسل هزاره جدید صادق است، آن‌ها دوره جدیدی از مسئولیت و شفافیت در اهداف شرکت را پیش می‌برند. هرچه افراد در مورد کارفرمایانی که برایشان کار می‌کنند بیشتر بدانند، اعتماد بیشتری به آن‌ها دارند  و مشارکت بیشتری نیز خواهند داشت. باز هم، تابلو اعلانات هوشمند ساینیج ابزاری مناسب برای یک نیروی کار مدرن است  به همه اجازه می‌دهد که ارزش های سازمان را بدانند و تلاش‌ها را در زمینه‌هایی مانند پایداری، کمک های خیرخواهانه و داوطلبانه برجسته می ‌کند.

کارایی دیجیتال ساینیج

همانطور که تمام آمار فوق نشان می‌دهد، نمایشگر دیجیتال ساینیج یک پیام رسان بسیار موثر است. دیجیتال ساینیج  اعم از اینکه در فروشگاه‌ها، مشاغل، کارخانه‌ها، بیمارستان‌ها، مدارس یا ادارات دولتی استفاده شود، یک پیام رسانی فوری و تأثیرگذار را فراهم می‌آورد.

دیجیتال ساینیج یک رابط بصری است که هضم و به خاطر سپردن اطلاعات را برای بینندگان آسان‌تر می‌کند. این فناوری مشارکت و شناخت دستاوردهای کارمندان، برقراری ارتباط با برند تجاری و ارزش‌های سازمان و ترغیب مشتریان برای خرید کردن از هر کسب و کاری را آسان می‌کند.

همه چیز، از طراحی تعاملی گرفته تا اشتراک گذاری محتوا و خدمات مدیریت شده، به معنای آسان‌تر شدن با استفاده از تکنولوژی دیجیتال ساینیج پویا است.

بر اساس این آمار پیش بینی می‌شود که استفاده از این فناوری در آینده با رشد قابل توجهی مواجه شود.

شماره واتس اپ: 09103334800

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 11 =