نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

کاربرد ویدئو کنفرانس در دنیای امروز

تاریخ انتشار: 2020/07/12

کاربرد ویدئو کنفرانس

نحوه برقراری ارتباط در کسب و کار ما نسبت به دهه های گذشته تغییرات زیادی کرده است. در دنیای امروز افراد به دنبال بازدهی و کارایی بیشتر هستند. در این میان ویدئو کنفرانس اصلی‌ترین راهکاری است که می تواند به ما کمک کند.
این روزها راه های برقراری ارتباط متنوعی از طریق ویدئو، تماس تلفنی، ایمیل یا روش های دیگر در اختیار ما است. اما تحقیقات نشان داده اند که برقراری ارتباط از طریق کنفرانس ویدئویی موثرترین و کاراترین روش است.

ویدئو کنفرانس چگونه کار می کند؟

پیش از ویدئو کنفرانس، برقراری ارتباط با سایر نقاط جهان یا به صورت بین المللی بسیار گران بود و معمولاً فقط مدیران یک شرکت، افرادی بودند که از این سیستم ها استفاده می‌کردند. اما در حال حاضر، قیمت سیستم های ویدئو کنفرانس ارزانتر شده و تقریباً برای همه به عنوان یک راه حل موثر در دسترس است. پیش بینی می شود که این صنعت در آینده پیشرفت فوق العاده داشته باشد و کاربرد آن به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند.

VoIP یکی از ابزار هایی است که موجب شده صنعت ویدئو کنفرانس از لحاظ تکنولوژی و ابزارهای در دسترس شتاب فوق‌العاده‌ای بگیر‌د.  VoIP از اینترنت برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات به نحوی که شما بتوانید داده‌های خود را از این طریق منتقل کنید، استفاده می کند. سیستم‌های نرم‌افزاری ویدئو کنفرانس در حال حاضر امکان اتصال به داده های چند رسانه ای را با همین تکنولوژی برای ما فراهم کرده‌اند.

مزایای کنفرانس ویدئویی چیست؟

برای اینکه بتوان ارتباطی را در سطح بین المللی برقرار کرد و در عین حال هزینه‌های سفر و حضور در جلسه ها را کاهش داد می توانید تیم کاری خود را بدون اینکه سوار هواپیما شوند، دور هم جمع کنید. کارمندانی که دور کاری انجام می دهند و حضور آن ها در عملیات ضروری است اکنون می‌توانند از هر جایی در جهان در جلسات حضور داشته باشند. برقراری ارتباط از هرجایی در سراسر جهان با ویدئو کنفرانس امکان پذیر و در دسترس است.

گزینه‌های مختلفی برای سیستم های ویدئو کنفرانس موجود است که استفاده از آن را در اتاق های جلسات با هر اندازه‌ای و هر نوع نرم افزاری که به هر نوع دستگاهی مجهز هستند امکان پذیر ساخته است. برند های مشهور، آپشن های بسیار جدیدی را به سیستم های ویدئو کنفرانس خود اضافه کرده اند که می‌تواند با محصولات پیشرفته سازگار شده و هزینه نهایی را برای مشتری به حداقل برساند. به دنیای جدید ویدئوکنفرانس خوش آمدید!

اگر در خصوص تجهیزات ویدیو کنفرانس و راه اندازی آن سوال دارید، می توانید از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

02142981

 

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 14 =